• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy I pod 3. Rezultatów: 1947, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-otwocku-nowy-wiadukt-kolejowy-usprawnil-komunikacje-4310

W Otwocku nowy wiadukt kolejowy usprawnił komunikację

26.07.2019

już z nowych peronów nr 2 i 3. Obecnie modernizowany jest peron nr 1. Budowane jest przejście podziemne dla pieszych, które zostanie wyposażone w windy. Do użytku oddano 3 nowe tory stacyjne. Zakończenie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-wakacje-wygodniej-z-rzeszowa-w-bieszczady-3817

W wakacje wygodniej z Rzeszowa w Bieszczady

05.07.2018

km/h. Zapewni je min. wymiana 12 km toru oraz remont/przebudowa 29 obiektów inżynieryjnych, w tym 3 mostów i 3 wiaduktów (w gminach: Boguchwała, Czudec, Strzyżów). Zwiększy się również poziom bezpieczeństwa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-czerwcu-trasa-rzeszow-jaslo-bez-komunikacji-zastepczej-3719

W czerwcu trasa Rzeszów – Jasło bez komunikacji zastępczej

04.05.2018

całym odcinku. Kończą się roboty przy remontach lub przebudowie 29 obiektów inżynieryjnych, w tym 3 mostów i 3 wiaduktów (w gminach: Boguchwała, Czudec, Strzyżów). Będzie również bezpieczniej na przejazdach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bezpieczniej-na-przejazdach-w-warszawie-i-wojewodztwie-3689

Bezpieczniej na przejazdach w Warszawie i województwie

05.04.2018

ramach ogólnopolskiego programu przejazdowego, przebudowane zostaną 3 przejazdy kolejowo-drogowe. Wartość tylko tej inwestycji to prawie 3 mln zł. Jeden w miejscowości Michałów Reginów na linii pomiędzy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-inwestuja-w-kolejowe-szkolnictwo-1-3501

PLK inwestują w kolejowe szkolnictwo

05.10.2017

PLK. Pięciu z nich to przyszli technicy dróg i mostów kolejowych (klasa 3), 10 kształci się na technika transportu kolejowego (klasa 3 i 4), trzech będzie technikami elektroenergetykami transportu szynowego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krocej-i-wygodniej-pociagiem-z-wroclawia-do-jeleniej-gory-2995

Krócej i wygodniej pociągiem z Wrocławia do Jeleniej Góry

25.01.2016

podróżnych prowadzona jest z dwóch peronów. Równocześnie kończą się prace na sąsiednich peronach nr 3 i 4. Zdemontowano tam konstrukcje starych wiat. Są one czyszczone, wzmacniane i zabezpieczane antykorozyjnie [...] przejściem podziemnym nowe, mocniejsze konstrukcje zastąpią stare elementy. Budowana jest winda na peronie 3. Przy peronach położono już nowe tory. Prace o wartości 24 mln zł powinny zostać ukończone w trzecim

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowoczesne-malczyce-1362

Nowoczesne Malczyce

08.07.2011

dysfunkcji skarp nasypów kolejowych. Na stacji w Malczycach powstały 3 nowe perony wraz urządzeniami obsługi podróżnych. Wyremontowane zostały 3 zabytkowe drewniane wiaty i wybudowano przejście tunelowe między

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-oblicze-stacji-katowice-kolejny-peron-w-budowie-1731

Nowe oblicze stacji Katowice - kolejny peron w budowie

07.09.2012

zadaszonego peronu numer 2. Obecnie PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. kończą modernizację peronu numer 3 nad którym już jest kolejna część zadaszenia. Obecnie prowadzone są roboty związane z układaniem nawierzchni [...] tych udogodnień planowane jest do końca października. Zakończenie całości prac modernizacyjnych peronu 3 przewidywane jest do końca września i wówczas wykonawca przystąpi do robót na peronach pierwszym i czwartym

PRZECZYTAJ
/klienci-i-kontrahenci/akty-prawne-i-przepisy/2025

2025

pliku: 81 KB Biuletyn nr 3 z dnia 19 lutego 2025 r. POBIERZ PDF rozmiar pliku: 99 KB Biuletyn nr 2 z dnia 27 stycznia 2025 r. POBIERZ PDF rozmiar pliku: 81 KB Biuletyn nr 1 z dnia 3 stycznia 2025 r. POBIERZ

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/lodz-transport-pierwszej-tarczy-do-drazenia-tuneli-kolejowych-zakonczony-4559

Łódź: Transport pierwszej tarczy do drążenia tuneli kolejowych zakończony

tarczy TBM. Maszyna o masie 1560 ton, 115 m długości i ponad 13 m średnicy wydrąży dwutorowy tunel o dł. 3 km od komory startowej pomiędzy ul. Odolanowską i Stolarską do stacji Łódź Fabryczna. To największa

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...35363738394041424344...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 391 do 400 z 1947.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook