Wyniki wyszukiwania
zgodę). 7. Czy rekrutacje prowadzone są w siedzibie firmy, czy wyłącznie on-line? ROZWIŃ ZWIŃ Wraz z początkiem pandemii COVID-19 wprowadziliśmy rozmowy rekrutacyjne on-line. Obecnie spotykamy się z kandydatami
PRZECZYTAJzakontraktował dostawy tubingów - elementów niezbędnych do budowy tuneli i szykuje komory startowe. Na początku czerwca określi kolejne etapy i terminy prac. Na realizację inwestycji wpływ miały problemy pierwszego
PRZECZYTAJtunele w kierunku Łodzi Kaliskiej i Łodzi Żabieńca. Do ich wydrążenia będzie druga maszyna 8,76 m. Początek tunelu, przy stacji Łódź Fabryczna będzie na głębokości ok. 14 m. W najniższym punkcie linia osiągnie
PRZECZYTAJArnold Bresch, członek Zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Rozpoczęcie prac zaplanowano na początek III kwartału br. a ich zakończenie w IV kw. 2020 r. Słonice – Choszczno, to pierwszy z trzech z
PRZECZYTAJintencyjny z Urzędem m.st. Warszawy. Nowe możliwości kolei w Krakowie PLK, w ramach ogłoszonego na początku grudnia przetargu na modernizację ok. 20 kilometrów linii na odcinku Kraków Główny Towarowy – Rudzice
PRZECZYTAJzamknięcia ul. Mikołowskiej dla ruchu samochodowego z utrzymanym ruchem pieszym do końca 2025 r. Na początku 2026 r., przejazd pod przebudowywanym obiektem będzie możliwy po dwóch pasach. Jednocześnie, ro
PRZECZYTAJkonstrukcja nowego – szerszego – tunelu oraz trzech peronów – w tym również jednego dodatkowego. Od początku kwietnia pasażerowie dojdą do peronu 5 nową trasą od strony Woli. Czas dojścia nie zmieni się w
PRZECZYTAJpotrzebnych środków finansowych. Zawarcie umowy kończy pewien etap przygotowań, ale jest jednocześnie początkiem realizacji tej inwestycji. Kolejnym krokiem będzie wybór wykonawcy, który jeszcze w tym roku rozpocznie
PRZECZYTAJprojektowaniu tego połączenia. Termin zakończenia inwestycji Warszawa – Lublin przewidziany był na początku 2020 roku. Ze względu na zejście z budowy głównego wykonawcy prac w 2018 roku ostateczny termin
PRZECZYTAJKontynuowane są prace po zachodniej stronie stacji. Układane są szyny i tłuczeń. Planuje się, że na początku listopada prace przeniosą się na drugą stronę stacji. Jeszcze w tym roku pasażerowie skorzystają
PRZECZYTAJ