Wyniki wyszukiwania
Kolej na Pomorzu zmienia się na lepsze
09.01.2025
podróżowania koleją dla mieszkańców tej części regionu. Jest również istotna z punktu widzenia rozwoju portu morskiego w Gdyni. Wartość prac na obu odcinkach to około 2,5 mld zł netto. W 2024 r. zakończyliśmy [...] 2025”. Wartość prac wyniosła około 300 mln zł netto. Zakończyliśmy poprawę kolejowego dostępu do portu morskiego w Gdyni. Dzięki modernizacji 115 km torów, nowym wiaduktom i rozjazdom do nabrzeży dojeżdżają [...] cięższe pociągi, które mogą zabrać więcej ładunków. Zapewniliśmy lepszą przepustowość w dostępie do portu najbardziej ekologicznym, wydajnym oraz coraz bezpieczniejszym środkiem transportu ładunków, jakim
PRZECZYTAJKujawsko-pomorskie na dobrych torach
10.01.2025
decyzja dla kujawsko-pomorskiego odcinka linii nr 201, łączącej region z Kaszubami, Trójmiastem i portem morskim w Gdyni. Ogłoszony zostały przetarg na modernizację stacji Maksymilianowo , gdzie linia nr
PRZECZYTAJem inwestycji peronowych jest budowa 7 parkingów przy przystankach Kleszczele, Repczyce, Augustów Port i Morze oraz stacjach w Bielsku Podlaskim, Hajnówce i Sidrze. Łączny koszt prac w ramach programu
PRZECZYTAJdla linii kolejowej nr 226 Pruszcz Gdański – Gdańsk Port Północny w ramach projektu POIiŚ nr 5.1-8 pn.: „Projekt poprawy dostępu kolejowego do portu Gdańsk (most + dwutorowa linia kolejowa)” - faza II [...] Na 17-kilometrowym odcinku linii kolejowej nr 226 Pruszcz Gdański – Gdańsk Port Północny oraz 3-kilometrowym odcinku linii nr 721 Gdańsk Południowy – Gdańsk Olszynka zainstalowaliśmy nowe urządzenia systemu [...] optymalną organizację pracy i efektywne wykorzystanie kolejowych tras. Przewóz ładunków do gdańskiego portu jest bezpieczniejszy i sprawniejszy. Inwestycja została zrealizowana w ramach zadania pn. „Zaprojektowanie
PRZECZYTAJbudowa nowych torów. To zadania, które realizowane są przez Polskie Linie Kolejowe S.A. oraz Centralny Port Komunikacyjny. Od roku obie spółki zacieśniają relacje i podejmują wspólne działania, których efektem [...] kraju i integruje różne rodzaje transportu. Projekt ten realizowany jest wspólnie przez Centralny Port Komunikacyjny, Polskie Linie Kolejowe S.A. i inne instytucje związane z transportem. Wypracowane
PRZECZYTAJKolej przyspieszy na „Nadodrzance”
19.02.2025
ść trasy, którą będzie mogło pojechać więcej pociągów, w tym składów towarowych, jadących z i do portów morskich w Szczecinie i Świnoujściu. Pozytywne zmiany będą możliwe dzięki remontowi torów na wybranych
PRZECZYTAJkolejowych, umożliwiające prowadzenie ruchu pociągów pod nadzorem systemu ETCS: Pruszcz Gdański – Gdańsk Port Północny i Gdańsk Południowy – Gdańsk Olszynka (poziom 1) oraz Warszawa Włochy – Koluszki – Łódź Widzew
PRZECZYTAJKonsekwentnie realizowane procesy inwestycyjny i utrzymaniowy wpływają korzystnie na ruch pasażerski i towarowy. Wyższe parametry eksploatacyjne (prędkość, dopuszczalne naciski, skrajnia taboru) na si
PRZECZYTAJmogli zaparkować swoje samochody i przesiąść się na pociąg na stacji w Sidrze i przystanku Augustów Port. W obu lokalizacjach, tuż obok peronów, powstanie po dziesięć miejsc postojowych, w tym po dwa dla
PRZECZYTAJmontażu trakcji m.in. na odcinkach: Warszawa – Poznań; Gliwice – Pyskowice – Opole – Wrocław; Śląsk – porty Gdańska i Gdyni; Poznań – Szczecin czy Centralnej Magistrali Kolejowej (CMK 1971 – 1976). W 1981 r [...] Kapitałowa Trakcja specjalizuje się w budowie i przebudowie dróg, autostrad, mostów, wiaduktów, lotnisk, portów wodnych oraz instalacji infrastruktury użyteczności publicznej. KONTAKT TRAKCJA S.A. Al. Jerozolimskie
PRZECZYTAJ