Wyniki wyszukiwania
czerwcu 2001 roku. Średnia prędkość na linii wynosiła 35 km/h, a podróż zajmowała około 1 godziny i 40 minut. Po zakończeniu modernizacji, linia będzie dostosowana do prędkości 120 km/h (80 km/h dla pociągów
PRZECZYTAJnad Narwią będzie miała prawie 200 m długości i umożliwi szybszy przejazd pociągów pasażerskich z prędkością do 200 km/h. Kursować będą mogły także cięższe składy towarowe o nacisku 22,5 ton/oś. Ten największy
PRZECZYTAJwykorzystywana do regularnych połączeń pasażerskich. Przebudowana infrastruktura pozwoli zwiększyć prędkość pociągów. To kolejny etap modernizacji trasy łączącej Kraków z Oświęcimiem. W poprzednich latach
PRZECZYTAJGumieńce – granica państwa (Tantow) bezpieczniej i szybciej pojadą pociągi pasażerskie z maksymalną prędkością 160 km/h, a pociągi towarowe 120 km/h. Dla zwiększenia bezpieczeństwa ruchu kolejowego, ruchu drogowego
PRZECZYTAJpracują maszyny, które regulują i stabilizują nowy tor. Efektem robót będzie możliwość jazdy z prędkością 120 km/h na remontowanym odcinku. Przed remontem pociągi jeździły 90-100 km/h. Podróże po nowym
PRZECZYTAJNowa konstrukcja, będzie miała mniejszy wpływ na środowisko naturalne i pozwoli na zwiększenie prędkości pociągów pokonujących przeprawę. Most nad Kanałem Żerańskim zostanie wyremontowany za 13 mln zł [...] zakończeniu prac, w listopadzie 2022 r., pociągi pasażerskie będą mogły przejechać przez most z prędkością 100 km/h (obecnie 40 km/h), a towarowe 80 km/h. Do remontu mostu w Nieporęcie, PLK wykorzystują
PRZECZYTAJliniach kolejowych wybiegających na zachód i wschód od Pragi, a także planach rozwoju kolei dużych prędkości w Czechach. Podczas spotkania przedstawiciele PLK i Správa železnic, státní organizace uzgodnili
PRZECZYTAJa Szczecinem skróci się. Po uzyskaniu niezbędnych pozwoleń, najszybsze pociągi pokonają trasę z prędkością 160 km/h, w czasie poniżej 2 godzin. Zwiększy się przepustowość linii - możliwy będzie przejazd
PRZECZYTAJminut. Teraz pociągi pasażerskie jadą z prędkością 60 km/h, po wymianie torów planowane jest przyśpieszenie o 20 km/h. Dla pociągów towarowych maksymalna prędkość wynosi 50 km/h, po modernizacji będzie
PRZECZYTAJniezbędnych pozwoleń pociągi pasażerskie na linii nr 201 pojadą z prędkością do 140 km/h (obecnie do 120 km/h), na linii nr 214 z prędkością do 120 km/h, a pociągi towarowe 100 km/h (obecnie do 80 km/h).
PRZECZYTAJ