• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 26,3. Rezultatów: 200, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejowe-przyspieszenie-w-wielkopolsce-1988

Kolejowe przyśpieszenie w Wielkopolsce

26.07.2013

nawierzchnię kolejową, wymieniono 14 rozjazdów, zamontowano samoczynną sygnalizację przejazdową na 3 przejazdach. Pozwoliło to zlikwidować ograniczenia prędkości i przywrócić parametry techniczne linii [...] pociągów z prędkością do 120 km/h. Prace finansowane były z dotacji budżetowej kwotą ok. 34 mln zł. 26 lipca 2013 r. na trasie Poznań Główny – Gniezno – Poznań Główny odbędzie się przejazd testowy pociągu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zmiana-czasu-na-sieci-kolejowej-2057

Zmiana czasu na sieci kolejowej

25.10.2013

ne o godzinie 3.00 zatrzymają się na około 60 minut na najbliższej stacji. Składy ruszą zgodnie z rozkładem według „nowego” czasu. Pociągi wyjeżdżające już 27 października po godzinie 3.00 nowego czasu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/poznan-czempin-trwaja-prace-na-torach-2245

Poznań – Czempiń, trwają prace na torach

17.02.2014

pieszych. Efektem wszystkich prac, od 2016 roku będzie skrócenie podróży z Czempinia do Poznania do 26 minut. Poziom bezpieczeństwa w ruchu kolejowym i drogowym podniosą prace na przejazdach. Przebudowanych [...] skrzyżowań kolejowo - drogowych. W miejscu 12 będzie zmieniona organizacja ruchu - wybudowane zostaną 3 wiadukty kolejowe oraz 1 drogowy i drogi dojazdowe. W ramach inwestycji planowana jest także budowa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zmiany-na-trasie-warszawa-lodz-do-10-sierpnia-2537

Zmiany na trasie Warszawa – Łódź, do 10 sierpnia

23.07.2014

c i Żyrardowa z dodatkowym postojem na przystanku Mokra. Przejazd wydłuży się o około 25 minut. Za 3 pociągi Kolei Mazowieckich (Grodzisk Mazowiecki – Żyrardów, Żyrardów – Skierniewice, Skierniewice – [...] przekazywane podróżnym w pociągach. Instalowany i sprawdzany system sterowania ruchem kolejowym na 26 km odcinku Grodzisk - Żyrardów – Radziwiłłów odpowiada za pracę kilkuset nowych urządzeń: semaforów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/grupa-pkp-gotowa-do-zimy-1-2676

Grupa PKP gotowa do zimy

26.11.2014

grudnia 2014: Warszawa – Gdańsk 2h58min Warszawa – Wrocław 3h42min Warszawa – Kraków 2h28min Warszawa – Katowice 2h34min Warszawa – Łódź 1h26min Zapraszamy do śledzenia zmian na www.rozklad-pkp.pl oraz

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleja-krocej-niz-samochodem-autobusem-i-samolotem-to-efekt-wielomiliardowych-inwestycji-pkp-plk-2694

Koleją krócej niż samochodem, autobusem i samolotem. To efekt wielomiliardowych inwestycji PKP PLK

29.12.2014

minut, zaś pociągi do Katowic dojeżdżają w 2 godziny i 34 minuty. Podróż ze stolicy do Wrocławia trwa 3 godziny i 42 minuty, zamiast dotychczasowych ponad 5 godzin. Na przełomie 2015 i 2016 roku, po udostępnieniu [...] Krócej do Wrocławia, Częstochowy i Kielc Najkrótszą w historii podróż z Warszawy do Wrocławia, trwająca 3 godziny 42 minuty, zapewniła rewitalizacja trasy między Włoszczową, Częstochową a Opolem. Prace na trasie [...] miejscowości Fosowskie. Dzięki tej inwestycji z Krakowa do Wrocławia czas przejazdu skrócił się z 5 do 3 godzin, a podróż z Częstochowy do Wrocławia trwa teraz około 1,5 godziny. Łódź – Warszawa w 70 minut

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ku-lepszej-kolei-na-opolszczyznie-2726

Ku lepszej kolei na Opolszczyźnie

11.02.2015

o ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Planowana kwota dofinansowania UE wynosi 26,7 mln euro. - Planowane inwestycje znacząco poprawią komfort podróży koleją w regionie, ale przede [...] pasażerów także na terenie Opolszczyzny. Obecnie przejazd z Opola do Warszawy trwa rekordowo krótko -3h. Krócej jeżdżą pociągi na zmodernizowanych liniach do Wrocławia, Częstochowy, przez Błotnicę Strzelecką

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/cwierc-miliarda-zlotych-na-rewitalizacje-waznej-linii-kolejowej-na-opolszczyznie-2763

Ćwierć miliarda złotych na rewitalizację ważnej linii kolejowej na Opolszczyźnie

31.03.2015

o 31 obiektów inżynieryjnych oraz wymieniono nawierzchnię na 22 przejazdach kolejowo-drogowych. Na 3 z nich zastosowano nowoczesną nawierzchnię, która charakteryzuje się dużą odpornością na obciążenia [...] o ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Planowana kwota dofinansowania UE wynosi 26,7 mln euro. Rewitalizacja w liczbach: 70 km wyremontowanych torów, 71 km nowej sieci trakcyjnej, 22

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-wiadukt-we-wroclawiu-zakonczy-inwestycje-za-13-mld-zl-2771

Nowy wiadukt we Wrocławiu zakończy inwestycję za 1,3 mld zł

10.04.2015

regionalnym i aglomeracyjnym. Informacje o obowiązującym od 26 kwietnia rozkładzie już są dostępne Już od świąt dostępny jest rozkład jazdy obowiązujący od 26 kwietnia. O zmianach przypominają też ulotki i plakaty [...] nad ul. Grabiszyńską Na wiadukcie kolejowym nad ul. Grabiszyńską są 3 tory położone na dwóch konstrukcjach nośnych. Po przebudowie będą 3 nowe, niezależne konstrukcje. Już powstała pierwsza, która zapewni [...] Po korekcie rozkładu jazdy, 26 kwietnia we Wrocławiu rozpoczyna się kluczowy etap modernizacji linii kolejowej E 59 Wrocław – granica województwa dolnośląskiego. 50 km trasy do Wrocławia już w najważniejszym

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bez-objazdow-z-katowic-do-zebrzydowic-2834

Bez objazdów z Katowic do Zebrzydowic

09.07.2015

nad Polską. Najtrudniejsza sytuacja jest w regionie południowym, gdzie powalone drzewa spowodowały 26 przerw w ruchu pociągów – głównie na trasie Katowice – Kraków. 27 składów w całej Polsce zostało odwołanych [...] jest 158 zespołów szybkiego usuwania awarii oraz 76 pociągów sieciowych. W pogotowiu pozostają także 3 spalinowe lokomotywy. Do pomocy przy usuwaniu powalonych gałęzi i drzew wzywana jest Straż Pożarna.

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona12345678910...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 41 do 50 z 200.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook