Wyniki wyszukiwania
łącznej długości 4,5 km). Do ich wydrążenia posłuży druga maszyna TBM o średnicy tarczy 8,76 m. Początek tunelu, przy stacji Łódź Fabryczna, znajdzie się na głębokości ok. 14 m. W najniższym punkcie nowa
PRZECZYTAJLigota wraz z budową nowych peronów na stacjach i przystankach. W ramach ogłoszonego przez PLK na początku grudnia przetargu na remont odcinka Chybie – Nędza/Turze o wartości 500 mln zł, spółka planuje odnowić
PRZECZYTAJNa obszarach LCS Gdańsk i LCS Gdynia zmodernizowana zostanie infrastruktura kolejowa na odcinku ok. 40 kilometrów pomiędzy Pruszczem Gdańskim i Gdynią Chylonią. W ramach projektu, w Gdańsku, powstanie
PRZECZYTAJpołączenia, których do tej pory nie mieliśmy, ale przede wszystkim nowe możliwości dla mieszkańców. Na początek uruchomimy 8 par pociągów. Zależy nam, żeby połączenia kolejowe w województwie były jeszcze lepsze
PRZECZYTAJCelem projektu, który został zainicjowany przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. na początku 2022 roku, było unowocześnienie i zapewnienie ciągłości działania usługi transmisji danych w sieci WAN dla potrzeb
PRZECZYTAJLinia kolejowa nr 96 Tarnów – Leluchów, popularnie określana jako „kryniczanka” łączy się z linią nr 105 Muszyna – Krynica-Zdrój. Obie trasy tworzą kolejowy ciąg komunikacyjny, który wiedzie przez mal
PRZECZYTAJBanku Inwestycyjnego w Polsce - na ten cel przeznaczyliśmy już w sumie ponad 35 miliardów euro od początku działalności w kraju. Rozbudowa połączeń kolejowych jest szczególnie ważna, ponieważ przyczynia
PRZECZYTAJszynowego oraz technik teleinformatyk. PLK zapewniają przekazywanie wiedzy i doświadczenia już na początku drogi zawodowej i zyskują dobrze przygotowanych specjalistów. Zainteresowanie kierunkami kolejowymi
PRZECZYTAJKolejarze przygotowani do zimy
29.11.2022
możliwe scenariusze będziemy przygotowani – mówi Jarosław Oniszczuk, członek zarządu PKP Intercity. Od początku września do 21 listopada 2022 r. wykonano przeglądy wszystkich pojazdów, jakimi dysponuje spółka
PRZECZYTAJramach projektu „Rewitalizacja linii kolejowej nr 30 na trasie Lubartów – Parczew” to jednocześnie początek nowego projektu elektryfikacji linii w ramach Programu Kolej Plus. Pod imponującą kładką nad torem
PRZECZYTAJ