Wyniki wyszukiwania
W 2024 roku PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. ogłosiły przetargi na łączną kwotę 11,8 mld zł oraz zawarły umowy na 14,6 mld zł. – Realizujemy ambitny plan zamknięcia 2024 roku kwotą 17,5 miliarda złotyc
PRZECZYTAJPół godziny krócej, w ok. 1h 40 min. pojedziemy pociągiem od 11 grudnia z Katowic przez Goleszów do Wisły Głębce. To jeden z efektów realizowanego przez PLK SA projektu. Na trasie będzie mogło kursowa
PRZECZYTAJŻółte naklejki to system bezpieczeństwa wdrożony w połowie 2018 roku na sieci kolejowej zarządzanej przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Dzięki naklejkom każdy użytkownik drogi, widząc niebezpieczną
PRZECZYTAJ112 to numer pod który można dzwonić bezpłatnie przez całą dobę z telefonów na terenie całej Unii Europejskiej. Wybierając 112, gdy zachodzi potrzeba uzyskania pomocy, rozmówca nawiązuje połączenie z
PRZECZYTAJOd marcowej korekty rozkładu jazdy na zmodernizowanej linii kolejowej Otwock-Lublin Główny (lk7) podniesiona zostanie prędkość pociągów do 160 km/h. Najszybszy pociąg PKP IC z Lublina do Warszawy Wsch
PRZECZYTAJRealizowany przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. projekt „Budowa Podmiejskiej Kolei Aglomeracyjnej” zwiększy liczbę miejsc dostępu do kolei na Podkarpaciu m.in. na trasie Rzeszów – Dębica. Na nowym p
PRZECZYTAJOlsztyn 150 lat z koleją i dobre zmiany
01.12.2022
Na stacji Olsztyn będzie oczekiwany przez podróżnych komfort obsługi. Ułatwieniem będą windy oraz schody ruchome. Osoby o ograniczonych możliwościach poruszania się zyskają dogodny dostęp na perony. L
PRZECZYTAJW woj. zachodniopomorskim na linii 202 Gdańsk Główny – Stargard na 14 przejazdach kolejowo-drogowych zostanie wymieniona samoczynna sygnalizacja przejazdowa i zamontowane będą tarcze ostrzegawcze prze
PRZECZYTAJOd 16 stycznia podróżni na Warszawie Zachodniej będą korzystać z kolejnego nowego peronu – numer 7. Analogicznie do otwartego w grudniu peronu nr 6, dostęp do pociągów będzie pod nowym szerokim zadasz
PRZECZYTAJNa stacji Lublin Główny i 16 km przyległych szlaków od października 2021 r. bezpieczne i sprawne prowadzenie ruchu pociągów umożliwiają komputerowe urządzenia. Nowoczesne systemy zastąpiły elektryczne
PRZECZYTAJ