• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy II e III. Rezultatów: 463, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ertms-na-rail-baltice-zapewni-bezpieczniejsze-i-sprawniejsze-podroze-4338

ERTMS na Rail Baltice zapewni bezpieczniejsze i sprawniejsze podróże

28.08.2019

kontrakt „Projekt i zabudowa systemu ERTMS/ETCS na linii E75 na odcinku Warszawa Rembertów - Białystok” w ramach projektów CEF I ”Prace na linii E 75 na odcinku Sadowne – Czyżew wraz z robotami pozostałymi [...] pozostałymi na odcinku Warszawa Rembertów – Sadowne” i CEF II „Prace na linii E 75 na odcinku Czyżew – Białystok”. - Zabudowa na międzynarodowej trasie Rail Baltica, nowoczesnego systemu ERTMS/ETCS poziomu 2 zapewni [...] Zadanie „Projekt i zabudowa systemu ERTMS/ETCS na linii E75 na odcinku Warszawa Rembertów - Białystok” w ramach projektów CEF I ”Prace na linii E 75 na odcinku Sadowne – Czyżew wraz z robotami pozostałymi

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-wobec-publikacji-rynku-kolejowego-4349

PLK wobec publikacji Rynku Kolejowego

03.09.2019

Ustka (157,4 mln zł) •Termin kontraktowy: III kw. 2019 r. •Opóźnienie: 5 miesięcy Termin kontraktowy to IV kw. 2019 a nie III kw. 2019 Modernizacja linii kolejowej E 30, odcinek Zabrze – Katowice – Kraków [...] Kraków, etap IIb 02.01.2020 Linia nr 133 Kraków – Katowice (E30) (1,5 mld zł) •Termin kontraktowy: Wrzesień 2018 r. •Opóźnienie: Od 6 do 16 miesięcy Termin kontraktowy to styczeń 2020 a nie wrzesień 2018 Mirosław

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nad-cmk-dwa-nowe-wiadukty-drogowe-zwieksza-mozliwosci-kolei-4369

Nad CMK dwa nowe wiadukty drogowe zwiększą możliwości kolei

20.09.2019

w ramach większego projektu „Modernizacja linii kolejowej nr 4 – Centralna Magistrala Kolejowa etap II. Na Centralnej Magistrali Kolejowej PLK modernizują także stację techniczną w Idzikowicach oraz wiadukty [...] Magistrala Kolejowa jest linią dwutorową zelektryfikowaną. Stanowi częścią europejskiego korytarza E65. Wybudowana w latach 1971–1977. Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec rzecznik prasowy PKP Polskie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-wiadukt-w-krzeszowicach-bezpieczniej-i-sprawniej-na-torach-i-drodze-4363

Nowy wiadukt w Krzeszowicach - bezpieczniej i sprawniej na torach i drodze

14.09.2019

dotychczasowego przejazdu kolejowo-drogowego. To jeden z efektów projektu „Modernizacja linii kolejowej E30, odcinek Zabrze – Katowice – Kraków, etap IIb”. Dzięki niemu zwiększy się poziom bezpieczeństwa na [...] torów, urządzeń sterowania ruchem kolejowym oraz sieci trakcyjnej. Prace na stacji planowane są do III kwartału przyszłego roku. Korzystnie zmienia się sytuacja na linii kolejowej Kraków – Katowice. W Woli [...] wiadukt drogowy. Zakończenie budowy planowane jest w październiku. To kolejny obiekt na linii kolejowej E30, pomiędzy Krakowem i Katowicami. Dotychczas PLK oddała do eksploatacji wiadukty m.in. w Krakowie,

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/coraz-blizej-nowej-linii-kolejowej-podleze-piekielko-3526

Coraz bliżej nowej linii kolejowej Podłęże – Piekiełko

31.10.2017

Chabówka – Nowy Sącz – Etap I: prace przygotowawcze” będzie realizowane między 2017 a 2021 rokiem. Etap II i III będą realizowane odpowiednio w latach 2020-24 i 2020-27. Wartość inwestycji Podłęże – Piekiełko

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-podroz-pociagiem-z-nowych-przystankow-w-olsztynie-4402

W podróż pociągiem z nowych przystanków w Olsztynie

11.10.2019

ze środków budżetowych. Wartość prac to 66,1 mln zł netto. Zakończenie inwestycji planowane jest w III kwartale 2020 roku. Krajowy Program Kolejowy – postępuje realizacja – Realizacja Krajowego Programu [...] jazdy testowe i zapoznawcze. Pociągi rozkładowe mają wrócić na trasę od 20 października 2019 roku. W II kwartale 2020 roku oddany będzie do ruchu odcinek Pisz – Ełk . Na tej trasie niezbędne są dodatkowe

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/gdynia-nowy-wiadukt-drogowy-zwiekszy-poziom-bezpieczenstwa-i-usprawni-komunikacje-w-miescie-4428

Gdynia – nowy wiadukt drogowy zwiększy poziom bezpieczeństwa i usprawni komunikację w mieście

30.10.2019

netto w ramach projektu „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami – Etap III”. Inwestycja realizowana będzie w formule „projektuj – buduj” i obejmie swoim zakresem budowę wiaduktu [...] jest w ramach projektu „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami – Etap III”. Celem jest zastępowanie przejazdów kolejowo-drogowych skrzyżowaniami bezkolizyjnymi. PLK realizują [...] i kolejowych. Projekt „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami – etap III” będzie ubiegał się o współfinansowanie przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/podroz-z-czachowka-poludniowego-do-warki-modernizacja-linii-nr-8-4477

Podróż z Czachówka Południowego do Warki – modernizacja linii nr 8

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/prace-na-odcinku-warka-radom-modernizacja-linii-nr-8-4486

Prace na odcinku Warka-Radom – modernizacja linii nr 8

kolejowej nr 8, odcinek Warszawa Okęcie-Radom (LOT A, B, F) Faza II” oraz „Prace na linii kolejowej nr 8, odcinek Warka-Radom (LOT C, D, E)” jest współfinansowana przez Unię Europejską ze środków Programu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rail-baltica-bez-waskiego-gardla-dwa-mosty-i-dwa-tory-nad-bugiem-na-trasie-warszawa-bialystok-4498

Rail Baltica bez wąskiego gardła, dwa mosty i dwa tory nad Bugiem na trasie Warszawa - Białystok

31.12.2019

Warszawy do Białegostoku. Wartość prac to 569 mln zł netto. Zakończenie wszystkich robót zaplanowano w II kwartale 2020 r. Pierwotny, wcześniejszy termin zakończenia prac, został przesunięty w związku z t [...] ruchem kolejowym. Prace na odcinku Sadowne – Czyżew są realizowane w ramach projektu: "Prace na linii E75 na odcinku Sadowne – Czyżew wraz z robotami pozostałymi na odcinku Warszawa Rembertów – Sadowne" i

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...33343536373839404142...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 371 do 380 z 463.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook