• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy I pod 3. Rezultatów: 1947, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/v-kadencja-rady-nadzorczej-pkp-plk-sa-1686

V kadencja Rady Nadzorczej PKP PLK S.A.

29.06.2012

1. Tomasz Warsza - Przewodniczący Rady Nadzorczej 2. Joanna Demediuk - Członek Rady Nadzorczej 3. Gabriela Popowicz - Członek Rady Nadzorczej 4. Piotr Góralewski - Członek Rady Nadzorczej 5. Jacek Partyka

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dofinansowanie-w-ramach-rocznego-planu-dzialan-sektora-transportu-dla-pkp-polskie-linie-kolejowe-sa-878

Dofinansowanie w Ramach Rocznego Planu Działań sektora transportu dla PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

30.08.2010

16 lipca br. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w ramach Umowy UDA-POIS.15.3/09-01-00 w sprawie dofinansowania Rocznego Planu Działań sektora transportu za rok 2009 (PT POIiŚ ) otrzymała środki dotacji celowej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/komory-startowe-i-reaktywacja-maszyn-do-drazenia-kolejowych-tuneli-w-lodzi-5039

Komory startowe i reaktywacja maszyn do drążenia kolejowych tuneli w Łodzi

05.10.2020

rozpocznie drążenie dwutorowego tunelu w kierunku dworca Łódź Fabryczna. Z szybu wydobyto już ponad 20 000 m3 ziemi. W kolejnym etapie wykonawca przygotuje tzw. płytę denną o grubości ok. 2 m i średnicy 30 m. W [...] zaplanowano w grudniu. Duża maszyna o średnicy ponad 13 m i długości 110 m wykona dwutorowy tunel o długość 3 km i średnicy 12,7 m – odcinek od ul. Odolanowskiej do Łodzi Fabrycznej. Mniejsza tarcza wydrąży 4 [...] TBM polega na jednoczesnym drążeniu tunelu oraz jego budowie. Tarcza „mechanicznego kreta” obraca się 3 razy na minutę i rozdrabnia grunt, który jest na bieżąco wydobywany na powierzchnię. Wraz z przesuwaniem

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szczecin-glowny-nowe-przejscie-nad-peronami-zwiekszy-komfort-podroznych-4401

Szczecin Główny: nowe przejście nad peronami zwiększy komfort podróżnych

11.10.2019

ulicy Kolumba do peronu 3. Kładka przeszła gruntowny remont, zamontowano zadaszenie, wymieniono nawierzchnie i zainstalowano windy, które zapewniają wygodne dojście na perony nr 1, 2 i 3. Na budowę nowego przejścia [...] przejścia zużyto 300 m3 betonu, 35 ton zbrojenia, konstrukcję przejścia wspiera 215 ton stali. Stacja Szczecin Główny coraz nowocześniejsza Prace koncertują się na peronie 4. Zostanie on wydłużony, a wygodne [...] stacji Szczecin Główny podczas przebudowy peronu nr 4, pociągi podmiejskie odjeżdżają z peronu nr 1,2 i 3. Dojście na perony zapewniono od ulicy Kolumba i ulicy Owocowej. Pasażerowie na bieżąco są informowani

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/postepowanie-kwalifikacyjne-na-czlonka-zarzadu-pkp-polskie-linie-kolejowe-sa-1-1278

Postępowanie kwalifikacyjne na Członka Zarządu PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

09.05.2011

ustalane zgodnie z ustawą z dnia 3 marca 2000r. o wynagradzaniu osób kierujących niektórymi podmiotami prawnymi (Dz. U. Nr 26, poz. 306 ze zm.) w szczególności art. 1 i art. 3 ust. 2. [...] kryteria: a) wykształcenie wyższe (kierunkowe); b) co najmniej 5-letni staż pracy, w tym nie mniej niż 3-letnie udokumentowane doświadczenie na stanowisku kierowniczym obejmującym swoim zakresem obowiązków [...] jest zobowiązany do przedstawienia Radzie Nadzorczej najpóźniej w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej. 3. Zgłoszenia kandydatów winny być doręczone do Centrali Spółki PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., 03 –

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwarcie-ofert-w-przetargu-na-modernizacje-linii-krakow-medyka-granica-panstwa-812

Otwarcie ofert w przetargu na modernizację linii Kraków – Medyka – granica państwa

28.07.2010

m.b.H, Linz • ZUE S.A., Kraków na kwotę 510 869 568,47 PLN netto; 623 260 873,53 PLN brutto 3. Oferta nr 3: • STRABAG Sp. z o.o. (Lider Konsorcjum), Pruszków • STRABAG Rail GmbH (Partner), Niemcy • TRAKCE [...] projektu „Modernizacja linii kolejowej E 30/C-E 30, odcinek Kraków – Rzeszów, etap III” Przetarg 1.3, w zakresie następujących branż: • układ torowy i odwodnienie torów, • obiekty inżynieryjne, • obiekty [...] modernizację linii Kraków – Medyka – granica państwa. Odcinek Kraków –Tarnów – Medyka/ granica państwa (258,3 km) jest częścią linii kolejowej E 30, należącej do III Paneuropejskiego Korytarza Transportowego łączącego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/flirty-juz-kursuja-491

Flirty już kursują!

16.12.2008

ds. Utrzymania Infrastruktury Józefem Jeżewiczem na czele. Podróż cichym i szybkim flirtem kosztuje 3 zł a bilet jest ważny także w autobusach i trolejbusach na terenie Tychów. W przyszłości władze Tychów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejowe-sluzby-techniczne-w-akcji-1827

Kolejowe służby techniczne w akcji

22.01.2013

gotowych do działań w sytuacji oblodzenia sieci. Pracuje też 13 pociągów sieciowych PKP Energetyka, w tym 3 przystosowane do kruszenia lodu na sieci trakcyjnej. W akcji zimowej na terenie kraju uczestniczy ponad

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krakow-plaszow-stacja-bedzie-komfortowa-5517

Kraków Płaszów – stacja będzie komfortowa

23.03.2021

Na stacji Kraków Płaszów podróżni korzystają z peronów nr 1 i nr 3. Przebudowywany jest peron nr 2. Widać budowę nowego dodatkowego peronu nr 4. Wykonawca powiększa przejście podziemne. Prace obejmują [...] stronie stacji. Pracuje tam ciężki sprzęt, który wzmacnia teren. Maszyny muszą wbić w ziemię niemal 3 tys. betonowych pali, każdy o długości do 5 metrów. Dodatkowe roboty zapewnią lepsze warunki przejazdu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/znow-pociagiem-z-otwocka-do-pilawy-4948

Znów pociągiem z Otwocka do Pilawy

25.08.2020

sierpnia powrót kolejowych podróży. Lepszy dostęp do pociągów Podróżni wygodniej wsiądą do pociągów na 3 stacjach - Otwock, Celestynów i Pilawa oraz 7 przystankach: Śródborów, Pogorzel Warszawska, Stara Wieś [...] Warszawa Wschodnia Osobowa – Dorohusk na odcinku Warszawa – Otwock – Dęblin – Lublin, etap I” wynosi ponad 3,5 mld zł, z czego kwota dofinansowania unijnego POIiŚ to ponad 2,9 mld zł. Prace zostaną zrealizowane

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...29303132333435363738...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 331 do 340 z 1947.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook