• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy tory. Rezultatów: 1453, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/tunel-pod-torami-w-andrespolu-bezpieczenstwo-i-lepsze-przejazdy-miedzy-lodzia-i-koluszkami-8926

Tunel pod torami w Andrespolu – bezpieczeństwo i lepsze przejazdy między Łodzią i Koluszkami

24.10.2023

skrzyżowanie zastępuje przejazd kolejowo-drogowy w poziomie szyn. Kierowcy wygodnie będą pokonywać tory oraz oszczędzą czas przeznaczany na oczekiwanie przed zamkniętymi rogatkami na przejazd pociągu. –

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-sa-przywroca-polaczenia-pasazerskie-na-odcinku-olesnica-kepno-8899

PLK SA przywrócą połączenia pasażerskie na odcinku Oleśnica – Kępno

13.10.2023

prędkością 160 km/h, a towarowych z prędkością 100 km/h. W ramach inwestycji wymienione będą również tory oraz urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Sprawny nadzór nad ruchem pociągów będzie prowadzony

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rail-baltica-tunel-w-kobylce-zapewnia-bezpieczenstwo-i-usprawnia-ruch-9023

Rail Baltica: tunel w Kobyłce zapewnia bezpieczeństwo i usprawnia ruch

23.11.2023

Warszawą a granicą województwa mazowieckiego PLK S.A. wybudowały łącznie 12 bezkolizyjnych przepraw przez tory. W ramach projektu „Prace na linii E75 na odcinku Sadowne - Czyżew wraz z robotami pozostałymi na

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zwiekszamy-dostep-do-kolei-nowy-przystanek-sosnowiec-srodula-nabiera-ksztaltow-10130

Zwiększamy dostęp do kolei. Nowy przystanek Sosnowiec Środula nabiera kształtów

16.10.2024

naprawczych i remontowych. Na trasie od Będzina przez Sosnowiec do Katowic Szopienic budowane są dodatkowe tory, dzięki którym rozdzielony zostanie ruch dalekobieżny od regionalnego. Po przebudowie obiektów in

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-laczy-nowe-i-zabytkowe-przystanek-warszawa-wawer-w-dwoch-odslonach-10086

Kolej łączy nowe i zabytkowe – przystanek Warszawa Wawer w dwóch odsłonach

20.09.2024

mieszkańców warszawskich dzielnic Praga Południe i Rembertów, zbudowaliśmy bezpieczne przejścia przez tory, prowadzące do pieszego szlaku w Rezerwacie Przyrody Olszynka Grochowska. Przejścia te zabezpieczyliśmy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podlaskie-tunel-w-baciutach-usprawnia-ruch-kolejowy-i-drogowy-9913

Podlaskie: tunel w Baciutach usprawnia ruch kolejowy i drogowy

19.07.2024

prowadzą schody i pochylnie, dostosowane do potrzeb osób o ograniczonej mobilności. Dobudowano też dwa tory główne dodatkowe, o długości blisko 900 m. Dzięki temu wygodniej podróżuje się mieszkańcom Baciut

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rail-baltica-coraz-blizej-wygodnych-podrozy-z-bialegostoku-i-lap-fotogaleria-9500

Rail Baltica: coraz bliżej wygodnych podróży z Białegostoku i Łap [FOTOGALERIA]

21.03.2024

. Do tej pory na stacji zbudowano ponad 33 km nowych torów oraz 100 rozjazdów. Przebudowano m.in. tory, na które odstawiane będą pociągi towarowe. Zmiana układu torowego zakłada budowę nowego toru nr 6

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wiecej-informacji-dla-podroznych-na-warszawie-zachodniej-7948

Więcej informacji dla podróżnych na Warszawie Zachodniej

30.01.2023

perony. Od zachodniej strony stacji zbudowane są trzy kilkusetmetrowe wiadukty kolejowe. Układane są tory, rozjazdy i rozwieszana jest sieć trakcyjna. Nowe rozwiązanie usprawni podróże koleją w aglomeracji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-perony-i-lepszy-dostep-do-pociagow-na-linii-poznan-szczecin-2-8472

Nowe perony i lepszy dostęp do pociągów na linii Poznań - Szczecin

20.06.2023

Szczecin, rozkładowe przejazdy pociągów i roboty zapewnia odpowiednia organizacja inwestycji. Dwa nowe tory z siecią trakcyjną i nowoczesnymi urządzeniami sterowania są już gotowe m.in. na odcinkach Poznań

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-wiadukty-kolejowe-na-linii-koluszki-lodz-juz-gotowe-8457

Nowe wiadukty kolejowe na linii Koluszki - Łódź już gotowe

16.06.2023

kolejowe dla dwóch linii: Łódź Fabryczna - Koluszki oraz Łódź Kaliska - Dębica. Na obiektach ułożono tory oraz wywieszono sieć trakcyjną. Składy pasażerskie i towarowe korzystają ze wszystkich torów znajdujących

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...44454647484950515253...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 481 do 490 z 1453.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook