• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 1.1ć. Rezultatów: 622, czas wyszukiwania 10 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/elektryfikacja-linii-wegliniec-zgorzelec-zwiekszy-mozliwosci-kolei-3545

Elektryfikacja linii Węgliniec - Zgorzelec zwiększy możliwości kolei

24.11.2017

Polskie Linie Kolejowe S.A. umowy na elektryfikację 27 km linii kolejowej Węgliniec - Zgorzelec to 33,1 mln zł netto. Umowa będzie realizowana w formule „projektuj i buduj” i zakończy się na początku 2019 [...] Polskich Linii Kolejowych S.A. Oprócz umowy Węgliniec - Zgorzelec na budowę sieci trakcyjnej za 33,1 mln zł netto, w sierpniu i wrześniu 2017 r. – PLK zawarła z PKP Energetyka S.A. umowy wartości 13,6 [...] całego projektu szacowana jest na ok. 70 mln zł, a dofinansowanie ze środków unijnych wynosi 85 %. Coraz lepsze podróże koleją na Dolnym Śląsku Zelektryfikowana trasa Węgliniec – Zgorzelec to kolejne pr

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wygodniej-pojedziemy-koleja-na-podlasiu-3265

Wygodniej pojedziemy koleją na Podlasiu

30.12.2016

Czeremcha – Białystok (z 3h 8 min do 2 h 23 min) oraz o 23 minuty na trasie Czeremcha – Białystok (z 1h 34 min do 1h 11 min). Z kolei prace na linii kolejowej nr 52 Lewki – Hajnówka pozwolą na dobrą podróż w czasie [...] przejazdy kolejowo-drogowe oraz wybudują nowe mosty i przepusty. Zaplanowane prace na tym odcinku mają na celu przywrócenie ruchu pociągów na tej trasie. Koszt inwestycji to ponad 80 mln zł. Modernizacja linii

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/blonie-rokitno-nowy-parking-ulatwi-laczenie-podrozy-do-stolicy-8959

Błonie Rokitno – nowy parking ułatwi łączenie podróży do stolicy

31.10.2023

Siedlec, Otwocka, Łowicza, czy Sochaczewa. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zbudowały obok peronu nr 1 nowy parking dla 40 samochodów. 3 miejsca są przeznaczone do parkowania dla osób o ograniczonych mo [...] podróżnym dostęp do kolejowej komunikacji wojewódzkiej i międzywojewódzkiej. Na ten cel przeznaczono ponad 1 mld zł. Środki zostaną wykorzystane m.in. na wybudowanie lub zmodernizowanie przystanków kolejowych [...] 100 parkingów przy istniejących i nowo budowanych przystankach. Kwota przeznaczona na ich budowę to 74,31 mln zł. Obecnie zakończono budowy w sześciu lokalizacjach, w siedemnastu miejscach postępują prace

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wiecej-torow-dla-lepszych-podrozy-miedzy-katowicami-a-zawierciem-5062

Więcej torów dla lepszych podróży między Katowicami a Zawierciem

09.10.2020

wariantu modernizacji linii kolejowej. - Konsekwentnie zapewniamy mieszkańcom województwa śląskiego coraz lepsze połączenia kolejowe. Widząc ogromny potencjał kolei w regionie, oprócz realizowanych inwestycji [...] Databout Sp. z o.o. na opracowanie dokumentacji przedprojektowej dla projektu „Prace na linii kolejowej nr 1 na odcinku Zawiercie – Będzin - Etap IV” w ramach zadania pn. „Prace przygotowawcze dla wybranych projektów”

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wielkopolska-coraz-blizej-powrotu-pociagow-pasazerskich-do-czarnkowa-5011

Wielkopolska: coraz bliżej powrotu pociągów pasażerskich do Czarnkowa

18.09.2020

się przywracać połączenia pasażerskie tam, gdzie jest to możliwe. Podpisane dziś porozumienie to wyraz dobrej współpracy z województwem wielkopolskim i lokalnymi samorządami, dzięki której Czarnków, po [...] na do prędkości 100 lub nawet 120 km/h. Podróż między Czarnkowem a Poznaniem szacowana jest na ok. 1 godz. Realizacja prac, dokładny zakres robót i termin rozpoczęcia inwestycji będą uzależnione od możliwości

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagiem-w-gory-i-nad-morze-dzieki-pracom-plk-3441

Pociągiem w góry i nad morze dzięki pracom PLK

07.08.2017

W weekend zainteresowani mają 6 połączeń w każdą stronę, a w tygodniu 4. Chabówka – Nowy Sącz – coraz lepsze podróże PLK systematycznie poprawiają warunki dla wakacyjnych podróży na linii z Chabówki do [...] Miasto. Są nowe ławki oraz wiaty peronowe. W dwóch ostatnich latach na poprawę linii przeznaczono ponad 1,3 mln zł. Remonty i modernizacje na turystycznych liniach PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. wykonały w

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rosnie-nowy-most-kolejowy-z-polski-do-niemiec-2926

Rośnie nowy most kolejowy z Polski do Niemiec

04.11.2015

przęseł. Wykonawca zakończył już prace przy podstawach podpór. To aż 78 żelbetowych pali o przekroju 1 m i długości ponad 10 m. Na nich staną kolejne elementy przeprawy. Wykonane zostały już fundamenty oraz [...] linii: Knappenrode – Horka – granica państwa, przez niemieckiego zarządcę infrastruktury kolejowej DB Netz AG. Oba projekty toczą się dzięki dobrej współpracy zarządców infrastruktury kolejowej w ramach p

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-rozjazdy-wiecej-pociagow-z-grodziska-mazowieckiego-2716

Nowe rozjazdy – więcej pociągów z Grodziska Mazowieckiego

30.01.2015

etapem prac w Pruszkowie. Od 1 lutego startuje tam ostatnia faza przebudowy mostu nad rzeką Utratą. Prace na stacji w wymagały krótkotrwałego ograniczenia liczby połączeń. W celu zapewnienia pasażerom dobrego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rail-baltica-mimo-zimy-wysokie-tempo-prac-2729

Rail Baltica – mimo zimy wysokie tempo prac

13.02.2015

wyświetlacze do prezentacji komunikatów oraz system nagłaśniający. Działania podjęte przez PLK mają na celu przede wszystkim podniesienie komfortu i bezpieczeństwa podróżujących. Po ukończeniu prac na odcinku [...] większa liczba połączeń. Całkowity koszt projektu: 2 004 147 478,25 zł Wysokość dofinansowania UE : 1 447 038 804,60 zł Zapraszamy do obejrzenia fotorelacji oraz filmu z realizowanej inwestycji . Projekt

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-pol-godziny-koleja-ze-stolicy-do-skierniewic-1539

W pół godziny koleją ze stolicy do Skierniewic

28.12.2011

Zachodnia – Grodzisk Mazowiecki – Jaktorów. Wybudowane zostaną trzy skrzyżowania dwupoziomowe. Ma to na celu zwiększenie bezpieczeństwa. Liczba skrzyżowań jednopoziomowych na trasie zmniejszy się z 23 do 14 [...] wzmocnienie roli transportu kolejowego względem transportu kołowego. Koszt całkowity projektu wyniesie 1 mld 815 mln zł netto. Zakończenie prac przewidziano na rok 2014. Podstawowe cele projektu „Modernizacja

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...31323334353637383940...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 351 do 360 z 622.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook