• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 2km. Rezultatów: 1186, czas wyszukiwania 13 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rusza-ostatni-etap-modernizacji-trzech-wiaduktow-na-polnocy-krakowa-3742

Rusza ostatni etap modernizacji trzech wiaduktów na północy Krakowa

14.05.2018

e prędkości pociągów do 160 km/h i skrócenie czasu podróży z Krakowa do Katowic do ok. 1 h. Inwestycja zakończy się w 2020 roku. Szacowana wartość projektu opiewa na ok. 2 mld zł. Kontakt dla mediów: Piotr

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/poznan-pila-zakonczony-pierwszy-etap-prac-3581

Poznań – Piła – zakończony pierwszy etap prac

02.01.2018

Roboty na odcinku Poznań – Oborniki Most. rozpoczęły się we wrześniu 2017 r. Zmodernizowano już 25 km jednego z dwóch torów, sieć trakcyjną i obiekty inżynieryjne. Przebudowano perony, od strony moder [...] Modernizacja 94 kilometrowej linii skróci czas przejazdu z Poznania do Piły o ok. 40 minut – z ok. 2 h do 1 h i 20 minut. Wybudowane zostaną 4 przystanki: Poznań Podolany, Złotniki Grzybowe, Złotkowo i

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejny-etap-prac-na-linii-kolejowej-krakow-glowny-towarowy-rudzice-3463

Kolejny etap prac na linii kolejowej Kraków Główny Towarowy – Rudzice

29.08.2017

Ruszają prace przy wiaduktach i na torach Od 2 września prace na projekcie wchodzą w kolejną fazę. Rozpoczynają się roboty związane z przebudową wiaduktów kolejowych i modernizacja torów. Obecnie wykonawca [...] oraz wizualny i głosowy system dynamicznej informacji pasażerskiej. Będzie 200 nowych rozjazdów, 50 km zmodernizowanych torów i sieci trakcyjnej. Dzięki budowie dodatkowych torów na odcinkach Kraków Główny [...] 09.2017 r. ul. Wrocławska – wyłączenie jednego pasa ruchu z przeznaczeniem pod ruch pieszych (ruch 2 + 1 + ruch pieszy), przejście podziemne do peronów Łobzów – całkowite wyłączenie z ruchu pieszych, przejście

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zakonczenie-i-etapu-modernizacji-stacji-gdynia-glowna-osobowa-668

Zakończenie I etapu modernizacji stacji Gdynia Główna Osobowa

03.12.2009

ano 2 wiadukty kolejowe, 1 przejście pod torami dla pieszych i 2 przepusty oraz wybudowano przejazd kolejowy, umożliwiający dojazd do nastawni. W sumie przebudowano 13 km sieci trakcyjnej, 5,7 km toru [...] stacji to przede wszystkim zwiększona prędkość pociągów przejeżdżających przez stację: z 40 do 60 km/h, co wpłynie na poprawę płynności ruchu pociągów i skrócenia czasu ich przejazdu. Dzięki nowoczesnej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pierwsze-pociagi-na-estakadach-w-krakowie-4279

Pierwsze pociągi na estakadach w Krakowie

27.06.2019

zarządcy infrastruktury i przewoźników, do sprawnego koordynowania akcji uruchomienia nowego toru. 2 lipca zmiany w kursowaniu pociągów obejmą kilkadziesiąt połączeń. Za niektóre pociągi dalekobieżne PKP [...] Krakowa. Nowa kolej w Krakowie W ramach modernizacji krakowskiej linii średnicowej PLK przebudowują 20 km odcinek torów. Pomiędzy najważniejszymi stacjami, Kraków Główny – Kraków Płaszów, w miejsce dwóch będą

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/znow-w-gorzowie-wielkopolskim-z-pociagow-na-estakadzie-zobaczymy-miasto-4219

Znów w Gorzowie Wielkopolskim z pociągów na estakadzie zobaczymy miasto

10.05.2019

Pociągi z prędkością do 120 km/h pojadą zmodernizowaną estakadą od 9 czerwca . Sprawny i bezpieczny ruch zapewnią nowoczesne urządzenia sterowania. Przygotowany jest ponad 2km odcinek nowego toru z bez [...] nową nawierzchnię ze ścieżkami naprowadzającymi. Całkowicie przebudowany został nieczynny peron nr 2. Wykonawca kończy montaż nowej wiaty. Z myślą o podróżnych przygotowano tablice informacyjne wyświetlające [...] Kolejowych S.A. gruntownie przebudowano estakadę, zachowując jej historyczne walory. Wymieniono ok. 3 km toru, pozostawiając możliwość elektryfikacji linii i dobudowania drugiego toru. Wyremontowano 51 nisz

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/gorzowska-estakade-kolejowa-sprawdza-lokomotywa-4127

Gorzowską estakadę kolejową sprawdza lokomotywa

07.03.2019

estakadą w obu kierunkach z prędkością do 120 km/h. Prowadzone próby obciążeniowe oznaczają, że prace budowlane na estakadzie zbliżają się już do końca. Tor nr 2 jest już wybudowany, zaczął się montaż toru [...] odnowionej konstrukcji estakady. Lokomotywa spalinowa ST 44 przejeżdża przez obiekt z prędkością 5 km/h. Zatrzymuje się na w rejonie dworca, odnowionych wiaduktów i na estakadzie. W tym czasie zespół ekspertów [...] any do obsługi ciężkich składów. Nowy tor pozwoli na przejazd pociągów z prędkością maksymalną 120 km/h. Dzięki specjalnym matom zamontowanym w podtorzu zmniejszy się także hałas. Prowadzone dziś próby

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/gorzow-wielkopolski-zakonczono-glowne-prace-na-estakadzie-i-stacji-3992

Gorzów Wielkopolski – zakończono główne prace na estakadzie i stacji

09.11.2018

Wielkopolski po nowych torach ułożonych na estakadzie, wykonawca przewiduje w marcu 2019 r. Na gorzowskiej 2km estakadzie zakończono rekonstrukcję przęseł łuków nad 51 niszami. Prace wymagały specjalnej technologii [...] remont 51 nisz, modernizację mostu i 5 wiaduktów stalowych, remont murów oporowych oraz wymianę około 3 km toru. Modernizowana jest także stacja Gorzów Wielkopolski. W ramach projektu uruchomiony został nowy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/modernizacja-estakady-w-gorzowie-wielkopolskim-3736

Modernizacja estakady w Gorzowie Wielkopolskim

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wzmocniona-estakada-remontowane-wiadukty-w-gorzowie-wielkopolskim-3722

Wzmocniona estakada, remontowane wiadukty w Gorzowie Wielkopolskim

08.05.2018

kolei. Gorzowska estakada kolejowa należy do najdłuższych tego typu obiektów w kraju, liczy przeszło 2km długości. Powstała w latach 1905-1914. Wpisana jest do rejestru zabytków. Jej przebudowa prowadzona [...] zwiększenie poziomu bezpieczeństwa w ruchu kolejowym i drogowym oraz przejazd pociągów z prędkością do 120 km/h, co pozwoli na skrócenie czasu podróży. Gorzów – zmiany w komunikacji kolejowej Szeroki zakres prac [...] wzmocniono także stalową konstrukcję pod torami. Modernizowany jest – od lat nieużywany – peron nr 2. Dzięki nowym schodom, windzie i pochylni dostęp do peronu będzie wygodny i bezpieczny także dla osób

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...41424344454647484950...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 451 do 460 z 1186.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook