Wyniki wyszukiwania
Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rzecznik@plk-sa.pl T: 22 473 30 02
PRZECZYTAJNowa odsłona Portalu Pasażera
16.03.2018
Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rzecznik@plk-sa.pl 694 480 239
PRZECZYTAJPodpisanie nowej Umowy było konieczne z uwagi na zmiany strukturalne po stronie czeskiej. Nowa Umowa zastąpiła podpisaną w w dniu 21.12.2007 Umowę o współpracy w zakresie zarządzania kolejową infrastr
PRZECZYTAJStacja Tunel od nowa
23.07.2012
719-54-13 e-mail: j.karniewski@plk-sa.pl Rzecznik prasowy: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji Maciej Dutkiewicz tel. +48 22 47 321 47 e-mail: m.dutkiewicz@plk-sa.pl
PRZECZYTAJNowa technologia reprofilacji szyn
09.01.2007
może być eksploatowane przez cały rok. Romana Nakoneczna Rzecznik Prasowy Oddziału Regionalnego PKP PLK S.A. w Szczecinie
PRZECZYTAJperonie nr 1. Szykowana jest nowa sieć trakcyjna. Dostępniejsza stacja w Zgierzu Na stacji Zgierz PLK budują dodatkowy peron nr 3. Układane są już płyty peronowe. Powstaje nowe przejście podziemne w miejscu
PRZECZYTAJPrace PLK na stacjach i przystankach poprawiają orientację, dostępność i estetykę obiektów. Dostęp do kolei na stacjach Tczew i Sopot, zwłaszcza dla osób o ograniczonych możliwościach poruszania się, poprawiła [...] prace, zwiększające standard obsługi podróżnych na stacjach i przystankach w województwie pomorskim, PLK przeznaczyły w ubiegłym roku ponad 2,3 mln zł netto.
PRZECZYTAJbudżetowym oraz projektom współfinasowanym ze środków unijnych. W 2022 r. najwięcej stanowisk dla rowerów PLK SA zamontowały w województwie śląskim – około 130 stojaków na 15 stacjach i przystankach. Po 10 nowych
PRZECZYTAJZintegrowanego Centrum Przesiadkowego, z drugiej strony od terenu w okolicach budynków Sekcji Eksploatacji PLK SA oraz Lokalnego Centrum Sterowania. Zamknięty zostanie peron nr 2 i dojście do niego (zarówno pod
PRZECZYTAJNa nowym przystanku Łódź Zarzew kończą się prace związane z wyposażeniem peronów. Na każdym z nich ustawiono dwie wiaty chroniące przed trudnymi warunkami atmosferycznymi oraz cztery ławki, które zape
PRZECZYTAJ