Wyniki wyszukiwania
, pojawią się dodatkowe oznakowania. W strefach buforowych działać będą ekrany multimedialne. W miejscu gromadzenia się podróżnych, kolejarze wyposażeni będą w dodatkowy, przenośny sprzęt nagłaśniający
PRZECZYTAJtury. W efekcie inwestycji zwiększy się komfort obsługi i bezpieczeństwo pasażerów. Wykonawca w miejscu dotychczasowego peronu zbuduje nowy. Wyższy obiekt ułatwi wsiadanie i wysiadanie z pociągów. Peron
PRZECZYTAJWykonawca rozebrał perony na przystankach Tarło, Ciecierzyn, Brzeźnica Bychawska i Pałecznica, a w ich miejscu będą budowane nowe, wyższe, dogodniejsze dla podróżnych. Prace widać na blisko dwustumetrowym moście
PRZECZYTAJz żelbetowych segmentów. Zabezpieczy on nasyp, na którym zostanie ustawiona platforma peronu. W miejscu zdemontowanego toru przygotowywane jest podłoże pod nową trasę. Montowane są nowe słupy dla sieci
PRZECZYTAJlokalne centrum sterowania. W ramach inwestycji wybudowany zostanie wiadukt drogowy w Małkini w miejscu przejazdu kolejowo-drogowego Rozpoczęcie budowy planowane jest w połowie 2020 roku. Po zakończeniu
PRZECZYTAJDrzewieckiego – Skargi. Przed modernizacją trasy Padew - Mielec - Dębica, mieszkańcy korzystali w tym miejscu z przejścia na torach tzw. „labiryntu”. Przejście podziemne to korzystniejsze rozwiązanie dla mieszkańców
PRZECZYTAJdoszli do tego miejsca w którym dziś jesteśmy, choć przeciwności nie brakowało. Chciałbym w tym miejscu mocno podkreślić rolę władz PLK, ministerstwa infrastruktury oraz marszałka województwa – mówi Tomasz
PRZECZYTAJlatarnie w technologii LED. W ramach osobnej inwestycji PLK SA wybudują bezkolizyjne skrzyżowanie w miejscu istniejącego w sąsiedztwie przejazdu kolejowo-drogowego. Zwiększy się bezpieczeństwo w ruchu kolejowym
PRZECZYTAJŻółtej Naklejki PLK Poruszając się pieszo, unikajmy „dzikich przejść” i przechodźmy w wyznaczonym miejscu. Zachowajmy również wzmożoną czujność – jednocześnie wypatrujmy i nasłuchujmy nadjeżdżającego pociągu
PRZECZYTAJ