• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy tory. Rezultatów: 1453, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/efekty-modernizacji-linii-nr-8-warszawa-okecie-radom-3613

Efekty modernizacji linii nr 8 Warszawa Okęcie - Radom

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-linii-z-warszawy-do-lublina-3533

Modernizacja linii z Warszawy do Lublina

13.11.2017

W ramach modernizacji prowadzona jest wymiana sieci trakcyjnej oraz torów. Przebudowywane są również stacje m.in. w Lublinie, Dęblinie, Garwolinie i Pilawie. W sumie na trasie przebudowane będą 34 sta

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybsze-i-wygodniejsze-podroze-na-lubelszczyznie-i-podkarpaciu-3610

Szybsze i wygodniejsze podróże na Lubelszczyźnie i Podkarpaciu

31.01.2018

urządzeń sterowania ruchem kolejowym oraz budowa sieci trakcyjnej. Przygotowane są już cztery nowe tory oraz 7 rozjazdów, które zapewniają sprawną obsługę pociągów. Dzięki przebudowanym peronom, nowym wiatom

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/mewy-w-gdansku-zamieszkaja-obok-pociagow-3615

Mewy w Gdańsku zamieszkają obok pociągów

03.02.2018

Urządzenia przed przejazdem pociągu emitują ostrzegawcze głosy zwierząt, ograniczając wtargnięcia na tory i ryzyko kolizji. Powstają także przejścia dla zwierząt nad lub pod torami tzw. „ekodukty”. Również

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dodatkowe-zabezpieczenia-przed-nieostroznoscia-kierowcow-na-przejezdzie-kolejowo-drogowym-we-wroclawiu-3620

Dodatkowe zabezpieczenia przed nieostrożnością kierowców na przejeździe kolejowo-drogowym we Wrocławiu

09.02.2018

zony rogatkami, sygnalizacją i oznakowaniem), to miejsce, gdzie kierowcy notorycznie wjeżdżali na tory, pomimo braku możliwości opuszczenia przejazdu. Samochody blokowały przejazd pociągów, uszkadzały [...] Wykorzystanie skanerów laserowych i dodatkowych sygnalizatorów ma zapobiec wjazdowi kierowców na tory, gdy brak jest miejsca na zjazd. PLK r ealizuje także program przejazdowy, który zwiększy bezpieczeństwo

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/stacja-wloszczowa-polnoc-nowe-przejscie-na-peron-gotowe-dla-podroznych-3621

Stacja Włoszczowa Północ – nowe przejście na peron gotowe dla podróżnych

12.02.2018

pozwala na jazdę większej liczby pociągów. W ramach modernizacji stacji Włoszczowa Północ przebudowano tory i sieć trakcyjną oraz wymieniono rozjazdy. Nowa nastawnia dysponująca i modernizacja urządzeń sterowania

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/slask-50-mln-zl-na-sprawniejszy-ruch-towarowy-kolo-katowic-3622

Śląsk. 50 mln zł na sprawniejszy ruch towarowy koło Katowic

14.02.2018

Kostuchna – Tychy, przebudowanych zostanie 7 przejazdów kolejowo-drogowych. Sprawniejszy przejazd przez tory zapewni nowe oświetlenie i wymiana nawierzchni drogowej, a poziom bezpieczeństwa zwiększą nowe urządzenia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dobre-tempo-prac-na-linii-stalowa-wola-rozwadow-lublin-3625

Dobre tempo prac na linii Stalowa Wola Rozwadów - Lublin

15.02.2018

wymieniono ponad 11 000 podkładów i zamontowano 2 rozjazdy. W Stalowej Woli Rozwadowie gotowe są 4 nowe tory oraz 7 rozjazdów, które zapewniają sprawną obsługę pociągów. Na odnowionym peronie wkrótce rozpocznie [...] udogodnienia dla niepełnosprawnych. Prace torowe przenoszą się na północną część stacji, gdzie będą nowe tory oraz 4 nowe rozjazdy. Zakończenie robót na stacji Stalowa Wola Rozwadów planowane jest jesienią 2018

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/stacja-lublin-kluczowa-faza-przebudowy-peronow-3623

Stacja Lublin, kluczowa faza przebudowy peronów

14.02.2018

Lublina do Warszawy Na odcinku Dęblin – Lublin, zgodnie z planem pierwszej fazy prac, rozebrane zostały tory. W zależności od pogody postępują prace ziemne. Rozpoczęto wbijanie pali pod słupy sieci trakcyjnej [...] Pilawie i Dęblinie. Twa rozbiórka starych peronów i prace przy tunelach dla pieszych. Demontowane są tory, rozjazdy, oświetlenie i sieć trakcyjna. Dodatkowo na stacji w Dęblinie prowadzone są prace na pobliskim

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-odcinka-opole-kedzierzyn-kozle-ma-zapewniony-nadzor-3629

Modernizacja odcinka Opole – Kędzierzyn Koźle ma zapewniony nadzór

19.02.2018

E 30 na odcinku Kędzierzyn Koźle – Opole Zachodnie – obejmuje przebudowę 44 linii kolejowej. Nowe tory, urządzenia zabezpieczające i sterowania ruchem oraz nowa sieć trakcyjna zapewnią szybszy i sprawniejszych [...] zakładają dobudowanie nowej konstrukcji mostowej. Każdy z dwóch torów będzie na osobnym moście (obecnie 2 tory są jednym). Projektowanie przewidziano do lipca 2019. Podpisane dotychczas umowy 21.09.2017 r.: •

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...43444546474849505152...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 471 do 480 z 1453.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook