Wyniki wyszukiwania
Drugie posiedzenie Rady Przewoźników
30.01.2011
W spotkaniu, którego gośćmi byli: prezes Urzędu Transporu Kolejowego Krzysztof Jaroszyński i wiceprezes UTK Krzysztof Dyl, wzięli udział przedstawiciele przewoźników uczestniczących w pracach Rady: po
PRZECZYTAJZ początkiem maja rozpoczęła się rozbiórka starej przeprawy. Zdemontowano pierwsze z trzech stalowych przęseł. Obok mostu przygotowano elementy nowej konstrukcji kratownicowej. Każde przęsło nowej prz
PRZECZYTAJZespół Szkół Powiatowych w Drzewicy to kolejna szkoła współpracująca z PLK. Podpisana dziś umowa patronacka obejmuje kształcenie przyszłych kolejarzy na kierunku technik transportu kolejowego. Uczniow
PRZECZYTAJW pierwszym kwartale 2018 r. prace skupiają się na odcinku Drzeńsko – Kowalów. Wykonawca wymieni tor i sieć trakcyjną. Zamontowane będą nowe rozjazdy – ważne elementy toru, odpowiadające za sprawny pr
PRZECZYTAJPodróżni mogą korzystać z nowych peronów przy zmodernizowanych torach na stacjach i przystankach: Kowalów, Laski Lubuskie, Ługi Górzyckie, Radów i Górzyca. Jest już nowe oświetlenie. Wykonawca montuje
PRZECZYTAJDrążenia tuneli kolejowych pod Łodzią
29.01.2021
Przy działających już od 30 grudnia tarczach TBM, prowadzona jest dokładna konfiguracja wszystkich systemów mechanicznych, hydraulicznych, elektrycznych i elektronicznych. Wykonawca powierzył zadanie
PRZECZYTAJUruchomienie tarcz – dużej o średnicy ponad 13 m i mniejszej o średnicy ponad 8 m, to gotowość maszyn do drążenia tuneli kolejowych pomiędzy stacją Łódź Fabryczna a Łodzią Kaliską i Łodzią Żabieniec.
PRZECZYTAJKrajowy Program Kolejowy o wartości blisko 76 mld zł obejmuje m.in. projekty zwiększające możliwości podróży koleją w obszarach największych węzłów kolejowych. - Udrożnienie Łódzkiego Węzła Kolejowego
PRZECZYTAJPKP Polskie Linie Kolejowe S.A. dokonały w czwartek odbioru prac związanych z maszyną TBM, której zadaniem będzie wydrążenie jednego z tuneli średnicowych w Łodzi. Prezentacja maszyny odbyła się u jej
PRZECZYTAJNiebawem rozpocznie się transport do Polski drugiej, większej tarczy TBM. Maszyna o masie 1560 ton, 115 m długości i ponad 13 m średnicy wydrąży dwutorowy tunel o dł. 3 km od komory startowej pomiędzy
PRZECZYTAJ