Wyniki wyszukiwania
technicznych parametrów umożliwiających przejazd pociągów pasażerskich z prędkością 160 km/h i pociągów towarowych z prędkością 120 km/h. Modernizacja na odcinku Sochaczew – Swarzędz będzie obejmować wyłącznie
PRZECZYTAJOtwarcie tunelu średnicowego
11.01.2007
drewnianą nawierzchnię, która pozwalała na jazdę z prędkością 20 km/h zastąpiono bezpieczną, niepalną konstrukcją, umożliwiającą wygodną jazdę z prędkością 60 km/h. Przejazd między Dworcem Wschodnim a stacją
PRZECZYTAJ160 km/h z Legnicy do Węglińca
13.11.2008
odbyło się 12 listopada 2008 r. Pociąg prowadzony lokomotywą EP 09 pokonał modernizowany odcinek z prędkością 160 km/h. W przejeździe uczestniczyli przedstawiciele władz państwowych, samorządowych, wykonawcy
PRZECZYTAJpociągiem linią Ostrołęka - Chorzele. Po zakończeniu prac na linii pociągi będą mogły jeździć z prędkością 120 km/h. Trasa poprawi warunki komunikacji oraz zwiększy potencjał gospodarczy i atrakcyjność
PRZECZYTAJjest do realizacji w latach 2010-2011 oraz w roku 2014-2015. Celem inwestycji jest przywrócenie prędkości rozkładowej 120 km/h na odcinkach linii poddanych kompleksowej modernizacji, a związku z tym skrócenie [...] Obecnie na rozpatrywanym odcinku dwutorowej linii kolejowej Bydgoszcz – Tczew obowiązują ograniczenia prędkości rozkładowej dla pociągów pasażerskich i towarowych w przedziale 40-80 km/h. Linia kolejowa nr 131 [...] na odcinku Toruń – Bydgoszcz, planowanej w latach 2010-2012 oraz w roku 2014, jest przywrócenie prędkości rozkładowej V =120 km/h na odcinkach linii poddanych kompleksowej modernizacji. Efektem prac będzie
PRZECZYTAJe ograniczeń prędkości jazdy pociągów. W ramach projektu zlikwidowanych będzie 5 przejazdów kolejowych, a 13 zostanie poddanych modernizacji. Umożliwi to osiągnięcie maksymalnej prędkości pociągów do 160 [...] Warszawa - Skierniewice stwarza również techniczną możliwość późniejszego dostosowania jej do wyższych prędkości. Ponadto zostaną przebudowane bądź wyremontowane istniejące mosty, a istniejące perony wyspowe m [...] modernizacji na całym odcinku Warszawa Zachodnia – Łódź Fabryczna umożliwi m.in. jazdę pociągów z prędkością 90 km/h na odcinku Warszawa Zachodnia – Warszawa Włochy oraz 140 – 160 km/h na pozostałym odcinku
PRZECZYTAJpociągi pasażerskie i towarowe jadą z prędkością odpowiednio do 140 i 100 km/h (przed pracami 120 i 80 km/h). Po uzyskaniu niezbędnych zgód zostanie również zwiększona prędkość pociągów pasażerskich do 160 km/h [...] Cieszę się, że efektem podpisanej dzisiaj umowy na prace na linii kolejowej nr 18 będzie zwiększenie prędkości dla pociągów pasażerskich i towarowych. Inwestycja nie tylko ułatwi podróże mieszkańcom miejscowości
PRZECZYTAJBiskupice – Maciejów Północny . Pociągi towarowe jeżdżą z prędkością do 100 km/h – to trzykrotnie szybciej niż przed modernizacją, kiedy jeździły z prędkością 30 km/h. Jednocześnie, mimo szybszej jazdy składów [...] . Sprawny przewóz ładunków wpływa na rozwój gospodarki i regionu. Pociągi jeżdżą już z większą prędkością – do 80 km/h na trasie od posterunku odgałęźnego Dorota w Sosnowcu do Mysłowic Brzezinki . W ramach
PRZECZYTAJodcinka będą mogły jeździć z prędkością 200 km/h. Poprawią się także warunki transportu towarów – nowa linia i stacje po przebudowie zapewnią możliwość jazdy składów o prędkości do 120 km/h i długości 750 [...] Pociągiem z Białegostoku do Ełku w 55 minut i z prędkością do 200 km/h – takie warunki za kilka lat zyskają podróżni. Ogłosiliśmy przetarg na modernizację kolejnego odcinka międzynarodowej linii Rail Baltica
PRZECZYTAJChrząstowice Olkuskie. Dzięki pracom, wyeliminowane zostały miejscowe ograniczenia i podniesiono prędkość do 120 km/h na odcinkach: Bukowno – Sławków, Olkusz – Bukowano, Charsznica – Wolbrom – Jaroszowiec [...] Olkuski. Od 2020 r., między Charsznicą a Jaroszowcem Olkuskim pociągi jadące do Katowic mają dozwoloną prędkość 120 km/h. To efekt wymiany torów wraz z siecią trakcyjną, naprawy obiektów oraz przejazdów kole [...] przebudowane w ubiegłym roku 3 wiadukty i 8 przepustów pomiędzy Tunelem a Wolbromiem, pozwoliły podnieść prędkość na obiektach. Wcześniej pociągi musiały zwalniać do 40 km/h. Zrealizowane prace na linii Tunel –
PRZECZYTAJ