Wyniki wyszukiwania
Kolejny plac budowy jest w okolicy ul. Skarpowej, gdzie będzie się kończył jednotorowy tunel w kierunku Łodzi Żabieńca. Tu również postępuje budowa ścian szczelinowych. W każdej lokalizacji wykorzystywane
PRZECZYTAJWarszawie, ul. Chłopickiego 50 odbędzie się spotkanie konsultacyjne dotyczące omówienia dokumentu Kierunki rozwoju kolei dużych prędkości w Polsce . Konsultacje poprzedzone będą konferencją prasową, która [...] przedstawiciele PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Na spotkaniu zaprezentowany zostanie dokument „Kierunki rozwoju kolei dużych prędkości w Polsce” oraz przedstawione będą trendy w rozwoju kolei dużych prędkości
PRZECZYTAJPrzystanek Szczecin Łasztownia (linia kolejowa nr 273 Wrocław – Szczecin) powstał przy ulicy Heyki, a przystanek Szczecin Dunikowo (linia kolejowa nr 351 Poznań – Szczecin) w pobliżu ulic Kobaltowej o
PRZECZYTAJkm i średnicy zewnętrznej 12,7 m w kierunku dworca Łódź Fabryczna. Równocześnie mniejsza maszyna rozpocznie pracę z komory przy ul. Długosza i Al. Włókniarzy w kierunku komory zachodniej przy ul. Stolar [...] długości ok. 900 metrów i średnicy zewnętrznej 8,5 m. Następnie zostanie obrócony i zacznie pracę w kierunku stacji Łódź Żabieniec. W tym etapie wydrąży tunel od ul. Włókniarzy do komory przy ul. Skarpowej [...] Inowrocławskiej i wydrąży tunel do komory przy al. Włókniarzy. Ostatni 4 tunel wydrąży po obróceniu w kierunku stacji Łódź Kaliska. Mniejsza tarcza wydrąży 4 jednotorowe tunele o łącznej długości ok. 4,5 km
PRZECZYTAJgłębokości 30 m. Z tej komory duża tarcza (średnica 13 m) rozpocznie drążenie dwutorowego tunelu w kierunku dworca Łódź Fabryczna. Z szybu wydobyto już ponad 20 000 m3 ziemi. W kolejnym etapie wykonawca [...] Długosza. Ekipy wykonują ściany szczelinowe wykopu. To miejsce, z którego mniejsza tarcza ruszy w kierunku ul. Stolarskiej. Kolejny plac budowy jest w okolicy ul. Skarpowej, gdzie będzie się kończył jednotorowy [...] łącznej długości ok.4,5 km i średnicy 8,5 m. Rozpoczęcie drążenia przewidziano z rejonu ul. Długosza w kierunku ul. Stolarskiej. Następnie maszyna zostanie obrócona i zacznie pracę do stacji Łódź Żabieniec. Obudowa
PRZECZYTAJłącznej długości ok. 4,5 km od komory rozjazdowej przy al. Włókniarzy do linii kolejowej nr 15 w kierunku Łodzi Żabieńca i Łodzi Kaliskiej. Mniejszy „mechaniczny kret” waży około 650 ton, ma średnicę 8
PRZECZYTAJkomory przy ul. Długosza do komory rozgałęźnej w okolicy Al. Włókniarzy i ul. Kasprzaka i dalej w kierunku ul. Stolarskiej. Łączna długość pierwszego odcinka (od ul. Długosza do ul. Stolarskiej) wynosi ok
PRZECZYTAJżelbetowe elementy konstrukcji. Drążenie tunelu małą tarczą rozpocznie się z komory przy ul. Długosza w kierunku ul. Stolarskiej. Długość pierwszego odcinka wynosi ok. 550 m. Między ulicami Stolarską i Odolanowską
PRZECZYTAJDuża tarcza TBM ruszyła z przystanku Łódź Polesie. Po przebiciu betonowej ściany podziemnego przystanku, Katarzyna zatrzyma się, aby wymienić narzędzia głowicy skrawającej na elementy przystosowane do
PRZECZYTAJTBM Faustyna wystartowała z komory technologicznej przy ul. Żniwnej w kierunku przystanku Łódź Koziny pod koniec lutego br. Na odcinku o długości ok. 750 metrów mechaniczny „kret” buduje trzeci z czterech [...] średnicy 8,5 metra, które połączą stacje Łódź Kaliska i Łódź Żabieniec z dwutorowym tunelem głównym w kierunku Łodzi Fabrycznej. Faustyna wykonała blisko 375 metrów, osiągając półmetek drążenia. Mniejsza tarcza
PRZECZYTAJ