Wyniki wyszukiwania
Na placu budowy przeprowadzono najważniejszy i najbardziej widowiskowy etap prac. Na wybudowane filary nasunięto wszystkie przęsła, każde waży ponad 300 ton. Nowy most ma łącznie pięć 60-metrowych prz
PRZECZYTAJPociągiem z Białegostoku do Ełku w 55 minut i z prędkością do 200 km/h – takie warunki za kilka lat zyskają podróżni. Ogłosiliśmy przetarg na modernizację kolejnego odcinka międzynarodowej linii Rail
PRZECZYTAJWersja filmu z audiodeskrypcją dla osób niewidomych i niedowidzących pod linkiem: https://youtu.be/5bRf-kGRIgQ?si=hPQ4AZFV-Ky0r-VU .
PRZECZYTAJNowe przejścia podziemne dla pieszych zapewnią wygodniejszy dostęp do peronów przystanków kolejowych w Jabłoni Kościelnej, Zdrodach Nowych i Trypuciach. Budowa dodatkowych obiektów to efekt współpracy
PRZECZYTAJInwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. na linii Rail Baltica przynosi wymierne efekty mieszkańcom województwa podlaskiego i odwiedzającym region turystom. 10 grudnia został wprowadzony nowy roc
PRZECZYTAJDzięki budowie międzynarodowej linii kolejowej Rail Baltica, stacja Ełk zmienia się dla podróżnych. W czerwcu udostępniono nowy peron nr 3. Nowa, wyższa platforma zapewnia lepszy dostęp wszystkim osob
PRZECZYTAJEksperci o Rail Baltica w Suwałkach
25.07.2023
W trakcie spotkania ekspertów w ramach Grupy Infrastrukturalnej PLK S.A. – LTG Infra z udziałem RB Rail, dominowały kwestie związane z energetyką i systemami sterowania ruchem kolejowym na odcinku gra
PRZECZYTAJNowy wiadukt nad torami linii kolejowej Warszawa – Białystok powstał w pobliżu przystanku Kobyłka – Ossów. Nowe bezkolizyjne skrzyżowanie umożliwia bezpieczny i wygodny przejazd na drugą stronę torów,
PRZECZYTAJNowe przejścia podziemne dla pieszych zapewnią wygodniejszy dostęp do peronów przystanków kolejowych w Jabłoni Kościelnej, Zdrodach Nowych i Trypuciach. Prace obejmą również budowę niezbędnego układu
PRZECZYTAJNowe przejście podziemne zapewnia wygodniejszy dostęp do peronów przystanku kolejowego w Toporze. Zastąpiło dotychczasowe przejście w poziomie szyn, dzięki czemu jest bezpieczniej. Tunel pod torami ma
PRZECZYTAJ