Wyniki wyszukiwania
pociągów jest m.in. w Gdańsku Oliwie, Sopocie, Gdyni Orłowie, Luzinie czy Bożympolu Wielkim. Na zakup i montaż tablic oraz gablot przeznaczono blisko 600 tys. zł. Wygodniej można wsiadać do pociągów dzięki poprawie
PRZECZYTAJważy 940 ton. Przesuwanie mostu na przygotowane podpory zajęło 21 dni. Wykonawca rozpocznie teraz montaż torów na nowej przeprawie. Stary, zdemontowany wcześniej most, składał się z trzech łukowych przęseł
PRZECZYTAJtrakcyjną. Wykonawca wybuduje drugi tor mijanki. Obok będzie peron. Kontynuowane będą roboty związane z montażem wiat, ławek, tablic informacyjnych. Przystanek w nowym miejscu – docelowo z dwoma peronami, zwiększy
PRZECZYTAJwschodnim moście kolejowym nad Odrą w Nietkowicach nasunięte zostało najdłuższe - 75 m przęsło. Do montażu niemal 420 tonowego elementu wykorzystano hydrauliczne siłowniki i tymczasowe podpory w nurcie rzeki
PRZECZYTAJkolejowym Prace na linii Wieliszew – Zegrze Południowe oprócz budowy nowych torów, obejmują także montaż rozjazdów. Będzie zamontowana sieć trakcyjna. Prowadzenie ruchu pociągów zapewni nowoczesny system
PRZECZYTAJZakres zadania realizowanego przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. obejmuje montaż nowoczesnych urządzeń sterowania ruchem kolejowym oraz telekomunikacyjnych na stacjach Cierpice i Solec Kujawski, a także
PRZECZYTAJDobre światło na peronach i przejazdach
23.04.2018
zainstalowano 3423 oprawy i punkty świetlne w technologii LED. W 2018 r. PLK wymienią kolejne 1697 opraw. Montaż LED-ów jest przewidziany we wszystkich projektach modernizacyjnych, które obecnie planuje zarządca
PRZECZYTAJfragment sieci trakcyjnej i urządzenie zabudowano specjalnym dźwigiem – bez dodatkowego, czasochłonnego montażu rozjazdu w torach i dłuższego wyłączania linii. W celu rozpowszechniania nowatorskich rozwiązań
PRZECZYTAJkolei prace przy budowie peronu jednokrawędziowego są na półmetku. Mocno zaawansowany jest także montaż fundamentów sieci trakcyjnej. Na większości modernizowanego odcinka wykonawca przygotował już teren
PRZECZYTAJWagony i lokomotywy pod stałą kontrolą
17.03.2017
lub lokomotyw. W ubiegłym roku PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. przeznaczyły ponad 4 mln zł netto na montaż 3 nowych urządzeń detekcji stanów awaryjnych taboru (dSAT). Ponadto 17 dostosowano do współpracy
PRZECZYTAJ