Wyniki wyszukiwania
Dzięki darowiźnie PKP Polskich Linii Kolejowych S.A miłośnicy kolejnictwa i turyści zobaczą pracę dawnych urządzeń. Również w ubiegłym roku PLK podarowały Centralnej Szkole Państwowej Straży Pożarnej w
PRZECZYTAJnowoczesne rozwiązania, przy zachowaniu historycznego charakteru. Na trasie z początku XX w. są zachowane dawne semafory kształtowe, a przewozy pasażerskie odbywają się m.in. z wykorzystaniem parowozów. Planowana
PRZECZYTAJPrzed rogatkami przejazdu kolejowo-drogowego w Baciutach przez lata musieli zatrzymywać się kierowcy – zamykały się często ze względu na pasażerski i towarowy ruch pociągów między Warszawą i Białymsto
PRZECZYTAJwiadukt nad torami linii kolejowej Warszawa – Białystok powstał w sąsiedztwie przystanku Łapy Osse i dawnego osiedla kolejowego o tej samej nazwie. Bezkolizyjne skrzyżowanie umożliwia bezpieczny i wygodny przejazd [...] torów. Udogodnieniem dla okolicznych mieszkańców będzie też przejście podziemne, budowane w miejscu dawnego przejazdu. Tunel o długości 14 m, dostosowany do potrzeb osób o ograniczonej mobilności, zapewni
PRZECZYTAJprzystanek Ełk Szyba Wschód – zbudowaliśmy tutaj dwa nowe dwustumetrowe perony. Tuż obok, w miejscu dawnego przejazdu kolejowo-drogowego w ul. Kolejowej, powstał wiadukt dla pociągów. Kierowcy bezpiecznie
PRZECZYTAJwykonawca buduje chodnik i ciąg pieszo-rowerowy. Inwestycja ma też istotne znaczenie dla ruchu pociągów. Dawny wiadukt kolejowy nad ul. Suwalską zastąpiła nowoczesna żelbetowa konstrukcja. Nowy obiekt ma 21,5
PRZECZYTAJobiekcie o długości 20 m i szerokości 12 m jest jezdnia i chodnik. Przeprawa nad torami zastąpiła dawny przejazd kolejowo-drogowy w poziomie szyn. Zwiększyło się bezpieczeństwo na kolei. Wiadukt usprawnił
PRZECZYTAJnad torami linii Warszawa – Białystok. Dwupoziomowe skrzyżowanie jest zlokalizowane około 200 m od dawnego przejazdu kolejowo-drogowego w ul. Szkolnej i ok. 400 m od stacji kolejowej. Dzięki temu kierowcy
PRZECZYTAJcały obiekt, wraz z drogami dojazdowymi około 1 km. Bezpieczne dwupoziomowe skrzyżowanie zastąpiło dawny przejazd kolejowo-drogowy, przed którym wcześniej często musieli zatrzymywać się kierowcy. Bezkolizyjne
PRZECZYTAJobecnych urządzeń. Wiceprezes PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. podkreśla potrzebę odbudowania dawnego systemu szkolenia, opartego o szkoły zawodowe i technika kolejowe. Według Pawłowskiego jego zaletą
PRZECZYTAJ