Wyniki wyszukiwania
stacjach i przystankach m.in. Olsztyn Zachodni, Gągławki, Stawiguda, Gryźliny, Olsztynek są nowe i wyższe perony. Będą nowe wiaty, ławki, tablice informacyjne, funkcjonalne oświetlenie i czytelne oznakowanie
PRZECZYTAJoraz w Turznie Kujawskim, Nieszawie Waganiec i Lubaniach. Wygodne wsiadanie do pociągów zapewnia wyższa konstrukcja peronów wyposażona w antypoślizgową nawierzchnię. Miliony na lepsze podróże w woj. k
PRZECZYTAJskłady pasażerskie przyspieszą do 120 km/h a towarowe do 100 km/h. Dla podróżnych przewidziane są nowe wyższe perony na stacjach Ozorków i Łęczyca oraz przystanku Sierpów. Będą wyposażone w nowe wiaty, ławki
PRZECZYTAJwpisze się w styl nowej zabudowy strefy biurowo-przemysłowej. Nowy Wrocław Muchobór będzie miał dwa wyższe perony o długości 200 m. Takie rozwiązanie ułatwi wysiadanie i wysiadanie z pociągów. Do dyspozycji
PRZECZYTAJkonkurencyjności transportu kolejowego. Peron wyspowy zostanie zastąpiony przez dwa jednokrawędziowe wyższe perony, które będą dostosowane do obsługi osób o ograniczonej możliwości poruszania się i ułatwią
PRZECZYTAJWschodni, Góra Kalwaria, Warszówka i Osieck. Pasażerowie zyskają komfortowe warunki podróży. Perony będę wyższe, wyposażone w nowe ławki, wiaty, informację pasażerską oraz dostosowane do potrzeb osób o ograniczonej
PRZECZYTAJinstaluje kable. Ustawiane są fundamenty nowych słupów trakcyjnych. Bezpieczna droga na perony Nowe, wyższe i dłuższe perony, kładki oraz przejścia podziemne poprawią komfort pasażerów. Stacje i przystanki
PRZECZYTAJWygodne podróże dla pasażerów w Rudawie
12.12.2018
W Rudawie stary peron został rozebrany. W zamian PLK wybudowały dwa wyższe perony, ulokowane po zewnętrznej stronie linii kolejowej. Pasażerowie mają teraz łatwiejszy dostęp do pociągów. Położone na łuku
PRZECZYTAJz którego już we wrześniu będą korzystać pasażerowie. Odnowiony przystanek będzie wygodniejszy. Wyższe perony ułatwią wsiadanie do pociągów. Będą wiaty, ławki i nowoczesna informacja pasażerska. Dojście
PRZECZYTAJstary wiadukt. Przygotowywana jest nowa konstrukcja obiektu, bardziej wytrzymała i dostosowana do wyższych prędkości pociągów. Na szlakach między Grodziskiem Mazowieckim a Warszawą zamontowano już prawie
PRZECZYTAJ