• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy mln. Rezultatów: 2380, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/malopolska-bezpieczniej-na-przejazdach-kolejowo-drogowych-4327

Małopolska: bezpieczniej na przejazdach kolejowo-drogowych

14.08.2019

to 250 mln zł netto, dofinansowanie UE z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko wynosi prawie 194 mln zł netto. Wartość prac na 18 przejazdach w województwie małopolskim to ok. 18,7 mln zł netto

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/program-przejazdowy-z-unijnym-dofinansowaniem-3927

Program przejazdowy z unijnym dofinansowaniem

24.09.2018

na dofinansowanie projektu. Całkowita wartość projektu to ponad 256,7 mln zł netto, z czego dofinansowanie UE wynosi prawie 194 mln zł netto. Większy poziom bezpieczeństwa na przejazdach Modernizowane przejazdy [...] linii kolejowych z drogami – Etap I – część przejazdowa” jest częścią większego zadania o wartości 650 mln zł - "Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami" zapisanego w Krajowym Programie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bezpieczniej-przez-18-przejazdow-kolejowo-drogowych-w-malopolsce-4037

Bezpieczniej przez 18 przejazdów kolejowo-drogowych w Małopolsce

17.12.2018

etap I – część przejazdowa” to ponad 256,7 mln zł netto, z czego dofinansowanie UE z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko wynosi prawie 194 mln zł netto. W ramach inwestycji przebudowane zostaną [...] zostaną 182 przejazdy. W województwie małopolskim to 18 skrzyżowań. Wartość prac 18,7 mln zł netto. Wykonawcą robót jest konsorcjum firm: KZN Rail Sp. z o.o. i Wadoma Sp. z o.o., sp. komandytowa. PKP Polskie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wygodniejsze-przystanki-na-linii-jaroslaw-przemysl-3686

Wygodniejsze przystanki na linii Jarosław – Przemyśl

30.03.2018

Rzeszów – Przemyśl. W ubiegłym roku na roboty przeznaczono 33 mln zł. W tym tygodniu (26 marca br.) spółka podpisała umowę za blisko 20 mln zł na kolejne prace na odcinku Munina – Żurawica. Wygodniej dla [...] trasie Rzeszów – Przemyśl PLK w 2017 r. na trasie z Rzeszowa do Przemyśla wykonały prace za ok. 33 mln zł. Obejmowały one m.in. modernizację i zwiększenie komfortu obsługi pasażerów stacji Przeworsk i

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krakow-zablocie-i-krakow-podgorze-za-20-dni-podrozni-wsiada-do-pociagow-3542

Kraków Zabłocie i Kraków Podgórze - za 20 dni podróżni wsiądą do pociągów

21.11.2017

Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Całkowita wartość projektu: 348 mln zł; dofinansowanie z UE: 187 mln zł. WIĘCEJ O PROJEKCIE : http://www.zablocie-krzemionki.pl Projekt „Budowa łącznicy [...] jest przystosowany do obsługi osób o ograniczonych możliwościach poruszania się. Inwestycja warta 348 mln zł Łącznica pomiędzy liniami Kraków Główny – Medyka i Kraków Płaszów – Oświęcim, umożliwi bezpośrednią

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-perony-na-linii-poznan-pila-juz-w-grudniu-3478

Nowe perony na linii Poznań – Piła już w grudniu

15.09.2017

to 500 mln zł netto. Wysokość dofinansowania unijnego, to 425 mln zł netto, tj. 85% wartości zadania. Wczoraj Komisja Europejska, podjęła decyzję dofinansowaniu projektu w wysokości 97,5 mln euro. Kontakt

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dobre-relacje-wielkopolska-dolny-slask-3289

Dobre relacje Wielkopolska – Dolny Śląsk

07.02.2017

Poznań.” Wartość prac fazy II to około 360 mln zł. Całość projektu, współfinansowanego przez Unię Europejską wynosi ponad 940 mln zł, z czego przeszło 667 mln zł stanowią fundusze unijne. Kontakt dla mediów:

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koniec-z-wykluczeniem-komunikacyjnym-warmii-i-mazur-3270

Koniec z wykluczeniem komunikacyjnym Warmii i Mazur

09.01.2017

Ełk, który zapewnia finansowanie dla prac przygotowawczych do realizacji tej inwestycji, w kwocie 29 mln zł. Zaprezentowano również listę aktualnych i planowanych inwestycji na drogach krajowych i samorządowych [...] powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016-2019. Kwota dotacji przyznana dla województwa to 47,7 mln zł dla 34 zadań. Łącznie na rozwój krajowej i samorządowej infrastruktury drogowej na Warmii i Mazurach [...] Ełk - Szczytno, nr 221 Gutkowo - Braniewo. Lista rezerwowa obejmuje 2 projekty o wartości około 750 mln zł, to prace na linii kolejowej E 75 na odcinku Białystok – Suwałki – Trakiszki (gr. państwa) z programu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/jelenia-gora-nowoczesna-stacja-dla-mieszkancow-i-turystow-3417

Jelenia Góra - nowoczesna stacja dla mieszkańców i turystów

03.07.2017

inwestycje na poprawę linii nr 274 przeznaczono jeszcze ponad 62 mln zł. W latach 2006 – 2016 z budżetu wydano na tę linię prawie 560 mln zł. - Obecnie poprawiamy standard obsługi pasażerów w Jaworzynie [...] koszt modernizacji stacji /wraz ze zwiększonym zakresem przeprowadzonych robót/ wyniósł prawie 27 mln zł netto. Krótka podróż Wrocław – Jelenia Góra Najkrótszy czas przejazdu ze stolicy Dolnego Śląska

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wygodniej-koleja-z-wielkopolski-na-warmie-i-mazury-3161

Wygodniej koleją z Wielkopolski na Warmię i Mazury

24.08.2016

linii i wyższy poziom bezpieczeństwa ruchu kolejowego i drogowego. Zakończenie rewitalizacji za ok. 7 mln zł zaplanowane jest na koniec grudnia 2016 r. Poprawa standardu podróży na trasie Poznań – Olsztyn [...] ograniczą możliwość usterek i opóźnień pociągów. Łącznie koszty rewitalizacji tego odcinka wynoszą 63 mln zł. Zaplanowane są także remonty na odcinkach Ostrowite – Biskupiec Pomorski – Jamielnik oraz Naterki [...] Pomorskiego trwa ok. 70 minut, bo pociągi jadą z prędkością 120 km/h. Koszt inwestycji przekroczył 200 mln zł. Kontakt dla mediów: Zbigniew Wolny PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Zespół prasowy rzecznik@plk-sa

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...33343536373839404142...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 371 do 380 z 2380.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook