Wyniki wyszukiwania
przez zarządcę infrastruktury od blisko roku, są aktualne i zostaną dotrzymane, gdyż uwzględniają od dawna zaplanowane inwestycje. Od połowy grudnia 2014 podróż koleją z Warszawy do Gdańska, Wrocławia, Katowic
PRZECZYTAJsposób przełączania urządzeń srk bez wstrzymywania ruchu pociągów. Zobaczyliśmy działające jeszcze dawne urządzenia mechaniczne i elementy wprowadzanej już nowoczesnej techniki sterowania ruchem kolejowym
PRZECZYTAJzachowane. Nowy sześcioprzęsłowy most o długości blisko 200 metrów będzie swoim kształtem nawiązywał do dawnej konstrukcji. Realizacja inwestycji - wg przyjętej koncepcji, pozwoli zagwarantować sprawne przewozy
PRZECZYTAJpołączenie linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin z linią nr 68 do Stalowej Woli i Przeworska to od dawna planowany i bardzo potrzebny projekt. Łącznica kolejowa w Lublinie da nowy impuls do rozwoju podróży
PRZECZYTAJDzięki darowiźnie przejazdy Średzką Kolejką Wąskotorową nadal będą sprawne i bezpieczne. Pamiętające „dawną kolej” elementy oraz wyeksploatowane wagony trafiły do Stowarzyszenia Miłośników Kolei w Jaworzynie
PRZECZYTAJobiekcie o długości 20 m i szerokości 12 m jest jezdnia i chodnik. Przeprawa nad torami zastąpiła dawny przejazd kolejowo-drogowy w poziomie szyn. Zwiększyło się bezpieczeństwo na kolei. Wiadukt usprawnił
PRZECZYTAJtam, gdzie bezpieczeństwo zapewniały nowoczesne urządzenia niezależnie od pory dnia czy nocy, co od dawna wywoływało liczne interwencje i skargi. Ta realna zmiana poprawi komfort życia osób mieszkających
PRZECZYTAJPLK pamiętają o historii kolei
17.01.2017
Liniami Kolejowymi S.A., w Parku Kolei Szprotawskiej kolejnym elementem ekspozycji oraz pamiątką po dawnym systemie torowym województwa lubuskiego będzie rozjazd, pochodzący ze stacji Konotop na linii nr
PRZECZYTAJwykonała już renowację obu przekazanych przez PLK konstrukcji. Oprócz mostów rewitalizacją objęte są dawne obiekty stacji w Baszni Dolnej oraz wieży ciśnień w Tymcach. Celem przedsięwzięcia jest przypomnienie
PRZECZYTAJograniczoną możliwością poruszania się. Pod inwestycję wykorzystany zostanie teren położony za budynkiem dawnego dworca. Dla obu lokalizacji PLK S.A. podpisały umowy z właścicielem terenu, spółką PKP S.A. Za jej
PRZECZYTAJ