Wyniki wyszukiwania
szczególnej ostrożności w pobliżu torów. Setki rozmów z kierowcami i tysiące rozdanych materiałów informacyjnych będą stanowić podłoże do zwiększenia świadomości, a co za tym idzie poprawy bezpieczeństwa na
PRZECZYTAJo ograniczonej możliwości poruszania się. Przystanek wyposażony będzie w wiaty, ławki, gabloty informacyjne i stojaki rowerowe. Będzie można z niego szybko dojechać m.in. do Limanowej, Mszany Dolnej, czy
PRZECZYTAJo ograniczonej możliwości poruszania się. Przystanek wyposażony będzie w wiaty, ławki, gabloty informacyjne i stojaki rowerowe. Będzie można z niego szybko dojechać m.in. do Limanowej, Mszany Dolnej, czy
PRZECZYTAJPołudniową i drogą krajową nr 55. Na jednokrawędziowym peronie zamontowano wiatę, ławki, gabloty informacyjne i oznakowanie. Jest zapewnione wygodne dojście na peron, dostosowane do potrzeb osób o ograniczonych
PRZECZYTAJzostanie wprowadzona zastępcza komunikacja autobusowa. Wszystkie zmiany dostępne są w gablotach informacyjnych na stacjach i przystankach, a także na Portalu Pasażera i na stronach internetowych przewoźników
PRZECZYTAJ96). Obiekty zapewniają pasażerom wygodę przy wsiadaniu do pociągu. Nowe wiaty, ławki, tablice informacyjne oraz oznakowanie zwiększają poziom obsługi podróżnych. Dla osób o ograniczonych możliwościach
PRZECZYTAJPrzysuski, Przysucha, Skrzynno, Wieniawa, Podbór, Wolanów. Wyposażymy je w wiaty, ławki, tablice informacyjne i gabloty z rozkładem jazdy. Zamontujemy energooszczędne LED-owe oświetlenie, umożliwiające bezpieczne
PRZECZYTAJoraz cztery ławki, które zapewnią komfort oczekiwania na pociąg. Perony wyposażono w gabloty informacyjne, czytelne oznakowanie oraz wygodne drogi dojścia dla osób o ograniczonej możliwości poruszania
PRZECZYTAJmiędzy Łukowem a Lublinem. Wszystkie przystanki wyposażyliśmy w nowe wiaty, gabloty i tablice informacyjne. Oświetlenie LED umożliwi bezpieczne podróżowanie po zmroku. Przystanki są dostosowane do potrzeb
PRZECZYTAJpoziom obsługi pasażerów zagwarantuje także wyposażenie przystanków w nowe wiaty, ławki, tablice informacyjne oraz oznakowanie i oświetlenie. Sprawność i bezpieczeństwo trasy zwiększy przebudowa torów kolejowych
PRZECZYTAJ