Wyniki wyszukiwania
metrów wysokości. Znajdą się na nim dwa tory kolejowe, po których pociągi dalekobieżne przejadą z prędkością do 100 km/h. Po obu jego stronach zlokalizowane będą przeprawy z torami dla pociągów aglomeracyjnych
PRZECZYTAJinwestycji PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. najszybsze pociągi pojadą między Poznaniem a Szczecinem z prędkością 160 km/h poniżej 2 godzin. Trasa zostanie przystosowana do przejazdu większej liczby składów –
PRZECZYTAJj trasie. Efektem zadania będzie zwiększenie prędkości pociągów ze 120 do 160 km/h dla składów pasażerskich. Pociągi towarowe mogłyby kursować z prędkością do 120 km/h. Wpłynie to pozytywnie na wybór kolei
PRZECZYTAJCentralnej Magistrali Kolejowej z prędkością powyżej 200 km/h Inwestycje na Centralnej Magistrali Kolejowej skrócą czas podróży. Polskie Linie Kolejowe dostosowują linię do prędkości powyżej 200 km/h. Dla zwiększenia [...] Inwestycje Polskich Linii Kolejowych przygotowują CMK do sprawnych i bezpiecznych podróży z prędkością powyżej 200 km/h. Prace na trasie między Grodziskiem Mazowieckim a Zawierciem obejmą wymianę torów [...] 2023 r. Ruch pociągów na CMK będzie utrzymany. Umowa „Wykonanie robót torowych celem podniesienia prędkości na linii kolejowej nr 4 Grodzisk Mazowiecki - Zawiercie” jest realizowana w ramach większego projektu
PRZECZYTAJzapewnia wzrost konkurencyjności kolei względem innych środków transportu. Składy pasażerskie pojadą z prędkością do 160 km/h, a towarowe do 120 km/h. Projekt przewiduje wymianę około 50 km torów i sieci. Wymiana
PRZECZYTAJPo zakończeniu prac obiekty zostaną przystosowane do jazdy z większą prędkością i nośnością. Pociągi będą mogły rozwinąć prędkość do 120 km/h. Zwiększy się komfort i bezpieczeństwo podróży pociągami w
PRZECZYTAJtrasy Ełk – Korsze, która zostanie przystosowana do jazdy pociągów z dwukrotnie większą niż dzisiaj prędkością – z 80 km/h do 160 km/h. W ramach inwestycji wymienione będą również tory oraz urządzenia sterowania
PRZECZYTAJKolejowych S.A. Nowy bezstykowy tor na ok. 20 km odcinku Wolsztyn – Drzymałowo umożliwi przejazdy z prędkością do 120 km/h. Modernizacja urządzeń sterowania pozwoli na zwiększenie liczby składów – możliwe będą
PRZECZYTAJzostanie niewykorzystywany od 2004 r. odcinek Gołańcz – Panigródz. Trasa będzie przystosowana do prędkości 120 km/h dla pociągów pasażerskich i 80 km/h dla składów towarowych. Bezpieczeństwo zwiększy przebudowa
PRZECZYTAJdrogowych. Wymieniona zostanie sieć trakcyjna. Po zakończeniu prac pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 160 km/h (obecnie do 120 km/h), a towarowe do 120 km/h (obecnie do 70 km/h). Inwestycja uwzględnia
PRZECZYTAJ