• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy mapa linii kolejowych. Rezultatów: 5109, czas wyszukiwania 19 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-tory-na-trasie-chelmza-grudziadz-2010

Nowe tory na trasie Chełmża - Grudziądz

03.09.2013

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. e-mail: rzecznik@plk-sa.pl tel. +48 22 47 33 002 Umowa na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. „Rewitalizacja liniikolejowej nr 207 Toruń Wsch [...] ruchem pociągów. Poprawiło się bezpieczeństwo na styku toru i drogi dzięki modernizacji przejazdu kolejowo-drogowego w Chełmży na ul. Bydgoskiej. Na trasę Chełmża – Wrocławki w sierpniu wróciły pociągi.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wrzesniowa-korekta-rozkladu-jazdy-wdrozona-2008

Wrześniowa korekta rozkładu jazdy wdrożona

03.09.2013

tego źródła można także wydrukować rozkład dowolnego przystanku na sieci kolejowej zarządzanej przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Podczas wprowadzania korekty na 19 największych dworcach w Polsce, [...] w rozkładzie pociągów pasażerskich związane są z kontynuacją remontów i modernizacji linii oraz obiektów kolejowych. Prace trwają w ponad 250 miejscach i obejmują ponad 3200 km torów i dziesiątki obiektów [...] obiektów inżynieryjnych. Informacje dla prasy: Mirosław Siemieniec Zespół prasowy PKP Polskich LiniiKolejowych S.A. +48 22 473 30 02 m.siemieniec@plk-sa.pl

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/most-srednicowy-gotowy-pol-tysiaca-pociagow-wraca-od-poniedzialku-2002

Most średnicowy gotowy. Pół tysiąca pociągów wraca od poniedziałku

30.08.2013

etapie planowanym na wiosnę 2014 roku, pracami zostaną objęte tory na linii dalekobieżnej. Koszt prowadzonej przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. inwestycji to prawie 9 mln zł. Remont jest finansowany ze środków [...] byłoby dalsze obniżanie prędkości, co spowodowałoby znaczne obniżenie przepustowości podmiejskiej linii średnicowej przebiegającej przez Warszawę. Roboty, które zostały przeprowadzone na moście średnicowym [...] środków własnych spółki. Informacje dla mediów: Maciej Dutkiewicz Zespół prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. e-mail: rzecznik@plk-sa.pl tel. +48 22 47 33 002

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybkie-tempo-prac-miedzy-opolem-a-blotnica-strzelecka-2000

Szybkie tempo prac między Opolem a Błotnicą Strzelecką

28.08.2013

ć przewozów kolejowych wobec alternatywnych środków transportu. Realizacja projektu POIiŚ 7.1-65 ,,Polepszenie jakości usług przewozowych poprzez poprawę stanu technicznego liniikolejowej nr 132 na odcinku [...] Inwestycja PKP Polskich LiniiKolejowych S.A. zlikwiduje ograniczenia prędkości wprowadzone z powodu wyeksploatowania infrastruktury. Pozwoli na przejazd pociągów pasażerskich z prędkością 120 km/h. Pociągi [...] sztuczne tworzywo tzw. geowłókninę. Rewitalizację linii nr 132 rozpoczął nadzór geodezyjny. Dostosowano już do prac urządzenia sterowania ruchem kolejowym na stacjach: Błotnica Strzelecka, Strzelce Opolskie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rewitalizacja-trasy-torun-bydgoszcz-na-polmetku-1999

Rewitalizacja trasy Toruń – Bydgoszcz na półmetku

27.08.2013

Informacje dla mediów Maciej Dutkiewicz PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. e-mail: rzecznik@plk-sa.pl tel. +48 22 47 33 002 Rewitalizacja liniikolejowej Toruń – Bydgoszcz realizowana jest w ramach projektu POIiŚ [...] przewozowych poprzez poprawę stanu technicznego liniikolejowej nr 18 Kutno -Piła na odcinku Toruń -Bydgoszcz”. Dzięki umowie podpisanej przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. projekt otrzymał unijne dofinansowanie [...] może oczyścić tłuczeń na dystansie 2 – 3 km. Tłuczeń jest jednym z najważniejszych elementów liniikolejowej. To od niego między innymi zależy, czy pociągi mogą jeździć z maksymalną prędkością przewidzianą

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/druga-mlodosc-augusta-i-wlodzimierza-1997

Druga młodość „Augusta” i „Włodzimierza”

21.08.2013

udogodnienia dla osób niepełnosprawnych i objęty monitoringiem. Oprócz modernizacji stacji Tunel, na liniikolejowej Warszawa – Kraków prowadzona jest renowacja dwóch ponad 700-metrowych tuneli „August” i „Włodzimierz” [...] Rewitalizowana jest również linia na odcinku Kozłów – Tunel. Prace obejmują wymianę około 8 km toru i sieci trakcyjnej. Przebudowane będą również dwa wiadukty oraz przejazd kolejowo-drogowy. Zakończenie prac [...] Sprawne prowadzenie pociągów zapewnią nowa nastawnia i przebudowane urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Efektem modernizacji będzie zwiększenie przepustowości trasy oraz szybszy przejazd pociągów. Poprawi

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybsze-i-ciezsze-pociagi-na-moscie-w-zgorzelcu-1996

Szybsze i cięższe pociągi na moście w Zgorzelcu

14.08.2013

oraz 30 przęseł łukowych, opartych na 29 filarach. Modernizację mostu na zlecenie PKP Polskich LiniiKolejowych S.A. wykonuje czeska firma FIRESTA – Fiśer ,rekonstrukcje, stavby a.s. Wartość umowy wynosi [...] całkowitego wyłączenia ruchu kolejowego. Wówczas jego część zostanie skierowana przez most w Zgorzelcu. Informacje dla mediów: Mirosław Siemieniec Zespół prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. e-mail: miroslaw [...] Celem prac jest poprawa stanu infrastruktury kolejowej. Prędkość pociągów na obiekcie zwiększy się z 40 km/h do 80 km/h. Skróci się czas przejazdu i zwiększy przepustowość. Przez most przejeżdżać będą

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleja-z-warszawy-do-lublina-w-100-minut-trwaja-prace-projektowe-1995

Koleją z Warszawy do Lublina w 100 minut. Trwają prace projektowe

14.08.2013

40 minut. Liniakolejowa Nr 7 Warszawa Wschodnia Osobowa - Dorohusk - granica państwa, jest linią o znaczeniu państwowym i stanowi część nowego korytarza transeuropejskiej sieci liniikolejowych łączącego [...] a Pilawą, modernizację torów na pozostałym odcinku linii, montaż rozjazdów, budowę nowych obiektów inżynieryjnych oraz przebudowę przejazdów kolejowo-drogowych. Po modernizacji pociągi pojadą tą trasą [...] Projekt ma na celu przygotowanie inwestycji polegającej na pełnej modernizacji infrastruktury kolejowej o długości prawie 150 km, na odcinku Otwock – Lublin. Zadanie obejmuje opracowanie dokumentacji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/spolki-grupy-pkp-zadaja-sprostowania-od-redakcji-dziennika-gazety-prawnej-1994

Spółki Grupy PKP żądają sprostowania od Redakcji Dziennika Gazety Prawnej

08.08.2013

ETCS pociągi na 45% długości linii Warszawa Gdynia pojadą z prędkością 170-200 km/h. Ponadto już teraz trwają przygotowania do wdrożenia na Centralnej Magistrali Kolejowej prędkości 220-230 km/h.” 3. Cytat: [...] 220-230 km/h na Centralnej Magistrali Kolejowej”. Ponadto zwracamy uwagę na szereg nieścisłości w tekście, stawiających PKP Intercity i PKP Polskie Linie Kolejowe w niekorzystnym świetle: 7. Cytat: „Jak [...] to tabor na 30 lat, który będzie rozwijał prędkości powyżej 200 km/h. Będzie się poruszał po liniachkolejowych, których parametry są sukcesywnie podnoszone. 11. Cytat: „Kiedy obliczymy średnią prędkość

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/torunski-wiadukt-do-remontu-szybsza-kolej-z-torunia-do-bydgoszczy-1993

Toruński wiadukt do remontu - szybsza kolej z Torunia do Bydgoszczy

07.08.2013

odcinka liniikolejowej pomiędzy Chełmżą a Grudziądzem oraz remont infrastruktury związanej z linią kolejową. Kontakt dla mediów: Maciej Dutkiewicz Zespół prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. e-mail: [...] 40 Rewitalizacja liniikolejowej Toruń – Bydgoszcz realizowana jest w ramach projektu POIiŚ 7.1 –„Polepszenie jakości usług przewozowych poprzez poprawę stanu technicznego liniikolejowej nr 18 Kutno -Piła [...] przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. na terenie województwa kujawsko-pomorskiego pozwolą na stworzenie sieci linii pozwalających na sprawną obsługę regionalnego ruchu kolejowego. Obecnie PKP PLK realizują

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...385386387388389390391392393394...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 3891 do 3900 z 5109.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook