Wyniki wyszukiwania
spadku oraz DROMOSTTOR POLSKA sp. z o.o. Piesi i rowerzyści skorzystają z nowej przeprawy w drugiej połowie 2023 r. PLK realizują inwestycję w ramach projektu „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii
PRZECZYTAJZduńska Wola Karsznice. Po pracach projektowych, wykonawcy rozpoczęli roboty, które zakończą się w połowie 2023 r. Przebudowane tory i nowe urządzenia zabezpieczające umożliwią przejazd pociągów pasażerskich [...] Nakło Śląskie – Kalina (Herby Nowe). Planowane zakończenie prac projektowych przewidziane jest na połowę 2023 roku. W kolejnych latach będzie możliwa realizacja robót budowlanych. Projekt jest współfinansowany
PRZECZYTAJInwestycja uwzględnia potrzeby środowiskowe – przygotowane będą 4 przejścia dla małych zwierząt. W połowie 2023 roku możliwe będzie przywrócenie połączeń pomiędzy Ostrołęką a Chorzelami. Ostatni pociąg na
PRZECZYTAJkomputerowe urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Prace pomiędzy Ostrołęką a Chorzelami zaplanowano do połowy 2023 roku. Ostatni pociąg na tej linii pojechał w czerwcu 2001 roku. Średnia prędkość na linii wynosiła
PRZECZYTAJh kolejowo - drogowych reaktywowanej linii. Prace pomiędzy Ostrołęką a Chorzelami zaplanowano do połowy 2023 roku. Ostatni pociąg na tej linii pojechał w czerwcu 2001 roku. Średnia prędkość na linii wynosiła
PRZECZYTAJjest 245-metrowy most kolejowy nad Narwią. Prace pomiędzy Ostrołęką a Chorzelami zaplanowano do połowy 2023 roku. Ostatni pociąg na tej linii pojechał w czerwcu 2001 roku. Średnia prędkość na linii wynosiła
PRZECZYTAJkolejowy nad Narwią oraz 6 mniejszych mostów, 14 przepustów, 4 przejścia dla małych zwierząt. W połowie 2023 r., po 22 latach, na linii Ostrołęka – Chorzele będą mogły jeździć pociągi.
PRZECZYTAJpoinformują w oddzielnych komunikatach prasowych oraz podczas konferencji planowanej w pierwszej połowie października. Informacje dla mediów: Maciej Dutkiewicz Rzecznik Prasowy Centrum Realizacji Inwestycji
PRZECZYTAJNa stacji Chojnice przygotowywany jest wykop pod konstrukcję wydłużonego przejścia dla pieszych oraz szybu windowego na peronie nr 2. Po zamontowaniu ścianek szczelnych wydobyta będzie ziemia i przygo
PRZECZYTAJrealizowane w formule „projektuj i buduj”. Po fazie projektowej, rozpoczęcie budowy przewidziano w II połowie 2022 roku. Zakończenie inwestycji będzie na koniec 2023 r. Lepsze podróże między Łódzkiem a Mazowieckiem
PRZECZYTAJ