Wyniki wyszukiwania
Stałe fragmenty gry i LCS
03.07.2012
posterunków. Dźwignie i stalowe linki, które pozwalały dawniej ustawiać semafory i rozjazdy zniknęły. Teraz działają komputerowe systemy i urządzenia elektryczne przy torach. Nie słychać metalicznej pracy cięgieł
PRZECZYTAJkilkanaście kamer. „W pierwszej kolejności jest edukacja. Zaczęliśmy już we wrześniu w szkołach. Teraz pouczamy i przypominamy o wyznaczonych bezpiecznych przejściach. Na skandalicznie łamiących przepisy
PRZECZYTAJne w formie nagród dla trzech najlepszych drużyn oraz upominków dla pozostałych uczestników. Już teraz zapraszamy na przyszłoroczną edycję Dni Transportu Publicznego!
PRZECZYTAJKoleją na lotnisko w Świdniku
28.11.2012
wykonane zgodnie z ustalonym zakresem projektu, dokumentacją techniczną i z obowiązującymi normami. Teraz wojewódzki nadzór budowlany musi wydać pozwolenie na użytkowanie. Stację Świdnik z terminalem Portu
PRZECZYTAJczasowo wyłączony z ruchu w kolejnych latach będzie możliwość powrotu do korzystania z wyłączanych teraz odcinków część linii kolejowych została przywrócona z listy odcinków przeznaczonych do czasowego
PRZECZYTAJłódzką obwodnicę kolejową, od stacji Łódź Kaliska przez Łódź Chojny do stacji Łódź Widzew, prowadzi teraz prace na samej stacji i w jej pobliżu. Najważniejsze obecnie prowadzone roboty to przebudowa tej części
PRZECZYTAJczasowo wyłączony z ruchu. 2. W kolejnych latach będzie możliwość powrotu do korzystania z wyłączanych teraz odcinków. 3. Część linii kolejowych została przywrócona z listy odcinków przeznaczonych do czasowego
PRZECZYTAJczasowo wyłączony z ruchu. 2. W kolejnych latach będzie możliwość powrotu do korzystania z wyłączanych teraz odcinków. 3. Część linii kolejowych została przywrócona z listy odcinków przeznaczonych do czasowego
PRZECZYTAJdwóch torów. Już wykorzystują go pociągi relacji Wrocław – Drezno. Roboty, 30 m nad rzeką, toczą się teraz na sąsiednim torze. Przerywane są tylko na czas przejazdu pociągów. Wymagają rozebrania i wywiezienia
PRZECZYTAJETCS pociągi na 45% długości linii Warszawa Gdynia pojadą z prędkością 170-200 km/h. Ponadto już teraz trwają przygotowania do wdrożenia na Centralnej Magistrali Kolejowej prędkości 220-230 km/h.” 3. Cytat:
PRZECZYTAJ