Wyniki wyszukiwania
Ogłoszony w dniu 27 sierpnia 2011 roku przetarg ma wyłonić wykonawcę dokumentacji przedprojektowej modernizacji dwóch stacji granicznych - Zebrzydowice i Zwardoń oraz stacji węzłowej Czechowice – Dziedzice
PRZECZYTAJW październiku zeszłego roku ogłosiliśmy przetarg na modernizację i rozbudowę ostatniego odcinka trasy Warszawa – Lublin. Otrzymaliśmy siedem ofert. Po ich przeanalizowaniu wybierzemy najkorzystniejszą
PRZECZYTAJKrakowski Oddział Centrum Realizacji Inwestycji PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. ogłosił kolejny przetarg na wykonanie robót budowlanych, dotyczących modernizacji 4 przejazdów kategorii „A”, w tym: 2 na
PRZECZYTAJtakich jak budowa Rail Baltica Białystok-Ełk, trasy Łomża-Śniadowo-Łapy czy niedawno ogłoszonego przetargu na prace w Sokółce, realizujemy też mniejsze, ale istotne z lokalnego punktu widzenia. Przesiadka
PRZECZYTAJunijnych. Konsekwentnie realizujemy rozpoczęte inwestycje, wykorzystujemy środki unijne i ogłaszamy przetargi na nowe zadania – powiedział Arnold Bresch, członek Zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Pociągi
PRZECZYTAJpublicznego. Dzięki paktowi uczciwości udało się osiągnąć jak najwyższe standardy w przypadku tego przetargu. Szybciej na trasie Warszawa – Częstochowa - Katowice Remont trasy Częstochowa – Zawiercie to ostatni
PRZECZYTAJModernizacja linii nr 146 na odcinku Wyczerpy – Chorzew Siemkowice pozwoli utrzymać sprawne przewozy towarów z wyższą prędkością i podniesie poziom bezpieczeństwa na torach. Po odnowionej linii pociąg
PRZECZYTAJRewitalizacja pozwoli na przywrócenie pierwotnych parametrów technicznych infrastruktury kolejowej oraz rozkładowej prędkości, która wyniesie 120 km/h, wobec obecnych 50 km/h. W efekcie czas przejazdu
PRZECZYTAJwojewództwie i w Polsce. Inwestycje kolejowe PLK znacznie przyśpieszyły. Obecne tempo ogłaszania przetargów i podpisywania umów gwarantuje, że projekty z KPK za ponad 66 mld zł w pełni zostaną zrealizowane
PRZECZYTAJmodernizację, która docelowo poprawi parametry, ale w trakcie prac będzie powodowała utrudnienia. Po przetargach wartość modernizacji linii E 30 na odcinku Kraków Podłęże – Rzeszów to kwota 3,5 mld zł. Oczekiwanym
PRZECZYTAJ