• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy I pod 3. Rezultatów: 1947, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ertms-zwiekszy-bezpieczenstwo-miedzy-weglincem-a-zgorzelcem-3924

ERTMS zwiększy bezpieczeństwo między Węglińcem a Zgorzelcem

20.09.2018

nowoczesny system i urządzenia sterowania ruchem kolejowym na około 30 kilometrach linii dwutorowej i 3 posterunkach ruchu obsługiwanych z lokalnego centrum sterowania Węgliniec. Dzięki systemowi ETCS, komputer

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-zwiekszaja-liczbe-uczniow-kolejowych-kierunkow-3898

PLK zwiększają liczbę uczniów kolejowych kierunków

03.09.2018

3 września w kilkudziesięciu szkołach w całym kraju rozpoczęli edukację przyszli kolejarze. To technicy transportu kolejowego, technicy dróg kolejowych i obiektów inżynieryjnych, elektroenergetycy transportu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wygodniej-i-bezpieczniej-z-tarnowa-w-beskidy-4077

Wygodniej i bezpieczniej z Tarnowa w Beskidy

22.01.2019

Ptaszkowej, zostanie całkowicie przebudowany, co usprawni zarówno ruch kolejowy, jak i drogowy. Będzie 3-krotnie poszerzony i umożliwi płynny przejazd samochodów po dwóch pasach ruchu. Wygodniejsza komunikacja

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/10-tysiecy-opoznionych-pociagow-i-wielomilionowe-straty-to-wina-zlodziei-infrastruktury-kolejowej-1978

10 tysięcy opóźnionych pociągów i wielomilionowe straty. To wina złodziei infrastruktury kolejowej

08.07.2013

dewastacji urządzeń na sieci kolejowej. Tylko z tych powodów w ubiegłym roku opóźnionych było ponad 8,3 tysiąca pociągów pasażerskich i 1,4 tysiąca towarowych. To oznacza, że ponad milion pasażerów i setki

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/gorzow-wielkopolski-zakonczono-glowne-prace-na-estakadzie-i-stacji-3992

Gorzów Wielkopolski – zakończono główne prace na estakadzie i stacji

09.11.2018

remont 51 nisz, modernizację mostu i 5 wiaduktów stalowych, remont murów oporowych oraz wymianę około 3 km toru. Modernizowana jest także stacja Gorzów Wielkopolski. W ramach projektu uruchomiony został nowy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bezpieczniejsze-i-krotsze-kolejowe-podroze-miedzy-poznaniem-a-szczecinem-3879

Bezpieczniejsze i krótsze kolejowe podróże między Poznaniem a Szczecinem

21.08.2018

urządzeń srk różnych producentów. Wartość podpisanej dzisiaj umowy to 148,7 mln zł netto, z czego 122,3 mln zł netto pochodzi ze środków finansowych instrumentu „Łącząc Europę” Unii Europejskiej. Roboty będzie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/we-wrzesniu-pociagi-wroca-na-linie-grodzisk-mazowiecki-warszawa-zachodnia-3835

We wrześniu pociągi wrócą na linię Grodzisk Mazowiecki – Warszawa Zachodnia

19.07.2018

najważniejsze, także niezbędne dodatkowe prace, umożliwiające powrót pociągów na linię, zostaną wykonane do 3 września. Równocześnie rozpoczną się odbiory infrastruktury oraz jazdy testowe. Przywrócenie rozkładowego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-perony-w-krasniku-i-na-trasie-z-lublina-do-stalowej-woli-3832

Nowe perony w Kraśniku i na trasie z Lublina do Stalowej Woli

18.07.2018

Ważne prace związane z podniesieniem poziomu bezpieczeństwa to m.in. na szlaku Niedrzwica – Wilkołaz na 3 skrzyżowaniach z drogami, gdzie montowane są urządzenia sygnalizacji przejazdowej. Miedzy stacją Lublin

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/milionowe-inwestycje-dla-pasazerow-dolnoslaskich-stacji-3672

Milionowe inwestycje dla pasażerów dolnośląskich stacji

21.03.2018

nowe ławki, wiaty, lepiej oznakowane. Wymieniony zostanie system nagłośnienia Pomiędzy peronami nr 1 i 3 będzie wybudowane bezpieczne, monitorowane przejście dla pieszych oraz odnowiona kładka. Obecnie skuwana

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociag-gora-budowa-lacznicy-krakow-zablocie-krakow-podgorze-na-finiszu-3515

Pociąg górą. Budowa łącznicy Kraków Zabłocie – Kraków Podgórze na finiszu

20.10.2017

stali i 400 ton betonu. Do budowy łącznicy wykorzystano prawie 7 tys. ton stali konstrukcyjnej i ponad 3 tys. ton stali zbrojeniowej oraz 25,5 tys. ton betonu. 16 września 2015 roku PKP Polskie Linie Kolejowe

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...32333435363738394041...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 361 do 370 z 1947.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook