Wyniki wyszukiwania
rozkładami jazdy. Po modernizacji odcinka ze Zduńskiej Woli do Łodzi Kaliskiej pociągi kursują z prędkością do 120 km/h. Tym samym o jedną trzecią skrócił się czas podróży do stolicy województwa. Nowe kładki
PRZECZYTAJJeszcze w bieżącym roku, po zakończeniu prac pociągi pasażerskie będą mogły przejechać przez most z prędkością 100 km/h a towarowe 80 km/h. Poprzednio składy pasażerskie mogły jechać 40 km/h - o 60 km wolniej
PRZECZYTAJWydłużenie torów na stacjach pozwoli na przyjmowanie dłuższych składów, do 750 metrów. Pociągi pojadą z prędkością do 120 km/h. Poziom bezpieczeństwa zwiększy Lokalne Centrum Sterowania Bytom wyposażone w nowoczesny
PRZECZYTAJpołączeniu, wstrzymano ruch pociągów na linii kolejowej i wezwano pomoc, a w 458 sytuacjach ograniczono prędkość jazdy pociągów, żeby zapewnić bezpieczeństwo pasażerom i korzystającym z przejazdów. Więcej informacji
PRZECZYTAJcałym szlaku Goleszów – Cieszyn wymieniono prawie 10 km toru i sieci trakcyjnej. Pociągi pojadą z prędkością do 80 km/h. Przebudowa objęła 11 przejazdów kolejowo-drogowych i 2 przejścia dla pieszych wraz
PRZECZYTAJpieszych. Po zakończeniu wszystkich prac i uzyskaniu wymaganych pozwoleń pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 120 km/h (obecnie do 90 km/h), a towarowe do 80 km/h (obecnie 40 km/h). Zakończenie robót planowane
PRZECZYTAJpozwoli na wyeliminowanie ograniczeń prędkości, które występowały na stacji przed modernizacją. Dla pociągów towarowych przejazd przez Zduńską Wolę Karsznice z prędkością 100-120 km/h bez zwolnień to bardziej [...] tory, rozjazdy i nowe urządzenia zabezpieczające umożliwią prowadzenie pociągów pasażerskich z prędkością do 140 km/h, a towarowych do 120 km/h. Wzrośnie przepustowość trasy, umożliwiając przejazd większej
PRZECZYTAJPociągi jeżdżą już z większą prędkością – do 80 km/h na trasie od posterunku odgałęźnego Dorota w Sosnowcu do Mysłowic Brzezinki. W ramach zadania wymieniliśmy ponad 17 km torów i sieci trakcyjnej. Wy
PRZECZYTAJBiskupice - Maciejów Północny. Pociągi towarowe jeżdżą z prędkością do 100 km/h – to trzykrotnie szybciej niż przed modernizacją, kiedy jeździły z prędkością 30 km/h. Jednocześnie, mimo szybszej jazdy składów
PRZECZYTAJWielkopolski – Jarocin (linia kolejowa Oleśnica – Chojnice, nr 281) pociągi pasażerskie pojadą z prędkością 120 km/h – nawet dwukrotnie szybciej niż obecnie. Podróże między Koźminem Wielkopolskim a Jarocinem
PRZECZYTAJ