Wyniki wyszukiwania
Wykwalifikowani pracownicy PLK przekazują młodym ludziom praktyczną wiedzę na temat prowadzenia ruchu pociągów i przygotowują ich do egzaminu zawodowego. Grant realizowany jest w ramach projektu „Innowacyjna
PRZECZYTAJSOK – bezpieczniejszy 2018 rok na kolei
22.01.2019
SOK doskonalili swoje umiejętności z zakresu przeprowadzenia ewakuacji podróżnych z dworca lub pociągu, udzielania pomocy przedmedycznej poszkodowanym, czy przeprowadzania akcji poszukiwawczej w koordynacji
PRZECZYTAJna mapie kolejowej Polski będą jeszcze kolejne miejsca z których pasażerowie wygodniej wsiądą do pociągów. Kontakt dla mediów: Magdalena Janus Zespół prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rzecznik@plk-sa
PRZECZYTAJGórnicza Wschodnia. Perony będą podwyższone do 76 cm, co ułatwi podróżnym wsiadanie i wysiadanie z pociągów, a także wyposażone w elementy małej architektury – wiaty, ławki, gabloty informacyjne, zegary i
PRZECZYTAJŁask na dwa szlaki: Pabianice – Dobroń i Dobroń – Łask. Takie rozwiązanie zapewni sprawny przejazd pociągów regionalnych i dalekobieżnych na linii nr 14 podczas jej modernizacji. Prace przygotowawcze wymagają
PRZECZYTAJznaczenie dla ruchu kolejowego i drogowego. Obiekt zapewni sprawniejszy i bezpieczniejszy przejazd pociągów. Podobnie będzie dla samochodów. Dzięki inwestycji PLK wiadukt będzie wyższy i szerszy (wysokość
PRZECZYTAJzasady BHP. Co ważne, kolejarze będą mieli także podgląd na szlaki, na których jeżdżą nie tylko pociągi pasażerskie i towarowe, ale i pojazdy techniczne, wywożące i dowożące materiały i sprzęt. Taki monitoring
PRZECZYTAJMilanówek, Brwinów. Wykonanie specjalnych konstrukcji zapewni przebudowę przejść i sprawny przejazd pociągów podmiejskich i dalekobieżnych. Prace nie będą wymagały wstrzymania ruchu podmiejskiego. Przed r
PRZECZYTAJoznakowanie stacji i przystanków osobowych. Realizacja projektu nawet dwukrotnie zwiększy prędkość pociągów. Składy pojadą do 120 km/h, w miejscach gdzie obecnie jest 50 - 70 km/h. Pozytywne zmiany zapewni
PRZECZYTAJInwestycje na torach pod kontrolą PLK
26.02.2018
zapobiec. Podczas spotkania omawiano m.in. systemy powiadamiania pracowników budowy o nadjeżdżającym pociągu oraz organizacje placu budowy, która minimalizuje ryzyko zdarzeń. Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec
PRZECZYTAJ