Wyniki wyszukiwania
Coraz lepsze podróże ze stacji w Tarnowie
23.11.2017
i wyniesie 1h 32 min. Projekt „Modernizacja linii kolejowej E 30/C-E 30, odcinek Kraków – Rzeszów, etap III” współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu
PRZECZYTAJrealizowana jest w ramach projektu POIiŚ 5.2-12.1 „Poprawa stanu technicznego obiektów inżynieryjnych etap I - Modernizacja estakady kolejowej w Gorzowie Wielkopolskim”. Wartość projektu wynosi 115 mln brutto
PRZECZYTAJBudowa łącznicy na półmetku
28.09.2016
następnie spawane i w ten sposób powstają dwa najdłuższe przęsła w konstrukcji łącznicy. Kolejne etapy Po zakończeniu montażu przęseł, tymczasowe podpory zostaną rozebrane. Ich funkcje przejmą dźwigary
PRZECZYTAJenia wody odprowadzanej z mostu. Koszt realizowanego projektu „Modernizacja linii kolejowej E 30, etap II, odcinek Bielawa Dolna – Horka: budowa mostu przez Nysę Łużycką oraz elektryfikacja” wynosi około
PRZECZYTAJzajmie około 1 h 40 min. Inwestycję pn. „Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław – Poznań, Etap II - odcinek Wrocław – granica województwa dolnośląskiego” realizuje Spółka PKP Polskie Linie Kolejowe
PRZECZYTAJ100 mln zł na kolej w Radomiu
18.12.2014
Czachówek do Warki. Projekt POIiŚ 7.1-19.1.a „Modernizacja linii kolejowej Warszawa Okęcie – Radom, etap I, LOT F“ współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu
PRZECZYTAJczystości wód. Realizacja projektu POIiŚ 7.1-4 „Modernizacja linii kolejowej E59 Wrocław - Poznań, Etap II odcinek Wrocław – granica województwa dolnośląskiego”: Koszt 1 052 203 685,68 PLN Wysokość dof
PRZECZYTAJ1,5 mld zł na Krakowski Węzeł Kolejowy
09.12.2015
bezpieczeństwo. Kolej zdobywa Kraków Ogłoszony przetarg Polskich Linii Kolejowych to konsekwentny etap budowy kolei aglomeracyjnej w Krakowie i dogodnego łączenia jej z coraz nowocześniejszą siecią kolei
PRZECZYTAJWysokość dofinansowania: 101 298 462,01 PLN Projekt: POIiŚ 7.1-15.1 "Modernizacja linii kolejowej E 30, etap II. Pilotażowe wdrożenie ERTMS/ETCS i ERTMS/GSM-R w Polsce na odcinku Legnica - Węgliniec - Bielawa
PRZECZYTAJGrupa PKP gotowa do zimy
27.11.2015
preparatu przeciwoblodzeniowego na przewody jezdne. Preparatem przeciwoblodzeniowym zostanie pokryte w 3 etapach aż 7000 km sieci trakcyjnej. Jest to ok. 2 razy więcej niż w poprzednim sezonie. Gotowość do dostarczenia
PRZECZYTAJ