Wyniki wyszukiwania
zauważalne przez pasażerów efekty w postaci krótszych czasów przejazdu pociągów, ale jesteśmy też przygotowani wspólnie z Ministerstwem Infrastruktury na podjęcie większych wyzwań w obszarze legislacji, czy
PRZECZYTAJKontynuacja drążenia tunelu Po wybudowaniu ponad 100-metrowego odcinka duża tarcza TBM zatrzyma się w przygotowanej wcześniej podziemnej komorze serwisowo-postojowej w rejonie ul. Legionów. Dalsza realizacja prac
PRZECZYTAJdzięki czemu przewoźnicy będą mogli wykorzystywać nowoczesne, ekologiczne pojazdy i tym samym przygotować lepszą ofertę dla podróżnych. Mieszkańcy zyskają dostęp do kolei dzięki odbudowie przystanku w
PRZECZYTAJszerokości 7 metrów (po jednym pasie w każdą stronę). Piesi korzystają z chodnika, a dla rowerzystów przygotowano ścieżkę rowerową. Ruch w mieście usprawniła też przebudowa ul. Jasińskiego i ul. Poniatowskiego
PRZECZYTAJdwóch odcinków (Tomaszów Mazowiecki - Opoczno oraz Wąsosz Konecki - Skarżysko-Kamienna) zostanie przygotowana w ramach umowy dofinansowanej z programu Kolej+. Dodatkowo PLK SA ze środków krajowych zleci
PRZECZYTAJ. Do nowych peronów są wygodne dojścia dla osób o ograniczonych możliwościach poruszania się. Przygotowano ścieżki naprowadzające w nawierzchniach peronów dla osób niewidomych i niedowidzących. Perony
PRZECZYTAJprzestrzeń do parkowania rowerów. Pomiędzy parkingiem a peronami powstaną wygodne ciągi komunikacyjne, przygotowane tak, by mogły z nich korzystać osoby o ograniczonej możliwości poruszania się. Całość zostanie
PRZECZYTAJe łatwo wsiądą i wysiądą z pociągów. Dla oczekiwanego komfortu ustawiono m.in. wiaty, ławki i przygotowano jasne oświetlenie. Orientację ułatwią czytelne tablice oraz gabloty z informacjami przydatnymi
PRZECZYTAJZarządu PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Dla prac na odcinku Klęczany – Nowy Sącz , wykonawca przygotował teren budowy. We wrześniu ruszyły roboty budowlane. Istniejące elementy torów, obiektów inżynieryjnych
PRZECZYTAJefektów największej unijnej inwestycji transportowej w stolicy Małopolski. Na estakadach PLK SA przygotowały dodatkowe tory dla pociągów aglomeracyjnych. Na odcinku Kraków Główny – Kraków Płaszów pociągi
PRZECZYTAJ