• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy połowa. Rezultatów: 643, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rail-baltica-szybsze-i-wygodniejsze-podroze-na-linii-warszawa-bialystok-9113

Rail Baltica: szybsze i wygodniejsze podróże na linii Warszawa – Białystok

11.12.2023

rozebrał ostatnie dwa stare perony i kontynuuje prace przy budowie nowego peronu nr 3 oraz drugiej połowy peronu nr 2. Przejście na nowy front robót umożliwiło budowę kolejnych części przejścia podziemnego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/jadwiga-i-kinga-wydraza-pierwsze-tunele-kolejowe-dla-inwestycji-podleze-piekielko-10620

Jadwiga i Kinga wydrążą pierwsze tunele kolejowe dla inwestycji „Podłęże-Piekiełko”

31.03.2025

już na placu budowy i inżynierowie składają je w całość. Zakładamy, że Jadwiga rozpocznie pracę w połowie roku. – Rusza budowa nowego połączenia kolejowego Limanowej z Nowym Sączem, które przyniesie pozytywne

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/tunel-kolejowy-w-lodzi-ulatwi-kolejowe-podroze-w-polsce-4117

Tunel kolejowy w Łodzi ułatwi kolejowe podróże w Polsce

27.02.2019

prac. Będzie prowadzony monitoring oddziaływania inwestycji na zabudowę miejską. Pierwsze prace w połowie roku Zgodnie z planem postępują prace projektowe przy budowie tunelu w Łodzi. Opracowywane są projekty [...] pomiędzy ul. Kasprzaka i al. Włókniarzy. Wykonawca szykuje się do prac budowlanych, które rozpocznie w połowie 2019 r. Gromadzony jest już materiał, m.in. podkłady i szyny. Trwa kompleksowa inwentaryzacja terenu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-oswiecimiu-kolej-bedzie-dostepniejsza-rozpoczela-sie-przebudowa-stacji-6032

W Oświęcimiu kolej będzie dostępniejsza – rozpoczęła się przebudowa stacji

20.08.2021

, efektem prac na linii Trzebinia – Oświęcim-Czechowice-Dziedzice (nr 93), będą krótsze prawie o połowę i bezpieczniejsze podróże m.in. z Trzebini do Oświęcimia i na Śląsk. Przebudowa zapewni atrakcyjne

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kluczowy-etap-budowy-nowego-mostu-kolejowego-nad-wisla-6101

Kluczowy etap budowy nowego mostu kolejowego nad Wisłą

08.09.2021

pociągów dalekobieżnych, które będę pokonywać Wisłę z prędkością 100 km/h. Obiekt będzie gotowy w I połowie 2022 roku. - Inwestycja PLK nie tylko poprawi warunki podróży koleją, ale również stanie się nową

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleja-do-legnickiej-strefy-ekonomicznej-6669

Koleją do Legnickiej Strefy Ekonomicznej

04.02.2022

zadania to blisko 3 mln zł netto. Z nowego przystanku pasażerowie będą mogli skorzystać w drugiej połowie 2023 roku. Wykonawcą inwestycji jest INFRAKOL Sp. z o.o. Sp. k. Program Przystankowy w woj. dolnośląskim

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/z-toru-do-skansenu-mosty-przypomna-historie-kolei-5033

Z toru do skansenu – mosty przypomną historię kolei

01.10.2020

przypomną o historii kolei na Podkarpaciu Dwie kratownicowe konstrukcje stalowych mostów z początku i połowy XX w. będą w skansenie w Baszni Dolnej na stacji Basznia. Leciwe obiekty, z wyremontowanej linii

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/warszawa-gdanska-przyjmuje-wiecej-podroznych-5532

Warszawa Gdańska przyjmuje więcej podróżnych

26.03.2021

zachodniej strony stacji, od peronów do ul. Kłopot i ul. Felińskiego. Przejścia udostępnione będą w połowie roku. Pasażerów, którzy podróżują do Warszawy lub przewidują przesiadkę w stolicy, prosimy o zwrócenie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/warszawa-gdanska-przygotowania-do-wiekszej-liczby-podroznych-5511

Warszawa Gdańska - przygotowania do większej liczby podróżnych

19.03.2021

podziemne. Komunikację w obszarze Warszawy Gdańskiej ułatwią dwie kładki. Przejścia udostępnione będą w połowie roku. Od strony wiaduktu drogowego na ul. Mickiewicza widać już konstrukcję zadaszonej kładki z zejściami

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wygodniej-pociagiem-przez-mazury-z-olsztyna-do-elku-4470

Wygodniej pociągiem przez Mazury z Olsztyna do Ełku

13.12.2019

pasażerskie pojadą z prędkością do 120 km/h, a czas przejazdu w relacji Szczytno – Ełk skróci się o połowę – z ok. 3 godz. do 1,5 godz. Podróż na trasie Olsztyn – Szczytno – Ełk potrwa nieco ponad 2h. Skorzystają

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...27282930313233343536...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 311 do 320 z 643.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook