Wyniki wyszukiwania
Planowana inwestycja usprawni podróże i przewozy towarów od Kędzierzyna-Koźla w stronę Chałupek i granicy z Czechami. Zwiększy się dostęp do kolei, dzięki budowie zupełnie nowych przystanków: Racibórz
PRZECZYTAJPLK SA rozwijają współpracę z Czechami
23.03.2023
W dniach 22-23 marca przedstawiciele PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. i czeskiego zarządcy infrastruktury kolejowej Správa železnic na wspólnym spotkaniu w Warszawie określili możliwości wzmocnienia
PRZECZYTAJPKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały umowę na prace projektowe w ramach zadania „Prace na linii kolejowej E 59, odcinek Kędzierzyn-Koźle – Chałupki – dokumentacja projektowa”. To pierwszy krok, k
PRZECZYTAJDobudowa drugiego toru między Katowicami Piotrowicami a Orzeszem Jaśkowicami zwiększy przepustowość linii, czyli będzie mogło kursować więcej pociągów między Katowicami a Rybnikiem, Raciborzem i dalej
PRZECZYTAJKrótsze czasy przejazdu Obecnie ze stolicy do Wrocławia podróż trwa ponad 5h. W nowym rozkładzie czas ten skróci się do 3 godzin 42 minut. Z Warszawy do Katowic będzie można dojechać w 2h 34 minuty, d
PRZECZYTAJUruchamianie urządzeń sterowania ruchem zacznie się późnym wieczorem we wtorek 14 października i zgodnie z planem potrwa do piątkowego poranka. Będzie dotyczyło odcinka Korytów – Idzikowice. Niezbędna
PRZECZYTAJW połowie lutego zarządca infrastruktury zaprezentował plany optymalizacji sieci kolejowej, w których zaproponowano czasowe wyłączenie z eksploatacji 90 odcinków linii kolejowych o łącznej długości 2
PRZECZYTAJKolej w nowych czasach!
15.12.2014
Wielu podróżnych było wczoraj zaskoczonych, że ze stolicy nad morze można dotrzeć już w niecałe trzy godziny. Bezkonkurencyjna jest podróż do Wrocławia, która trwa niewiele ponad 3,5 godziny. Do Krako
PRZECZYTAJZmiana czasu a podróż pociągiem
27.03.2021
Z soboty na niedzielę czas zimowy zmieniony zostanie na letni. Wskazówki zegarów zostaną przesunięte o godzinę do przodu. Zmiana czasu została uwzględniona w rozkładzie jazdy. Niektóre pociągi wyjadą
PRZECZYTAJW czwartek dźwig ściągnął na barkę ostatni element dotychczasowego mostu kolejowego. W sumie 12 przęseł o łącznej wadze niemal 1500 ton - tyle stali odzyskano ze starej konstrukcji, łączącej brzegi Wi
PRZECZYTAJ