• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 5h. Rezultatów: 732, czas wyszukiwania 11 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-i-bezpieczniej-po-polskich-torach-1790

Szybciej i bezpieczniej po polskich torach

21.11.2012

E20. Uruchomienie systemu ERTMS umożliwi zwiększenie prędkości maksymalnej z aktualnych 160 km/h do 200 km/h. Lokomotywy "Husarz" są i będą wykorzystywane w ruchu międzynarodowym oraz na liniach kolejowych [...] system ETCS. Zakończenie realizacji projektu na CMK jest przewidziane na czwarty kwartał 2013 r . Między 5 a 12 listopada 2012 r. odbyły się testy działania systemu ETCS na fragmencie CMK: Grodzisk Mazowiecki [...] Intercity, wyposażoną w urządzenia odbiorcze. Podczas testów lokomotywa poruszała się z prędkością 160km/h. W jaki sposób działa system ETCS? Europejski System Sterowania Pociągiem - ETCS (European Train Control

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bezpieczniejsza-szybsza-i-wygodniejsza-podroz-miedzy-poznaniem-a-szczecinem-4051

Bezpieczniejsza, szybsza i wygodniejsza podróż między Poznaniem a Szczecinem

21.12.2018

srk oraz istniejącego systemu z innymi systemami. Wartość umowy, to 201,2 mln zł netto z czego 165,5 mln zł netto pochodzi ze środków finansowych instrumentu „Łącząc Europę” Unii Europejskiej. Roboty wykona [...] przejazdu najszybszych pociągów o około 50 minut, dzięki możliwości jazdy pociągów z prędkością do 160 km/h. Zwiększy się również przepustowość linii. Poprawi się oferta przewozowa. Aby wykonać wszystkie zasadnicze

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podroz-na-trasie-opole-nysa-bedzie-krotsza-i-bezpieczniejsza-3681

Podróż na trasie Opole – Nysa będzie krótsza i bezpieczniejsza

28.03.2018

się płynność i przepustowość trasy. Pociągi pasażerskie na odnowionej trasie pojadą 120 km/h, a towarowe 100 km/h. Przebudowane jezdnie i nowe urządzenia rogatkowe zwiększą poziom bezpieczeństwa na 59 p [...] „Rewitalizacja linii kolejowej nr 287 Nysa – Opole” jest firma Skanska S.A. Wartość umowy wynosi 122,5 mln zł (netto). Umowa jest finansowana z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014-20

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krotsza-i-bezpieczniejsza-podroz-koleja-w-wojewodztwie-slaskim-2741

Krótsza i bezpieczniejsza podróż koleją w województwie śląskim

27.02.2015

pasażerskie kursują tą trasą z prędkością 120 km/h. Dla klientów kolei oznacza to oszczędność czasu. Dzisiaj przejazd z Warszawy do Katowic wynosi niewiele ponad 2,5 godziny. Korzyści z prac realizowanych na

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wiadukt-w-woli-filipowskiej-poprawi-bezpieczenstwo-i-ulatwi-komunikacje-4435

Wiadukt w Woli Filipowskiej poprawi bezpieczeństwo i ułatwi komunikację

08.11.2019

prac i uzyskaniu odpowiednich certyfikatów, pociągi pasażerskie przyspieszą do 160 km/h, a towarowe do 120 km/h. Projekt „Modernizacja linii kolejowej E30, odcinek Zabrze – Katowice – Kraków, etap IIb” [...] nim miejsce na 7 metrową jezdnię i chodnik o szerokości 2 metrów. Tory kolejowe znajdują się niemal 6,5 metra pod wiaduktem. Mieszkańcy Woli Filipowskiej od marca korzystają z pierwszych efektów modernizacji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-sa-podpisaly-kolejne-umowy-z-kpo-zwiekszajace-bezpieczenstwo-i-predkosc-na-sieci-kolejowej-8911

PLK SA podpisały kolejne umowy z KPO zwiększające bezpieczeństwo i prędkość na sieci kolejowej

13.10.2023

termin realizacji II kwartał 2024 r., wartość prac 6,5 mln zł netto. oraz jedną umowę w ramach projektu pn. „Dostosowanie CMK do prędkości 250 km/h”: „Szlifowanie szyn w torze nr 1 i 2 oraz rozjazdów na

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-kiekrzu-dodatkowe-przejscie-pod-torami-zwiekszy-bezpieczenstwo-7895

W Kiekrzu dodatkowe przejście pod torami zwiększy bezpieczeństwo

13.01.2023

Wielkopolsce, w ramach modernizacji linii kolejowych powstało kilkanaście bezkolizyjnych obiektów. To 5 przejść pod torami m.in. w Poznaniu (ul. Bużańska, linia Poznań – Szczecin), w Koninie (ul. Torowa, [...] na blisko 190 km trasie najszybsze pociągi pojadą między Poznaniem a Szczecinem z prędkością 160 km/h w czasie poniżej 2 godz. Zwiększy się przepustowość – możliwe będzie uruchomienie dodatkowych połączeń

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowoczesne-pojazdy-na-torach-zwieksza-bezpieczenstwo-4365

Nowoczesne pojazdy na torach zwiększą bezpieczeństwo

17.09.2019

wózków motorowych z oprzyrządowaniem. Nowe pojazdy, dzięki możliwości jazdy z prędkością do 100 km/h usprawnią dojazdy do miejsca prac i usuwanie usterek na kolejowych szlakach. Wózki będą wyposażone w [...] potencjału ludzkiego i sprzętowego gwarantuje optymalną organizację pracy w terenie. Projekt POIiŚ 5.2-10 pn. „Poprawa bezpieczeństwa ruchu kolejowego poprzez zakup specjalistycznego sprzętu technicznego”

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dla-bezpieczenstwa-przeswietlaja-miliony-kol-wagonow-i-lokomotyw-3844

Dla bezpieczeństwa prześwietlają miliony kół wagonów i lokomotyw

27.07.2018

połowie 2018 roku specjalne urządzenia detekcji stanów awaryjnych taboru tzw. dSAT skontrolowały prawie 1,5 miliona przejeżdżających pociągów. To zwiększa poziom bezpieczeństwa pasażerów i przewozu ładunków oraz [...] urządzenia dSAT sprawdziły blisko 3 miliony pociągów pasażerskich i towarowych. Kontrola na torach 24h Na sieci kolejowej zarządzanej przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. działają 213 urządzenia dSAT. Są

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wzrosnie-poziom-bezpieczenstwa-na-trasie-krakow-katowice-3678

Wzrośnie poziom bezpieczeństwa na trasie Kraków – Katowice

26.03.2018

bezkolizyjny przejazd pociągów i samochodów. Na wiadukcie będą dwa 3,5 m pasy ruchu dla samochodów. Piesi skorzystają z bezpiecznych 1,5 m chodników. Ulica Daszyńskiego ma już zerwaną nawierzchnię (została [...] Na modernizowanej trasie PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zwiększą prędkość pociągów do 160 km/h. – Prace na linii kolejowej między stolicami województwa małopolskiego i śląskiego to jedna z oczekiwanych

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...42434445464748495051...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 461 do 470 z 732.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook