Wyniki wyszukiwania
nowoczesny system i urządzenia sterowania ruchem kolejowym na około 30 kilometrach linii dwutorowej i 3 posterunkach ruchu obsługiwanych z lokalnego centrum sterowania Węgliniec. Dzięki systemowi ETCS, komputer
PRZECZYTAJ3 września w kilkudziesięciu szkołach w całym kraju rozpoczęli edukację przyszli kolejarze. To technicy transportu kolejowego, technicy dróg kolejowych i obiektów inżynieryjnych, elektroenergetycy transportu
PRZECZYTAJPtaszkowej, zostanie całkowicie przebudowany, co usprawni zarówno ruch kolejowy, jak i drogowy. Będzie 3-krotnie poszerzony i umożliwi płynny przejazd samochodów po dwóch pasach ruchu. Wygodniejsza komunikacja
PRZECZYTAJdewastacji urządzeń na sieci kolejowej. Tylko z tych powodów w ubiegłym roku opóźnionych było ponad 8,3 tysiąca pociągów pasażerskich i 1,4 tysiąca towarowych. To oznacza, że ponad milion pasażerów i setki
PRZECZYTAJremont 51 nisz, modernizację mostu i 5 wiaduktów stalowych, remont murów oporowych oraz wymianę około 3 km toru. Modernizowana jest także stacja Gorzów Wielkopolski. W ramach projektu uruchomiony został nowy
PRZECZYTAJurządzeń srk różnych producentów. Wartość podpisanej dzisiaj umowy to 148,7 mln zł netto, z czego 122,3 mln zł netto pochodzi ze środków finansowych instrumentu „Łącząc Europę” Unii Europejskiej. Roboty będzie
PRZECZYTAJnajważniejsze, także niezbędne dodatkowe prace, umożliwiające powrót pociągów na linię, zostaną wykonane do 3 września. Równocześnie rozpoczną się odbiory infrastruktury oraz jazdy testowe. Przywrócenie rozkładowego
PRZECZYTAJWażne prace związane z podniesieniem poziomu bezpieczeństwa to m.in. na szlaku Niedrzwica – Wilkołaz na 3 skrzyżowaniach z drogami, gdzie montowane są urządzenia sygnalizacji przejazdowej. Miedzy stacją Lublin
PRZECZYTAJnowe ławki, wiaty, lepiej oznakowane. Wymieniony zostanie system nagłośnienia Pomiędzy peronami nr 1 i 3 będzie wybudowane bezpieczne, monitorowane przejście dla pieszych oraz odnowiona kładka. Obecnie skuwana
PRZECZYTAJstali i 400 ton betonu. Do budowy łącznicy wykorzystano prawie 7 tys. ton stali konstrukcyjnej i ponad 3 tys. ton stali zbrojeniowej oraz 25,5 tys. ton betonu. 16 września 2015 roku PKP Polskie Linie Kolejowe
PRZECZYTAJ