Wyniki wyszukiwania
przebudowie peronów, zapewnia komfort i dostępność wszystkim podróżnym. Kolejne zadanie inwestycyjne PLK SA, obejmujące montaż systemu dynamicznej informacji pasażerskiej i monitoringu, zwiększa standard
PRZECZYTAJułatwi wsiadanie do wagonów. Nowe wiaty, ławki i spoczniki poprawią komfort oczekiwania na pociąg. PLK SA zmodernizowany peron dostosowały do potrzeb osób o ograniczonej możliwości poruszania się. Są ścieżki [...] po zmroku. Prace budowlane objęła także część torów po zachodniej stronie stacji. Dzięki inwestycji PLK SA zwiększy się dostęp do kolei dla podróżnych w Skarżysku-Kamiennej. Od 10 marca, po korekcie rozkładu
PRZECZYTAJfinansowane ze środków własnych. Nastawnia jest ważną częścią stacji Bytom i po przeprowadzonych przez PLK SA pracach, ponownie stanie się wizytówką stacji. W ramach odrębnego zadania, na modernizowanej stacji
PRZECZYTAJPrzebudowane perony w Słupcy, na linii kolejowej łączącej Warszawę z Poznaniem (nr 3), zapewniają już dogodniejsze podróże – pasażerowie, także mający trudności z poruszaniem się, mogą łatwiej skorzys
PRZECZYTAJmodernizowany będzie jeszcze przystanek Podbiele, a na linii Sokółka – Suwałki przystanek Kamienna Nowa. PLK S.A. podpisały umowy z wykonawcami prac. Roboty o łącznej wartości prawie 5,3 mln zł zostaną zrealizowane
PRZECZYTAJWersja filmu z audiodeskrypcją dla osób niewidomych i niedowidzących pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=e3nqusLkEUw&t=0s
PRZECZYTAJnetto. Zakończenie zadania planowane jest do końca 2024 r. To również efekt współpracy PLK S.A. oraz Gminy Żukowo. PLK S.A. zbudują parking, a gotowy obiekt zostanie przejęty w utrzymanie zgodnie z zawartą
PRZECZYTAJzbudowano wiadukt pieszo-rowerowy, który w lutym br. zostanie oddany do użytku. Dzięki inwestycjom PLK SA na Mazowszu już wybudowane zostały bezkolizyjne skrzyżowania między innymi na ulicy Karczunkowskiej
PRZECZYTAJdo najbardziej ekologicznego środka transportu zbiorowego – kolei. Więcej o Programie https://www.plk-sa.pl/program-kolej-plus .
PRZECZYTAJzakończenie planowane jest na koniec marca br. Koszt robót to ponad 47 mln zł netto ze środków budżetowych PLK S.A. Po zakończeniu wszystkich prac pociągi pojadą grudziądzkim mostem z prędkością do 80 km/h (przed
PRZECZYTAJ