Wyniki wyszukiwania
wy pozwoli na planowanie prac utrzymaniowych i remontowych w cyklu wieloletnim. To oczekiwane od dawna rozwiązanie problemu wieloletnich zaległości, które wprowadzamy gwarantując znaczne środki finansowe
PRZECZYTAJ– od lat nieużywany. Na czas prac zdemontowano na nim wiatę peronową, która zostanie odtworzona w dawnym kształcie. Nowe schody, winda i pochylnie ułatwią dostęp do peronu. Będzie on w pełni przystosowany
PRZECZYTAJwyposażony w ławki, gabloty na rozkłady jazdy oraz informację wizualną i dźwiękową. W ramach inwestycji dawny peron został przesunięty o 50 metrów w stronę Wisły. Zmieniła się też przestrzeń w sąsiedztwie przystanku
PRZECZYTAJIreneusz Merchel, prezes PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Kraków Zabłocie W ramach budowy łącznicy dawny peron został przesunięty o 50 m w stronę Wisły. Powstały dwa perony jednokrawędziowe o długości 200
PRZECZYTAJkontraktów –powiedział Ireneusz Merchel, prezes PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Program był od dawna oczekiwany, bowiem niedostateczne finansowanie prac utrzymaniowych i remontowych na przestrzeni ostatnich
PRZECZYTAJnowe oświetlenie i nagłośnienie oraz ławki, tablice informacyjne. Odnowione zostaną pomieszczenia dawnych posterunków dyżurnych ruchu (na peronach nr 3 i 4). Wszystkie elementy małej architektury, wraz z
PRZECZYTAJIreneusz Merchel, prezes Zarządu PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Przystanek Warszawa Młynów (w miejscu dawnego przystanku Koło) stanie się dogodnym węzłem przesiadkowym leczącym metro i kolej. Zwiększą się możliwości
PRZECZYTAJŚródmieście podróżni skorzystają w połowie 2019 roku. Wykonawca musiał uwzględnić bliskie położenie dawnego cmentarza i zmienić technikę robót oraz uzyskać niezbędne zgody. PLK szykuje lepsze podróże w regionie
PRZECZYTAJtrafi do zbiorów Muzeum Parowozowni Jarocin. Towarzystwo Kolei Wielkopolskiej planuje przywrócić dawny blask nowemu eksponatowi. Wagon w porozumieniu z Wielkopolskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków
PRZECZYTAJ4, na których koncentruje się odprawa pasażerska. Zamontowane będzie nowe oświetlenie i odnowione dawne posterunki dyżurnych ruchu. Dojścia będą wyposażone w system oznakowania dotykowego (tzw. ścieżki
PRZECZYTAJ