Wyniki wyszukiwania
inżynieryjnych, m.in. przepustów. Na stacji w Siemianówce pociągi kursują po nowych torach. Kończy się montaż komputerowych urządzeń sterowania ruchem kolejowym w nastawni. Nowe urządzenia zapewnią sprawny i
PRZECZYTAJprzewidywalne podróże w aglomeracji i na trasach dalekobieżnych. W ramach inwestycji przewidziano montaż nowoczesnych urządzeń sterowania ruchem kolejowym. Inwestycja „Prace na linii kolejowej nr 7 Warszawa
PRZECZYTAJNajważniejszym aspektem nowelizacji rozporządzenia w sprawie ogólnych warunków prowadzenia ruchu kolejowego i sygnalizacji jest dostosowanie przepisów do planowanego wprowadzenia maksymalnej prędkości
PRZECZYTAJdoświadczenia zawodowego. – Budujemy nowoczesną kolej, dzięki modernizacji kolejowych szlaków, montażowi systemów i urządzeń komputerowych oraz poszukiwaniu innowacyjnych rozwiązań. Do tych działań po
PRZECZYTAJpociągi kursują po nowych torach, zarówno szerokich (1520 mm) jak i normalnych (1435 mm). Kończy się montaż komputerowych urządzeń sterowania ruchem kolejowym w nastawni w stacji Siemianówka oraz dobiega końca
PRZECZYTAJto kluczowy etap budowy nowej krakowskiej przeprawy. Gdy materiał stężeje wykonawcy przystąpią do montażu stalowych elementów konstrukcji. W sumie most będzie się składał z trzech łukowych przęseł. Znajdą
PRZECZYTAJwschodnim moście kolejowym nad Odrą w Nietkowicach nasunięte zostało najdłuższe - 75 m przęsło. Do montażu niemal 420 tonowego elementu wykorzystano hydrauliczne siłowniki i tymczasowe podpory w nurcie rzeki
PRZECZYTAJLaskach mają wyższe perony, które ułatwią podróżnym dostęp do pociągów. Wykonawca przystępuje do montażu wiat i ławek. Będzie czytelne oznakowanie i tablice z rozkładem. Podobny standard zapewnią przystanki
PRZECZYTAJStacja Krzyż zmieni się dla podróżnych
24.09.2021
umożliwią nowe urządzenia i tory. Bezstykowo połączone szyny ograniczą hałas i drgania. Projekt obejmie montaż nowych urządzeń sterowania. Wymiana m.in. rozjazdów i torów pozwoli na obsługę większej liczby pociągów
PRZECZYTAJWykonawca prowadzi także prace związane z przebudową przyczółka pod zdemontowanym przęsłem oraz montażem nowych elementów posadowienia przęseł na filarach. 40-metrowy odcinek muru oporowego obok wiaduktu
PRZECZYTAJ