Wyniki wyszukiwania
są nowe konstrukcje peronów. Budowane jest przejście podziemne. Na jednym z peronów rozpoczyna się montaż małej architektury, czyli wiaty, ławek, tablic informacyjnych. Podróżni skorzystają z przystanku
PRZECZYTAJświadczy wymiana aż 285 rozjazdów (Szczecin – 177 i Świnoujście – 108). Poziom bezpieczeństwa podniesie montaż nowoczesnych urządzeń sterowania ruchem kolejowym oraz przebudowa 12 przejazdów kolejowo-drogowych
PRZECZYTAJpieszo-rowerowego. Wybudowane zostały wszystkie podpory wiaduktu drogowego. Postępują prace przy montażu przęseł. W korzystnych warunkach atmosferycznych wykonawca przystąpi do układania nawierzchni. Z
PRZECZYTAJące sprawdzenie działania urządzeń pomiarowych i całego systemu monitorowania. Wykonawca planuje montaż urządzeń na ziemi, na budynkach oraz w obudowie samego tunelu. Instalacja urządzeń rozpoczęła się
PRZECZYTAJlinia kolejowa. Przy kładce będą zamontowane stojaki rowerowe. Obecnie prace przy kładkach obejmują montaż stalowych elementów konstrukcji. Wykonawca buduje szyby wind. Roboty na stacji prowadzone są z w
PRZECZYTAJRównież w przejściu na perony przewidziano ekrany oraz tzw. tablice tunelowe, infokioski i zegary. Montaż monitoringu na stacji Rzeszów Główny i na przystanku Rzeszów Zachodni zapewni możliwość szybkich
PRZECZYTAJporuszania się. Prace torowe obejmują przygotowywanie terenu pod nowe szyny i podkłady. Konieczny jest montaż 4 rozjazdów. Prace przy mijance przewidziano do sierpnia. Roboty wykonywane są z udziałem środków [...] wiaduktów. Wzrost poziomu bezpieczeństwa przyniesie modernizacja 27 przejazdów kolejowo-drogowych i montaż nowoczesnych urządzeń sterowania ruchem. Po modernizacji pociągi pasażerskie przyspieszą z 90 km/h
PRZECZYTAJbezpieczeństwa i sprawny przejazd pociągów zapewni nowe lokalne centrum sterowania w Gutkowie oraz montaż nowych urządzeń na stacjach w Olsztynie Gutkowie i Dobrym Mieście. Podobne efekty przyniesie przebudowa
PRZECZYTAJprzyległych ulic Portowej i Gnieźnieńskiej, wymagały wybudowania murów oporowych. Obecnie kończy się montaż płyt nawierzchniowych i barierek. Zastosowano antypoślizgową nawierzchnię oraz pasy naprowadzające
PRZECZYTAJdrogowego. Nad torami na pięciu przęsłach będzie 65 betonowych belek – najdłuższe o długość 29 m. Montaż elementów zakończy się jeszcze w tym tygodniu. Na wiadukcie będzie jezdnia o dwóch pasach ruchu.
PRZECZYTAJ