Wyniki wyszukiwania
oraz interweniują przy usterkach urządzeń infrastruktury kolejowej. Sprzęt odśnieżny działał na ponad 400 km linii. Nadal działa Zespół Zarządzania Kryzysowego Polskich Linii Kolejowych, który na bieżąco ocenia
PRZECZYTAJdźwigi, koparki, pociągi sieciowe oraz palownice. Inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. za ok. 400 mln zł ze współudziałem środków unijnych z POPW, zapewni podróżnym oczekiwany komfort obsługi. Osoby
PRZECZYTAJOlszynka Grochowska, Warszawa Gocławek oraz Warszawa Wawer. Inwestycja na linii otwockiej PLK za ponad 400 mln zł zwiększy dostępność linii o charakterze aglomeracyjnym i regionalnym. Cztery tory między Warszawą
PRZECZYTAJJagielnia i Zator Park Rozrywki. W latach 2019 – 2024 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. przeznaczyły niemal 400 mln zł ze środków budżetowych na poprawę warunków podróży między Krakowem a Oświęcimiem.
PRZECZYTAJbardziej funkcjonalna. Komfortową obsługę podróżnych zapewnią dwa perony wyspowe o długości 200-400 m (400 m dla pociągów dalekobieżnych oraz 200 m dla pociągów aglomeracyjnych). PKP Polskie Linie Kolejowe
PRZECZYTAJinwestycji o nazwie „Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych na odcinku granica IZ Olsztyn (km 219,400) – Stacja Olsztyn” w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Prace na linii nr 353 na odcinku Jabłonowo
PRZECZYTAJMost kolejowy w Przemyślu składa się z dwóch sześcioprzęsłowych obiektów o łącznej długości blisko 400 metrów. Został usytuowany między rozsuniętymi elementami zabytkowej przeprawy nad rzeką San. Swoim
PRZECZYTAJanej linii Ocice – Rzeszów. Między Ocicami a Kolbuszową wykonawca rozwiesił już sieć trakcyjną na 400 słupach tj. na 25 km linii. Prace poprzedziła budowa fundamentów i montaż stalowych słupów. Do końca
PRZECZYTAJnr 8 Warszawa Zachodnia – Kraków Główny Osobowy, w zakresie odbudowy skarpy nasypu w km 297,350-297,400 na odcinku Niedźwiedź – Zastów, 3. Usuwanie skutków powodzi z roku 2010 na linii kolejowej nr 8 Warszawa
PRZECZYTAJstacji Ropczyce na trasie Kraków – Rzeszów zostaną przebudowane. Nowe obiekty będą wydłużone z 200 do 400 m. Umożliwi to przewoźnikom swobodne planowanie postojów na stacji, w tym zatrzymywanie się dłuższych
PRZECZYTAJ