• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy połowa. Rezultatów: 643, czas wyszukiwania 11 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bedzie-wygodne-polaczenie-z-mazur-na-mazowsze-przez-wielbark-i-chorzele-7981

Będzie wygodne połączenie z Mazur na Mazowsze przez Wielbark i Chorzele

13.02.2023

kolejowy nad Narwią oraz 6 mniejszych mostów, 14 przepustów, 4 przejścia dla małych zwierząt. W połowie 2023 r., po 22 latach, na linii Ostrołęka – Chorzele będą mogły jeździć pociągi.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-zwieksza-mozliwosci-przewozow-z-chorzowa-do-trojmiasta-5244

Kolej zwiększa możliwości przewozów z Chorzowa do Trójmiasta

18.12.2020

Zduńska Wola Karsznice. Po pracach projektowych, wykonawcy rozpoczęli roboty, które zakończą się w połowie 2023 r. Przebudowane tory i nowe urządzenia zabezpieczające umożliwią przejazd pociągów pasażerskich [...] Nakło Śląskie – Kalina (Herby Nowe). Planowane zakończenie prac projektowych przewidziane jest na połowę 2023 roku. W kolejnych latach będzie możliwa realizacja robót budowlanych. Projekt jest współfinansowany

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-usprawnia-ruch-w-ciechanowie-2940

Kolej usprawnia ruch w Ciechanowie

24.11.2015

efekty wielomiliardowych inwestycji PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. pasażerowie odczują już w połowie grudnia br. Od nowego rozkładu jazdy, który zacznie wtedy obowiązywać, z Warszawy do Gdańska pojedziemy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-ciechanowie-montowany-jest-wiadukt-nad-torami-8202

W Ciechanowie montowany jest wiadukt nad torami

18.04.2023

spadku oraz DROMOSTTOR POLSKA sp. z o.o. Piesi i rowerzyści skorzystają z nowej przeprawy w drugiej połowie 2023 r. PLK realizują inwestycję w ramach projektu „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-traci-cierpliwosc-i-zegna-sie-z-wykonawca-projektu-linii-warszawa-radom-2440

PLK traci cierpliwość i żegna się z wykonawcą projektu linii Warszawa – Radom

30.05.2014

Warszawa Okęcie do stacji Radom, została podzielona na dwa etapy. Pierwszy obejmował modernizację niemal połowy trasy, czyli odcinek z Warszawy Okęcie do Warki oraz stację Radom. W drugim etapie rozpisanym na

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-rozpoczna-przebudowe-linii-do-wisly-glebce-i-cieszyna-4544

PLK rozpoczną przebudowę linii do Wisły Głębce i Cieszyna

12.02.2020

grudniu 2021 roku. Szeroki zakres robót będzie wymagał zmian w komunikacji. Planowane jest, że od połowy marca do listopada przewoźnik Koleje Śląskie wprowadzi zastępczą komunikację autobusową na odcinkach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-wiadukty-i-mosty-na-cmk-po-testach-stutonowych-lokomotyw-5867

Nowe wiadukty i mosty na CMK po testach stutonowych lokomotyw

02.07.2021

Opoczno Południe - Pilichowice kończy się pierwszy etap modernizacji mostów i wiaduktów. W pierwszej połowie lipca planowane jest przywrócenie ruchu. Specjalne maszyny – zgrzewarka i podbijarka przygotowały

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lokomotywy-sprawdzily-mosty-i-wiadukty-na-cmk-po-modernizacji-5195

Lokomotywy sprawdziły mosty i wiadukty na CMK po modernizacji

03.12.2020

przejazdu pociągów z prędkością do 250 km/h. Powrót pociągów na zmodernizowane obiekty zaplanowano w połowie grudnia. Po nowych obiektach pod sąsiednim torem pociągi kursują od lipca. Inwestycja jest realizowana

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-tory-na-cmk-ostatni-etap-modernizacji-stacji-idzikowice-4449

Nowe tory na CMK – ostatni etap modernizacji stacji Idzikowice

26.11.2019

wykonawca wykona regulacje i sprawdzenie nowej infrastruktury. Zasadnicze prace wykonawca zakończy do połowy grudnia. Przez stację Idzikowice, pociągi jeżdżą już po 4 zmodernizowanych torach , a sterowanie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/cmk-polmetek-intensywnych-prac-3433

CMK – półmetek intensywnych prac

26.07.2017

rozjazdów – elementów, na których następuje rozgałęzianie lub krzyżowanie się torów. Wykonano ponad połowę prac torowych i związanych z montażem sieci trakcyjnej. Budowana jest nastawnia, która będzie wyposażona

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...25262728293031323334...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 291 do 300 z 643.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook