Wyniki wyszukiwania
istniejących przejazdów, dodatkowo podwyższając poziom ich bezpieczeństwa. Modernizacja całego odcinka zakłada: wymianę i budowę 156 km torów, rozwieszenie 183 km sieci trakcyjnej, przebudowę 4 stacji, przebudowę
PRZECZYTAJuwzględni różne scenariusze kursowania pociągów na całej trasie i poszczególnych odcinkach. PLK zakłada, że czas przejazdu z Gdyni do Słupska, który obecnie wynosi 1,5 – 2 godziny, dzięki pracom skróci
PRZECZYTAJbezpieczeństwa. Liczba skrzyżowań jednopoziomowych na trasie zmniejszy się z 23 do 14. Plan robót zakłada przebudowę przystanków. Zamiast peronów wyspowych usytuowanych miedzy torami powstaną nowe perony
PRZECZYTAJKolej zbliży Toruń z Bydgoszczą
29.10.2012
obejmują ponad 51 km linii kolejowej łączącej Toruń przez Solec Kujawski z Bydgoszczą. Plan prac zakłada wymianę nawierzchni dwóch torów o łącznej długości blisko 92 km. Na stacjach Toruń Główny, Cierpice
PRZECZYTAJograniczeń prędkości i usprawnienie prowadzenia ruchu pociągów. Zadanie realizuje konsorcjum firm: Zakład Produkcyjno-Handlowo-Usługowy „ATE” Sp. z o.o. i Scheidt&Bachmann Polska Sp. z o.o. Wartość zadania
PRZECZYTAJKonsorcjum w składzie : - TORPOL Spółka z o.o. – Poznań / Pełnomocnik / - FEROCO S.A. – Poznań - Zakład Robót Komunikacyjnych – DOM – Poznań - Przedsiębiorstwo Usług Technicznych INTERKOR – Zawiercie Oferta
PRZECZYTAJo.o. 3. Przedsiębiorstwo Napraw i Utrzymania Infrastruktury Kolejowej w Krakowie Spółka z o.o. 4. Zakład Robót Komunikacyjnych – DOM w Poznaniu Sp. z o.o. Wartość umowy: - cena netto 963.000,00 PLN - podatek
PRZECZYTAJZarządu PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Dyrektor ds. Inwestycji, przedstawiciele władz samorządowych, zakładów Grupy PKP, wykonawcy oraz media. Otwarciu i prezentacji stacji towarzyszyło seminarium na temat
PRZECZYTAJoceny złożonej dokumentacji w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. Projekt modernizacji w/w linii zakłada przywrócenie niezbędnych parametrów techniczno-eksploatacyjnych dla usprawnienia funkcjonowania linii
PRZECZYTAJdokonano uroczystego otwarcia cmentarza i przekazania pod opiekę PKP Polskim Liniom Kolejowym S.A. Zakładowi Linii Kolejowych w Warszawie, który jest gospodarzem tego terenu. Symboliczny klucz do furtki cmentarza
PRZECZYTAJ