Wyniki wyszukiwania
ustawiony był na specjalnej barce, którą manewruje holownik „Halny”. Zakończył się najtrudniejszy etap robót budowlanych. Popularna trasa pieszo-rowerowa, na Bulwarze Kurlandzkim, będzie ponownie dostępna
PRZECZYTAJkilkuminutowemu skróceniu. Projekt „Modernizacja linii kolejowej E 30/C-E 30, odcinek Kraków – Rzeszów, etap III” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego
PRZECZYTAJsą w sumie na 10 mniejszych odcinków i realizowane są równolegle. W zeszły weekend ruszył kolejny etap budowy estakad – przy ul. Blich zabetonowany został ich pierwszy fragment. Było to bardzo trudne zadanie
PRZECZYTAJRuszyła przebudowa stacji Rzeszów Główny
10.08.2018
oprawa stanu technicznego infrastruktury obsługi podróżnych (w tym dostosowanie do wymagań TSI PRM), Etap III Rzeszów Główny ” ubiega się o finansowanie ze środków UE POIiŚ 2014-2020. Kontakt dla mediów:
PRZECZYTAJprzejścia podziemnego, które zwiększy wygodę podróżnych w dostępie do pociągów. Wykonano pierwszy etap prac pod torami. Jest gotowy budynek Lokalnego Centrum Sterowania (LCS). Nowoczesne urządzenia zapewnią
PRZECZYTAJdrogach, co umożliwi sprawny dojazd do wszystkich miejsc. Obecnie trwa procedura przetargowa. Na etapie przetargu jest zakup 2 podbijarek torów, podbijarki rozjazdów oraz profilarki tłucznia. Wszystkie
PRZECZYTAJem podstacji trakcyjnych. W marcu PLK rozpoczną prace na odcinku Lublin Zemborzyce – Kraśnik. Ten etap potrwa do końca sierpnia. Przygotowane jest 40 tys. ton tłucznia. Będzie wykorzystane 25 rozjazdów
PRZECZYTAJ. Inwestycja „Poprawa przepustowości linii kolejowej E 20 na odcinku Warszawa – Mińsk Mazowiecki, etap I” będzie realizowana w systemie „projektuj + buduj”. Planowana na 26 miesięcy od podpisania umowy
PRZECZYTAJdo 160 km/h. Kolej dla pasażera – 8 nowoczesnych stacji i przystanków Po zakończeniu pierwszego etapu, kolejne prace między Poznaniem a Wronkami i Słonicami a Szczecinem obejmą stacje i przystanki. Rozpoczną
PRZECZYTAJtowarowe do 120 km /h. Projekt „Modernizacja linii kolejowej E 30/C-E 30, odcinek Kraków – Rzeszów, etap III” współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu
PRZECZYTAJ