• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy gsm. Rezultatów: 82, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/innowacje-na-torach-poligon-frmcs-zwiekszy-mozliwosci-podrozy-koleja-10104

Innowacje na torach: poligon FRMCS zwiększy możliwości podróży koleją

26.09.2024

zaawansowany standard łączności oparty na technologii 5G, który ma zastąpić obecnie używany system GSM-R. Jego głównym celem jest zwiększenie przepustowości na sieci kolejowej oraz optymalizacja kosztów [...] , niezawodności oraz znacznie większej prędkości i pojemności transferu danych niż starszy system GSM-R. Nowy standard ma być w pełni rozwinięty do 2027 roku, a pierwsze komercyjne wdrożenia mają rozpocząć [...] technicznych i eksploatacyjnych, w tym także tych mogących wystąpić podczas współistnienia systemów GSM-R i FRMCS w okresie migracji. Poligon FRMCS na infrastrukturze badawczej posłuży także do budowania

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/udane-testy-nowoczesnego-systemu-sterowania-ruchem-kolejowym-2534

Udane testy nowoczesnego systemu sterowania ruchem kolejowym

18.07.2014

poziomu wchodzi również cyfrowy system kolejowej komunikacji GSM-R, który wykorzystuje dedykowany kolei standard bezprzewodowej transmisji danych GSM do komunikacji głosowej między pracownikami kolei (dyżurnymi [...] dodaje. W próbach bierze udział lokomotywa z serii EP09 z zabudowanymi urządzeniami pokładowymi ETCS i GSM-R. Po pomyślnym zakończeniu testów linia kolejowa wraz z systemem zostanie wprowadzona do eksploatacji [...] eksploatacji, a wiedza zdobyta podczas badania posłuży do wdrożenia podsystemów ERTMS/ETCS i ERTMS/GSM-R na sieci kolejowej zarządzanej przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. System ERTMS drugiego poziomu obejmuje

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-technologie-na-linii-kolejowej-warszawa-gdynia-1810

Nowe technologie na linii kolejowej Warszawa - Gdynia

19.12.2012

System for Mobile Communication – Rail jest kolejową wersją systemu GSM, pracującą w paśmie 900 MHz. GSM-R odpowiada funkcjonalnie wersji GSM 2+, udostępniającej użytkownikom obok kanału rozmównego cyfrowy [...] E 65/C-E 65 do współpracy z urządzeniami ERTMS/ETCS oraz dostawę, wybudowanie i wdrożenie systemu GSM-R. Systemy umożliwią podniesienie poziomu bezpieczeństwa ruchu pociągów, zwiększenie zdolności przepustowej [...] wypadków. Projekt i budowa tzw. warstwy nadrzędnej, urządzeń diagnostyki taboru oraz urządzeń ERTMS/ETCS/GSM-R oraz układu zasilania trakcyjnego odbędzie się na terenie wszystkich Lokalnych Centrów Sterowania

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bezpieczna-i-plynna-podroz-koleja-ertms-na-dolnym-slasku-2945

Bezpieczna i płynna podróż koleją – ERTMS na Dolnym Śląsku

01.12.2015

bezprzewodowej GSM-R oraz na nowoczesnych technologiach IT. Składa się z dwóch elementów: Europejskiego Systemu Sterowania Pociągiem (European Train Control System, ETCS) i systemu łączności GSM-R (GSM-Railways) [...] elektroniczne zezwolenie na jazdę. Uzupełnieniem sytemu ETCS jest system komunikacji bezprzewodowej GSM-R, który umożliwia łączność głosową oraz jednoczesny odbiór i nadawanie komunikatów między pracownikami [...] POIiŚ 7.1-15.1 "Modernizacja linii kolejowej E 30, etap II. Pilotażowe wdrożenie ERTMS/ETCS i ERTMS/GSM-R w Polsce na odcinku Legnica - Węgliniec - Bielawa Dolna" współfinansowany przez Unię Europejską ze

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwarcie-ofert-na-ertms-na-linie-legnica-wroclaw-opole-1695

Otwarcie ofert na ERTMS na linię Legnica – Wrocław - Opole

17.07.2012

systemem GSM-R, zamawiający przeznaczył kwotę: 65 190 000,00 zł brutto, - ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE B: zaprojektowanie, wybudowanie, instalacja, uruchomienie urządzeń wyposażenia przytorowego GSM-R na odcinku [...] zarządzania elementami sieci teletransmisyjnej wykorzystywanej dla potrzeb sieci GSM-R oraz o funkcje ewidencji elementów sieci GSM-R, zamawiający przeznaczył kwotę: 1 230 000,00 zł brutto. Oferty na realizację [...] . PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. obecnie realizują kontrakt na montaż systemu ERTMS/ETCS i ERTMS/GSM-R na odcinku Legnica - Węgliniec - Bielawa Dolna. Instalacja tego systemu została również zaplanowana

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-na-predkosc-powyzej-200-km-h-na-polskich-torach-4199

Kolej na prędkość powyżej 200 km/h na polskich torach

26.04.2019

2 i GSM-R. To nowe systemy sterowania ruchem kolejowym i łączności. Dzięki nim zarządzanie ruchem będzie sprawniejsze, zwiększy się przepustowość - możliwość przejazdu większej liczby pociągów. GSM-R (Global [...] danych dla potrzeb innych systemów. Do 2023 roku PLK planują wdrożyć system GSM-R na prawie 14 tys. linii kolejowych. GSM-R posiada funkcje, które umożliwiają wdrożenie systemu ERTMS/ETCS poziomu 2, jako [...] koniec 2023 r., po wykonaniu wszystkich prac torowych oraz zabudowie i uruchomieniu systemu ERTMS/GSM-R, na linii CMK planowany jest przejazd z prędkością do 250 km/h. Wówczas najkrótszy czas podróży pociągiem

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybka-kolej-z-warszawy-do-krakowa-coraz-blizej-ertms-ects-poziomu-2-na-cmk-4380

Szybka kolej z Warszawy do Krakowa coraz bliżej – ERTMS/ECTS poziomu 2 na CMK

30.09.2019

bezprzewodowej GSM-R i nowoczesne technologie IT. Składa się z dwóch elementów: Europejskiego Systemu Sterowania Pociągiem (European Train Control System, ETCS) i systemu łączności GSM-R (GSM-Railways). Jego [...] koniec 2023 r., po wykonaniu wszystkich prac torowych oraz zabudowie i uruchomieniu systemu ERTMS/GSM-R, na linii CMK planowany jest przejazd pociągów z prędkością do 250 km/h. Projekt „Wdrożenie systemu [...] 2019 – 2023. Inwestycja o wartości 314 mln zł jest finansowana ze środków budżetowych. Budowa systemu GSM-R na CMK jest realizowana w ramach komplementarnego ogólnopolskiego projektu. Dziś PLK podpisały również

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-technologie-na-polskiej-kolei-2922

Nowe technologie na polskiej kolei

29.10.2015

System Zarządzania Ruchem Kolejowym, opiera się na dedykowanym kolei systemie łączności bezprzewodowej GSM-R oraz na nowoczesnych technologiach IT. Dzięki niemu maszynista na bieżąco będzie otrzymywał informacje [...] warunków. Na odcinku od Legnicy do Opola postawiono i włączono w system światłowodów wszystkie 16 wież GSM-R. Umożliwią one łączność głosową oraz jednoczesny odbiór i nadawanie komunikatów między pracownikami [...] Poznaniu (rezerwowa). To właśnie w Warszawie pracownicy PLK przez całą dobę monitorują pracę sytemu GSM-R, a w razie jakichkolwiek nieprawidłowości, podejmują działania związane z przywróceniem jego poprawnego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/system-ertms-zwiekszy-poziom-bezpieczenstwa-na-linii-krakow-rzeszow-3601

System ERTMS zwiększy poziom bezpieczeństwa na linii Kraków – Rzeszów

25.01.2018

bezprzewodowej GSM-R oraz na nowoczesnych technologiach IT. Składa się z dwóch elementów: Europejskiego Systemu Sterowania Pociągiem (European Train Control System, ETCS) i systemu łączności GSM-R (GSM-Railways) [...] systemu ETCS (Europejski System Sterowania Pociągiem) i systemu Kolejowej Radiokomunikacji Ruchomej GSM-R. Odpowiedniego przystosowania wymagają także urządzenia pokładowe w lokomotywach. – Wprowadzenie [...] Gawron, wicewojewoda małopolski . Uzupełnieniem sytemu ETCS jest system komunikacji bezprzewodowej GSM-R. Zapewnia on wymianę informacji pomiędzy urządzeniami pokładowymi a centrum sterowania radiowego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/materialy-z-konferencji-ertms-w-krajach-europy-srodkowo-wschodniej-program-rozwoju-realizacji-i-finansowania-64

Materiały z konferencji "ERTMS W KRAJACH EUROPY ŚRODKOWO-WSCHODNIEJ Program rozwoju, realizacji i finansowania"

07.06.2010

Łukasz Augustowski Powiązania ETCS, GSM-R i srk - Karol Gruszka FTS 3020 - Future-proof Fixed terminal system from Frequentis for Railway's operational comunication with GSM-R - Wolfgang Wenzel Migration to [...] Uwarunkowania telekomunikacyjne wdrażania ERTMS w Polsce - mgr inż. Paweł Masikowski Pierwsze wdrożenia GSM-R w Polsce - Ryszard Markowski Trainguard - Siemens' Experience with ETCS Limited Supervision - Dr

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona123456789Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 21 do 30 z 82.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook