Wyniki wyszukiwania
Prace objęły modernizację ponad 12 km torów oraz wymianę rozjazdów pomiędzy stacjami w Piechowicach i Szklarskiej Porębie Górnej. Remontowane były obiekty inżynieryjne oraz przejazdy kolejowo-drogowe.
PRZECZYTAJdodatkowo pozwoli obniżyć koszty przewoźników. Nowy poziom stawek to efekt długich i intensywnych prac po stronie PLK, ale także w Ministerstwie Transportu. W ich efekcie zapewniono dodatkowe, rządowe
PRZECZYTAJteż nadzór nad jakością modernizowanej infrastruktury. Systematyczna kontrola jakości wykonywanych prac jest kluczowa przy tak znacznej liczbie prowadzonych inwestycji. Dlatego chcemy wykorzystać doświadczenia
PRZECZYTAJtradycyjne przejazdy. Ponadto, PLK prowadzi projekty „przejazdowe”, w ramach których zostaną wykonane prace na ponad 400 przejazdach w całej Polsce. Informacje dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy
PRZECZYTAJWiadukt w Rogowie już otwarty
11.12.2014
czas podróży samochodem z Łodzi do Rawy Mazowieckiej czy Skierniewic, a koleją ze stolicy do Łodzi. Prace konstrukcyjne przy rogowskim obiekcie rozpoczęto na przełomie lutego i marca br. Roboty prowadzono
PRZECZYTAJodjadą również w kierunku Krakowa, Katowic, Wrocławia, Szklarskiej Poręby, Olsztyna czy Lublina. Prace przy budowie peronu dobiegają końca. Obiekt o długości 300 m i wysokości 76 cm, został wyposażony
PRZECZYTAJRozkład jazdy na odcinku Rybnik – Chałupki zakłada 6 par pociągów w dni robocze i 4 pary w dni wolne od pracy. Priorytetem przy konstruowaniu rozkładu jazdy pociągów był możliwie dogodny dojazd do Katowic. Na
PRZECZYTAJ100 km/godz. Inwestycja pozwoli przywrócić parametry techniczne na prawie 90 km linii. W toku są prace rewitalizacyjne na 4 odcinkach o łącznej długości 34 km (Inowrocław – Wierzchosławice wraz ze stacją
PRZECZYTAJm³ piachu i żwiru. Wylano 140 m³ betonu, do którego przewiezienia potrzebnych było 18 betoniarek. Prace wykonywane są zgodnie z planem – mówi Arkadiusz Kujawski, kierownik kontraktu z Polskich Linii Kolejowych
PRZECZYTAJMiasto, Goszcza. Podróżni zyskali wygodniejszy dostęp do pociągów i bardziej czytelną informację. Koszt prac, łącznie z remontem wiaduktów, torów, sieci trakcyjnej i przejazdów wyniósł ok. 70 mln zł. W 2013
PRZECZYTAJ