Wyniki wyszukiwania
przenoszenia ładunków, agregat prądotwórczy oraz sprzęt do wkolejania. Pojazd może holować tabor o wadze do 50 ton z prędkością do 60 km/h. Posiada pomieszczenie socjalne oraz magazynowo- warsztatowe. Na
PRZECZYTAJna specjalnej barce, drogą wodną – na Martwą Wisłę, gdzie most został ostatecznie złożony. Średnia waga jednego elementu to 28 ton. Niezwykle widowiskowa część operacji – podnoszenie łuków i montaż podparć
PRZECZYTAJdo ponad 21 metrów. Nowoczesny i przyjazny środowisku Długość przeprawy wyniesie ok. 122 metry, a waga konstrukcji stalowej to ok. 2000 ton. Obiekt będzie widoczny w terenie dzięki iluminacji. Z mostu
PRZECZYTAJChangsha. Następnie została rozebrana i przygotowana do transportu. Ładunek składa się z 36 części o wadze ok. 600 ton. Największa z nich waży 87 ton, a tzw. głowica tnąca ma 4,8 metra średnicy i waży 41 ton
PRZECZYTAJnocnej. Szlifowanie szyn wykonuje szlifierka szynowa Speno . To osiemdziesięciometrowa maszyna o wadze blisko 300 ton, której zadaniem jest poprawienie m.in. geometrii szyn. Maszyna bada ultradźwiękami
PRZECZYTAJKrakowski most kolejowy pojedzie nad San
21.06.2019
Specjaliści z PLK już ustalili, gdzie trafią części przeszło tysiąctonowego obiektu. Pięć przęseł, o wadze ok. 350 ton, pojedzie do Zagórza w województwie podkarpackim. Zapewnią sprawny przejazd w miejscu
PRZECZYTAJzostanie przeniesiona z poziomu -3 przystanku Koziny na poziom -2. Operacja umieszczenia maszyny o wadze 650 ton wymaga podzielenia na mniejsze elementy, które następnie zostaną wyniesione na powierzchnię
PRZECZYTAJpoprawy jakości polsko-ukraińskich kolejowych przejść granicznych dała wymierne korzyści i podkreśliła wagę solidarnej postawy wobec zagrożeń wynikających z sytuacji geopolitycznej. Przed nami kontynuacja działań
PRZECZYTAJpołączono w jednej maszynie dla lepszej wydajności i jakości prac. Pojazd o ponad 34 m długości i wadze 144 ton potrafi w ciągu jednej godziny wyregulować wraz ze stabilizacją 800 m toru. Nowy sprzęt zapewni
PRZECZYTAJwysokich na ok. 8,5 m budowli ziemnych zużyto ponad 18 tys. ton ziemi oraz stalowej konstrukcji o wadze 117 ton i rozpiętości ok. 30 metrów. Objazd będzie wykorzystywany przez rok. Po zakończeniu przebudowy
PRZECZYTAJ