• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 4.2. Rezultatów: 958, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/klienci-i-kontrahenci/warunki-udostepniania-infrastruktury-i-regulaminy/regulamin-sieci/archiwum-regulaminow/regulamin-sieci-2020/2021

Regulamin sieci 2020/2021

pliku: 202 KB 2.1 (T) Wykaz maksymalnych prędkości – pociągi towarowe POBIERZ XLSX rozmiar pliku: 157 KB 2.2. Wykaz maksymalnych nacisków osi na tor POBIERZ XLSX rozmiar pliku: 125 KB 2.3. Wykaz maksymalnych [...] rozmiar pliku: 806 KB 2. Charakterystyka infrastruktury kolejowej: 2.1 (P) Wykaz maksymalnych prędkości – pasażerskie składy wagonowe i lokomotywy luzem POBIERZ XLSX rozmiar pliku: 200 KB 2.1 (A) Wykaz maksymalnych [...] liniowych (na 1 metr bieżący toru) POBIERZ XLSX rozmiar pliku: 109 KB 2.4. Klasy odcinków linii kolejowych POBIERZ XLSX rozmiar pliku: 165 KB 2.5. Wykaz parametrów technicznych na wyznaczonych międzynarodowych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/stacja-chojnice-wygodniejsza-dla-podroznych-10000

Stacja Chojnice wygodniejsza dla podróżnych

14.08.2024

stacjach Kwidzyn (3 sztuki) i Chojnice (2 sztuki), a w Tczewie (4 sztuki) i Sopocie (1 sztuka) wymieniono urządzenia hydrauliczne na nowe. W 2022 r. zabudowano 2 nowe windy w przejściu podziemnym na przystanku [...] z wiaduktu drogowego na perony stacji Ustka, wymieniono 4 urządzenia w Pruszczu Gdańskim oraz 2 w Gdańsku Oliwie . W ubiegłym roku zabudowano 4 windy prowadzące z peronów stacji Gdynia Orłowo na kładkę [...] Od sierpnia 2021 r. podróżni na stacji Chojnice korzystają z dwóch wind prowadzących na perony nr 2 i 3 oraz do wyjścia z wydłużonego przejścia podziemnego w kierunku miejskiego dworca autobusowego. Efektem

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/warszawa-gdanska-zyska-ekrany-akustyczne-10258

Warszawa Gdańska zyska ekrany akustyczne

03.12.2024

przy peronach 2-4, co w kolejnych fazach robót umożliwi wykonanie tunelu. Nowe przejście zapewni lepszy dostęp do peronów oraz komunikacji miejskiej, w tym do metra. Na perony 2, 3 i 4 będzie można dostać

PRZECZYTAJ
/klienci-i-kontrahenci/warunki-udostepniania-infrastruktury-i-regulaminy/regulamin-sieci/archiwum-regulaminow/regulamin-sieci-2021/2022

Regulamin sieci 2021/2022

pliku: 196 KB 2.1 (T) Wykaz maksymalnych prędkości – pociągi towarowe POBIERZ XLSX rozmiar pliku: 151 KB 2.2. Wykaz maksymalnych nacisków osi na tor POBIERZ XLSX rozmiar pliku: 116 KB 2.3. Wykaz maksymalnych [...] rozmiar pliku: 772 KB 2. Charakterystyka infrastruktury kolejowej: 2.1 (P) Wykaz maksymalnych prędkości – pasażerskie składy wagonowe i lokomotywy luzem POBIERZ XLSX rozmiar pliku: 196 KB 2.1 (A) Wykaz maksymalnych [...] liniowych (na 1 metr bieżący toru) POBIERZ XLSX rozmiar pliku: 99 KB 2.4. Klasy odcinków linii kolejowych POBIERZ XLSX rozmiar pliku: 183 KB 2.5. Wykaz parametrów technicznych na wyznaczonych międzynarodowych

PRZECZYTAJ
/klienci-i-kontrahenci/warunki-udostepniania-infrastruktury-i-regulaminy/regulamin-sieci/archiwum-regulaminow/regulamin-sieci-2023/2024

Regulamin sieci 2023/2024

200 KB 2.1 (A) Wykaz maksymalnych prędkości – autobusy szynowe i EZT POBIERZ XLSX rozmiar pliku: 201 KB 2.1 (T) Wykaz maksymalnych prędkości – pociągi towarowe POBIERZ XLSX rozmiar pliku: 150 KB 2.2. Wykaz [...] pliku: 112 KB 2.3. Wykaz maksymalnych nacisków liniowych (na 1 metr bieżący toru) POBIERZ XLSX rozmiar pliku: 94 KB 2.4. Klasy odcinków linii kolejowych POBIERZ XLSX rozmiar pliku: 136 KB 2.5. Wykaz parametrów [...] rozmiar pliku: 2 MB B. ZAŁĄCZNIKI 1. Wykaz linii kolejowych udostępnianych przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. POBIERZ XLSX rozmiar pliku: 117 KB 2. Charakterystyka infrastruktury kolejowej: 2.1 (P) Wykaz

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zmodernizowane-wiaty-na-stacji-pila-glowna-599

Zmodernizowane wiaty na stacji Piła Główna

24.07.2009

w Szczecinie. Pogarszający się stan techniczny spowodował konieczność odnowienia wiat na peronie 2, 4 i 6. W ramach prac modernizacyjnych wymieniono pokrycia dachów wiat, zamontowano nowe rynny, pomalowano [...] schodowe i balustrady przy wyjściach z tuneli oraz zainstalowano nowe oświetlenie. Kosztem około 1,4 mln PLN uzyskaliśmy poprawę estetyki dworca, a liczni podróżni przebywający na stacji Piła Główna oczekują

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-dla-krotszych-podrozy-centralna-magistrala-kolejowa-6805

PLK dla krótszych podróży Centralną Magistralą Kolejową

22.03.2022

ja 21 obiektów, w tym 4 wiaduktów, 2 mostów, 15 przepustów na szlaku Opoczno Płd. - Pilichowice. Wdrażany jest Europejski System Zarządzania Ruchem Kolejowym ERTMS/ETCS poziom 2 wraz z budową systemu [...] podniesienia prędkości na linii kolejowej nr 4 Grodzisk Mazowiecki - Zawiercie” jest realizowana w ramach większego projektu „Modernizacja linii kolejowej nr 4 - Centralna Magistrala Kolejowa etap II”. Wykonawcą [...] Zawierciem. Po wykonaniu wszystkich prac, uruchomieniu systemu ERTMS/GSM-R, systemu ERTMS/ETCS poziom 2, oraz przeprowadzeniu procesu certyfikacji i uzyskaniu zezwolenia na dopuszczenie do eksploatacji całej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-stacji-katowice-na-ostatniej-prostej-1925

Modernizacja stacji Katowice na ostatniej prostej

25.04.2013

sierpniu Z w pełni odnowionego peronu 4 zakrytego halą pasażerowie, skorzystają w połowie maja 2013. Wówczas do użytku oddane zostaną także schody ruchome na perony 2, 3 i 4. Ostatnim etapem modernizacji stacji [...] stacji Katowice będzie budowa zadaszenia na peronie nr 1 i połączenie go z zadaszeniem peronu 2. Termin zakończenia inwestycji planowany jest do końca sierpnia 2013 roku. Dodatkowe informacje: PKP Polskie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisanie-umowy-na-przebudowe-linii-kolejowej-krakow-rzeszow-1177

Podpisanie umowy na przebudowę linii kolejowej Kraków - Rzeszów

08.02.2011

Modernizacja linii kolejowej E 30/C-E 30, odcinek Kraków-Rzeszów, etap III . Projekt o wartości 4,67 mld zł otrzyma 2,18 mld zł dofinansowania ze środków Funduszu Spójności. Przebudowa linii kolejowej między [...] projektów infrastrukturalnych realizowanych obecnie w Polsce. Razem z budowaną równolegle autostradą A4 przyczyni się do rozwoju infrastrukturalnego Polski południowo – wschodniej.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wiekszosc-samorzadow-za-szybkim-wariantem-prac-na-linii-warszawa-grodzisk-mazowiecki-3058

Większość samorządów za szybkim wariantem prac na linii Warszawa – Grodzisk Mazowiecki

27.04.2016

korzystają tysiące osób. - Dzisiaj zakładamy, że model 4-15-2 jest realny – 4 miesiące na prace przygotowawcze, 15 miesięcy prac przy zamkniętych torach i 2 miesiące na prace końcowe. Skróciliśmy roboty z pierwotnie [...] widzenia pasażera, najlepszym wariantem przebudowy jest ten, który trwałby najkrócej, czyli niecałe 2 lata i przy czasowym wyłączeniu ruchu pociągów – mówi Agnieszka Kwapisz, kierownik kontraktu z Polskich

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona12345678910...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 31 do 40 z 958.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook